Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Silent Hill 2 Remake

Featured Replies

Opublikowano
11 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Mniej koślawo technicznie, bez QTE i lepszym strzelaniem. IMO nie pomaga tutaj też perspektywa - Tormented Souls pokazał, że jest na to ssanie.

 No ssanie na 200k kopii, zależy o jakie ssanie chodzi Konami xD. 

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Wyświetleń 288,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • BEZSPOJLEROWA OPINIA SPOCEŃCA SZERMAKA POD WIĘKSZĄ PODJARKE: Ukończyłem Wybór poziomu trudności Hard/Hard to był strzał w dziesiątke, było mocno Survivalowo, endurance szedł pełną parą pr

  • Dobra, możemy zamykać temat - jakiś insajder podzielił się wyciekiem screena, na którym widać zmiany wprowadzone przez bluberów  Kurwa, miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Wrzucam w spoiler, ż

  • 69 zł za playable teaser  Was trzeba ruchać i się nie zastanawiać.

Opublikowano
23 minuty temu, Brolin napisał:

Nie no Bloobery wcale nie tak złe, jak widać. Jak tu niektórzy pamiętają w The Medium walkę, której nie było, to jest zajebiście nawet, nowy metapoziom :D

Aj faktycznie w Medium mam calaka, a ten fakt mi umknęł. Byłem pewien, że w drugiej części mamy jakąś lampę i coś do bicia. 

Opublikowano
7 minut temu, Jakim napisał:

Dalej nie wiem jak wg co poniektórych ta walka miala by tutaj wygladać?

 

Qte w 2024 śmierdzi laczkiem i jest to pójście na skróty jeśli chodzi o combat.

 

Dlaczego w ogóle jest tu eksponowane strzelanie na pierwszym planie? 

 

Pierwszy trailer z gameplayu na ps2:

 

 

 

Silent hill 2 mial chory klimat, nikt nie wiedział co to będzie, wyglądał tajemniczo i poniekąd dlatego dobrze sie sprzedał w pierwszym roku.

 

A tutaj jakieś kapiszony, press x to Jason i machanie deską - koniec traileru.

 

Nie ma u blooberow chyba nikogo kto rozumie koncepcje ten calej gry - przyszedł jakiś project manager, dal im robote do zrobienia i klepią jak widać za połowę ceny jaką by normalne światowe studio developerskie krzyknęło.

 

Blubery to polscy hindusi co myślą ze za pół darmo zrobią jak Japończycy w 2001.

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

 No ssanie na 200k kopii, zależy o jakie ssanie chodzi Konami xD. 

 

No wiadomo, że większe. :D Tyle, że samo Konami chyba nie rzuciło jakiś dużych kwot na przywrócenie marki do lat świetności patrząc że wybrali Bloober.

 

Kibicuję chłopakom mimo wszystko, bo jeśli dostarczy klimat i muzyka to jako fan wybaczę to drewno. 

Opublikowano
2 minuty temu, Hubert249 napisał:

Aj faktycznie w Medium mam calaka, a ten fakt mi umknęł. Byłem pewien, że w drugiej części mamy jakąś lampę i coś do bicia. 

The Medium to był dobry horror, zresztą po latach jego ocenki na Steam, gdzie jak wiadomo nie ma lipy oscylują w granicach 90% i to był ten główny punk zapalny Konami na zakontraktowanie Silenta. W agendzie dostali, że ma być kamera i strzelanie jak w RE, na co też uruchomili projekty unijne i inne rodzaje dofinansowań. Generalnie kasę pompuje w tej projekt Bloober, Konami, Unia i Sony xD. 

Opublikowano

Akurat walka dechą i rurką IMO jest wporzo, czuć, że ta decha bije i uderza w te cielska. Ale to pew, pew, pew i ten shotgun xD
W ogóle przeciwnicy nie wydają tych chorych odgłosów podczas bicia. Mam nadzieję, że zbiorą feedback i poprawią choć trochę.
Chociaż zawsze jest tak, że 'ohoho, ale przecież to jeszcze jest In Development, pozmienia się jeszcze' A chuja, zwykle to co wychodzi jest dokładnie takie samo jak na materiale z in development, albo 10% lepsze co najwyżej xD Już nie wspominając o downgradeach ofkorz.

Edytowane przez Szermac

Opublikowano
8 minut temu, oFi napisał:

 

Qte w 2024 śmierdzi laczkiem i jest to pójście na skróty jeśli chodzi o combat.

 

Dlaczego w ogóle jest tu eksponowane strzelanie na pierwszym planie? 

 

Pierwszy trailer z gameplayu na ps2:

 

 

 

Silent hill 2 mial chory klimat, nikt nie wiedział co to będzie, wyglądał tajemniczo i poniekąd dlatego dobrze sie sprzedał w pierwszym roku.

 

A tutaj jakieś kapiszony, press x to Jason i machanie deską - koniec traileru.

 

Nie ma u blooberow chyba nikogo kto rozumie koncepcje ten calej gry - przyszedł jakiś project manager, dal im robote do zrobienia i klepią jak widać za połowę ceny jaką by normalne światowe studio developerskie krzyknęło.

 

Blubery to polscy hindusi co myślą ze za pół darmo zrobią jak Japończycy w 2001.

Bloobery robią za takie pół darmo jakie dało im Konami;)

Opublikowano

Bloper dostal kupon z szóstka w totolotku, a czy go zgubią, to juz zalezy glownie od nich.

Opublikowano

Sprzedaż takich rimejkow pokazuje, że wystarczy niewiele by gierka wyszła na plus. Konami to ma tak wylane w swoje marki, ze koleś ktory robil ten deal z bluberami to pewnie jest trenerem personalnym w klubie fitness Konami a jego zainteresowania to crossfit i karnet do japońskiego Bizariusza.

Opublikowano
9 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

Zakładam, że podobnie będzie z remakie'm MGS, tam developer chyba jeszcze bardziej nieogarnięty, a w MGS gameplay musi stać twardo, inaczej to będzie 0/10. 

6 godzin temu, Pupcio napisał:

Ciekawe jak tam mgs3 sie będzie sprawował  :pawel:

 

O MGSa to raczej nie ma się co bać, bo zaprezentowany gameplay to było tak naprawdę 1:1 z oryginałem - te same animacje, ujęcia kamery, dźwięki, tyle że w super ostrym 4K i z nowymi teksturkami, gęstszą roślinnością i tyle - póki co to wyglądało na kosmetykę, więc jeśli tak samo będzie z cut-scenkami to po prostu dostaniemy MGS3 po raz kolejny.

Opublikowano

Tragicznie są zrobieni ci przeciwnicy... o chuj tu chodzi.

Ta pielęgniarka.:whyyy:

Opublikowano

Serio ? Mi się póki co wszystkie maszkary podobają i zajebiste właśnie są :D 

Opublikowano

No pokazali w tym pierwszym teaserze, na szczęście ma odpowiedni kształt łba, nie filmowy ;)

Jakby za maszkary odpowiada Masahiro. Dużo rzeczy, jak bandaże na manekinach, albo to, że jedna strona piramidy wygląda jak płótno to pomysły, które ostatecznie nie trafiły do oryginału z 2001 roku.

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Ja mimo wszystko wierzę, że będzie dobrze. Miejscówki, potworki, muzyka - to wszystko będzie robić dobry klimat. Tej gry nie powinno się promować takim strzeleckim montażem, bo nie o to w niej głównie chodzi. Ktoś gdzieś się potężnie yebnął z tym zwiastunem.

Opublikowano
49 minut temu, PiotrekP napisał:

Oni to wycenili na ponad 3 bomby? :whatuh:

 

Panie, do bramy i się nie znamy:

 

 

Screenshot_20240201-223420_ASUS_Launcher.jpg

Opublikowano
9 godzin temu, Szermac napisał:

 

 

Wydaje mi się, że takie rzeczy jak np. dźwięki to można łatwo poprawić, zresztą w tej grze warstwa audio jest ważniejsza niż warstwa graficzna. To co pokazali pod tym względem w trailerze jest nie do przyjęcia. Wygląda jak wyciągniete z generatora narzędzi do UE5. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.