Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Wow, ale ta minigierka z latającym chokobo to jest gówno obesrane. Nie ma to jak zaliczyć elegancko cały lot, żeby na końcu nie zaliczyło jednej tarczy (mimo że przeleciałeś dokładnie przez sam jej środek). Chyba jedyna, której nie będzie mi się chciało masterować na 1 miejsce. 

 

 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, wet_willy napisał:

Da sie cos zrobic z tym zeby te jebane AI ameby robily cos wiecej niz nic? Zabijam solo caly pack zanim te warzywa nabija jeden pasek ATB -_- 

Trzeba zmieniać postacie, inaczej ładują paski w ślamazarnym tempie. 

 

Są też te wszystkie auto materię, przydają się dla leniwych i jak ktoś chce przynajmniej synergie odpalić bez rotacji, ja osobiście nie korzystam z nich, ciągle rotuje postaciami w co większej walce/bossie. 

55 minut temu, sph! napisał:

Nie śpieszcie się z kończeniem tej gry. Po 9 dniach zwiększonej ilości dopaminy odstawienie tego powoduje lekkiego doła.

Tylko nie perdolnij jakiegoś spojlera znowu xD. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, wet_willy napisał:

Da sie cos zrobic z tym zeby te jebane AI ameby robily cos wiecej niz nic? Zabijam solo caly pack zanim te warzywa nabija jeden pasek ATB -_- 

 

Chyba tylko materie dla postaci nieaktywnych, a tak trzeba żonglować.

 

Piłka nożna dla zwierząt w Costa del Sol:banderas: 

Zrobiłem max wynik za pierwszym razem i robię drugi bo to lepsze od PESa xD

 

Odnośnik do komentarza

Auto-materie to taka proteza, ale nic nie zrobi tego, żeby pasywne postaci ładowały ATB. Gra głównie polega na zarządzaniu generowania i używania ATB, więc byłaby zupełnie inna gra wtedy. 

 

Classic i auto-materie nie pomagają specjalnie, tylko upraszczają ale obniżając twoje możliwości w walce, więc można je było łatwo wsadzić do gry, ale jakby postaci pasywne ładowały same z siebie doskonale ATB, to trzeba by całą zawartość przepisać. Co więcej, tak naprawdę Rebirth tylko bardziej zachęca do grania trzema postaciami niż poprzednik, ze względu na wysoką moc Synergy Abilities (które przy określonych taktykach używając Haste itd. można napieprzać bardzo szybko, chociaż jeszcze nie jestem pewien, czy w ostatecznych walkach jest to w ogóle aż tak przydatne jak samo to co zrobimy z tą masą ATB).

Odnośnik do komentarza

Tak, tu chodzi o żonglerkę postaciami. Praktycznie jadę cały czas jakieś combo, rozładowanie ATB, następna postać, Barret i jego seria staggerujacych strzałów, trzecia postać i tak recycling.

 

Mega dobre są te Synergy skille z blokowaniem, gdzie można co chwilę unikać obrażeń obstawiając się darmowa barierą.

 

Czy w Costa del Sol powinniśmy już mieć czar Revive czy coś przegapiłem? Chyba mam tylko Healing i Esuna (czy tam Cleanse).

Odnośnik do komentarza

Pierwsza scena, która nie do końca mi się podobała w porównaniu do oryginału (Ch.8):

 

Spoiler

Strzelanina w Gold Saucer. W oryginale przez długi czas wszystko wskazywało na Barreta. Tutaj jeszcze zanim Cloud się dowiaduje o incydencie, to mamy perfidną scenkę pokazującą Dyne'a. Ja wiem, że w dzisiejszych czasach to żadne zaskoczenie, ale jednak mogli trochę inaczej zbudować napięcie.

 

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, KOMARZYSKO napisał:


 


Tak, tą materię można zdobyć w 3 krainie.

 

Pierwsza to Grassland, druga Junon, trzecia dopiero otworzy się po wyjściu z Costa, więc chyba dopiero to przede mną. Sprawdzałem każdy sklep, no chyba że to jakaś nagroda, która przegapiłem.

 

edit

https://www.thegamer.com/final-fantasy-7-vii-rebirth-find-buy-revival-materia/

 

yep, dopiero będzie 

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Suavek napisał:

Tak sobie myślę, czy w międzyczasie nie dostaniemy wersji "ulepszonej" i podobnie jak w Intergrade nie dadzą nam mini-epizodu, w którym kontrolować będziemy Vincenta lub Cida. Na pewno umiliłoby to oczekiwanie na "CD3".


Obstawiam DLC za jakieś 2 lata, na krótko przed wersją PC.
 

2 godziny temu, sph! napisał:

Nie śpieszcie się z kończeniem tej gry. Po 9 dniach zwiększonej ilości dopaminy odstawienie tego powoduje lekkiego doła.


Ja wiedziałem już od pierwszych minut. :frog: Z jedynką było to samo. Wciąż mnie męczą te myśli, ale z drugiej strony chcę już doświadczyć tego co tu się dalej wydarzy, a potem zanurkować w dyskusje i analizy ze znajomymi.

 

1 godzinę temu, wet_willy napisał:

Da sie cos zrobic z tym zeby te jebane AI ameby robily cos wiecej niz nic? Zabijam solo caly pack zanim te warzywa nabija jeden pasek ATB -_- 

 

Tak, są od tego później materie.
 

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, michu86- napisał:

Ale nadal nie czaje czemu regeneracja zdrowia na ławce trwa dłużej niż załadowanie sejwa :dog:

 

to i wszystkie te animacje przełączania, otwierania drzwi, otwierania skrzynek, przesuwania itd. są stanowczo za wolne.....ale za to info w trakcie i po walce o levelowaniu materii, zdobytych ap, itemach itp. znika w pół sekundy   

Odnośnik do komentarza

Mogliby się kiedyś wypowiedzieć o co chodzi z tą ławką i ładowaniem tych walk w symulatorze, to wyglada jak easter egg związany z ekranami loadingów z past genów, w sumie mogliby jakiś krótki ekran tam rzucić zamiast blackscreena:), podczas gdy przenoszenie się pomiędzy lokacjami jest megaszybkie. 

 

Dla mnie nie wpływa to jakoś mocno na ogólną zajebistosc tej gry, ale oceny na poziomie 93/100 z tyloma małymi problemami technicznymi świadczą tylko o tym, jak dobra jest to gra. 

 

Tylko, czy w 2027 kolejny raz ktoś przymknie na to oko, Unreal Engine 4 będzie już wtedy bardzo stary, zobaczymy. 

Odnośnik do komentarza

Dali 93 grze która na osobnej arenie do walk ma 2 sekundy loadingu, niesamowite że paniska miały tyle łaski i były w stanie zignorować ten problem. Raz wybaczyli to przewinienie, następnym razem inaczej pogadamy.

 

 

Ławka to ten tryb hard którego chcieliście, kara za to że jej używacie.

31 minut temu, smoo napisał:

Tak, są od tego później materie.
 

 

Które konkretnie

Odnośnik do komentarza

Nawet może w ogóle, bym powiedział, bo ciężko zrobić dwie akcje po 2 pod rząd. Ale faktycznie tym razem daje ATB kompanom, a nie tej postaci, która to robi. Taktycznie ciekawe rozwiązanie, bo zamiast np. robić z TIfy czołga na jedną osobę który cały czas nawala akcje, tym razem można raczej zrobić z takiej Tify konia pociągowego, który generuje ATB szybko ale dla innych, tak by np. rzucali silne czary.

Czy robimy to "tak czy siak" to bym nie powiedział, można używać komend nie tuż po sobie, np. od razu jak się naładuje jeden pasek, i wtedy ATB Assist się nie przydaje (w Remake'u dla ability było w sumie parę sekund tolerancji dla "tuż po sobie", co można było wykorzystywać planując, zwłaszcza dla superszybkiego buildu, tutaj nie jestem pewien jeszcze czy jest tyle samo czasu).

 

Jednak za wiele wspólnego z "AI" to nie ma, bo to ATB też najlepiej wykorzystać każąc samemu danej postaci coś z nim zrobić.

ATB Ward też raczej działa jako możliwość transferowania ATB taktycznie przez gracza, niż żeby niesterowane postaci same walczyły.

Odnośnik do komentarza

Można leeeekko zautomatyzować używanie ATB, ale nie generowanie (no, w pewnym sensie np. dla Barretta można, bo jego unique generuje ATB). Na pewno czyni to ekipę słabszą, bo postaci nie będą idealnie decydować, a ponadto musimy użyć na to auto- miejsca na materię, w które zawsze można by zamiast tego włożyć jakieś Strength Up. Czy czyni to grę ciekawszą, kwestia gustu.

 

Do gambitów bardzo daleko, FF7 błyszczy wręcz w odwrotnym kierunku, kiedy się bardzo tym samemu zarządza w każdej sekundzie. Niewiele walk w grze tego w ogóle tak specjalnie wymaga, a nawet niewiele na to pozwala, bo po prostu przeciwnik za szybko zdycha, ale walcząc z kimś "zbyt mocnym" na nasz level (summony, niektóre walki w koloseum itp.) można się trochę pobawić. Chciało by się jednak więcej, nie powiem.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, _Red_ napisał:

Czy w Costa del Sol powinniśmy już mieć czar Revive czy coś przegapiłem? Chyba mam tylko Healing i Esuna (czy tam Cleanse).

 

Może da się znaleźć gdzieś wcześniej, ale ja dorwałem ją dopiero w tym miejscu

original (1).png

original.png

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Ta minigierka z pianinem to niezły hardkor przy piątym utworze, jakoś dopiero za 10 razem wbiłem rangę A, w maxa się nawet nie bawię. Co ciekawe, po zwiększeniu prędkości o jeden stopień poszło zdecydowanie szybciej, chyba jest wtedy kilka nutek więcej i można zgarnąć więcej punktów niż przy zwykłej prędkości. 

 

Also, 70 godzin, a jestem dopiero u dziadka Kosmo-kanionie. W tym czasie już ze dwa razy bym zdążył skończyć OG FFVII :sadkek: Jeżeli ktoś jest tak cierpliwy, że czeka aż wyjdą wszystkie części i będzie chciał to machnąć na raz to będzie miał z 200 godzin grania jak nic. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...