Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Bo Ty nie rozumiesz. To Konami kazało im wrzucić ten trailer. Również ludzie z Konami stali deweloperom z BT nad głową mierząc do nich z pistoletu i karząc im zrobić chujowe dźwięki strzelania, dać Jamesowi mordę Ryśka z Klanu oraz wymusili na nich animację tego dziwnego kopniaka. Tak było, nie zmyślam.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Pupcio napisał:

Jak zawsze wychodzi na to że to nasza wina a nie twórców :nosacz2: Izon może znasz kogoś z blubera to im sprzedasz pro tipa że nie ma nakazu dawać do trailera starego chujowego buildu z którego śmieje się cały internet :pawel:

No tak się składa, że bloober nie miał nic do powiedzenia w temacie tego beznadziejnego trailera. Ja mam pretensje do wydawcy i producenta;) Jakoś dziwne, że analitycy i inwestorzy, którzy zobaczyli materiał bezpośrednio od Bloobera mają o niebo lepszą opinie o grze. https://twitter.com/pl_evil/status/1753386989259309416?t=Z8j2wagfzd6HJwwUDdccZg&s=19

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, izon napisał:

Bzduras pisze o "zadeptanych marzeniach"

To ja tak dla ścisłości:

5 godzin temu, Bzduras napisał:

Chciałem, żeby ten remake okazał się sukcesem, był wyjebany i ożywił markę na dobre i po pierwszym trailerze gdzieś tam z tyłu głowy była nadzieja na to, że tak będzie. Dwa dni temu moje nadzieje zostały zdeptane

Czytaj: nie spodziewam się niczego dobrego po tym rimejku oprócz oczywistego grania na nostalgii muzyczką (tego nie da się zepsuć, prawda? Prawda...?), jakby ktoś jeszcze nie rozumiał. A marzenia o powrocie serii to nie były marzenia o rimejku, tylko zupełnie nowej części która ryłaby czachę choć trochę jak PT.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jak zostane inwestorem to mnie to zainteresuje ale narazie jestem prostym zagrywem który widzi w 2024 model walki z wczesnego ps2 a dźwięki... a dzwięki to nie wiem c0rwa skąd bo nie chce obrażać indie twórców bo oni nie odwalają takiej fuszerki zazwyczaj. No nic, oby jak najmniej tej walki było to człowiek przeżyje

Odnośnik do komentarza
Teraz, Pupcio napisał:

Jak zostane inwestorem to mnie to zainteresuje ale narazie jestem prostym zagrywem który widzi w 2024 model walki z wczesnego ps2 a dźwięki... a dzwięki to nie wiem c0rwa skąd bo nie chce obrażać indie twórców bo oni nie odwalają takiej fuszerki zazwyczaj. No nic, oby jak najmniej tej walki było to człowiek przeżyje

Możesz mi wierzyć na słowo lub nie ale udźwiękowienie jest ja dużo wyższym poziomie niż to co słychać w tym trailerze:)

Teraz, Bzduras napisał:

O, to zaraz Szermac Cię dojedzie, że plujesz na Cumnami xD Fanbaza Silent Hill jest faktycznie wyjątkowa jak to ktoś napisał. Może nawet specjalna :kekw:

Tzn. moja opinia będzie mega niepopularna ale to bardziej bloober ma pecha, że musi współpracować z Konami niż odwrotnie:)

Odnośnik do komentarza

Wszyscy piszecie o gunplayu co najmniej jakby oryginalne SH2 to były Gears of War, a przecież pomimo geniuszu tej gry tam było mega prymitywne strzelanie i walenie dechą. Mnie najbardziej in minus w tym trailerze zaskoczyła oprócz udźwiękowienia jakąś totalnie skopana muzyka. A przecież nie robi jej bloober tylko legendarny japoniec..

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Sven Froost napisał:

Ej, czy ja dobrze rozumiem ze oni wydali trailer zeby pokazac jak wyglada walka ktora jest juz pewnie zmieniona bo trailer byl stary? xd

W teorii: tak powiedzieli, tzn. odpowiedzieli komuś na twitta (jeden z devów). 

 

Sam Bloober na oficjalnych swoich kanałach milczy na temat tego trailera, ostatnie posty są o promocji na The Medium i rocznicy Layers of Fear, nic się nie łączy tutaj w całość z tym PR. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Kwestia nostalgii to jedno ale to nie lata 90-te by wszystkie dobre zespoły developerskie były zajęte robieniem gier. Przecież to nie wygląda dobrze od dawna i każda poważna firma albo by się wzięła za ten Bloober albo zmieniła na inny team. Pewnie to kwestia budżetu gdzie Konami chce po taniości załatwić temat ale nic optymistycznego na tym etapie się nie szykuje. Argumenty że pierwotnie gra też była drętwa nie uzasadnia by gra była drętwa nadal. Można teraz wszystko poprawić a nie kopiować 1:1. No i w czasach gdy każdy pudruje swoje gry by wyglądały na najlepsze na świecie Bloober idzie z Konami pod prąd i pokazują grę z najgorszej strony. Tak to ma sens…

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dokładnie, weźcie pod uwagę że nie gramy komandosem który naperdala jak szalony, to nie ten adres.
Gramy Ryskiem z klanu który z ledwością operuje deseczka a gdzie broń palna.
I tak częściej będziemy uciekać od walki.
Też byłem ciut rozczarowany tym co pokazali ale dla mnie to jedna z giereczek życia więc po prostu nie ma szans przebicia oryginału.
Obejrzałem ten trailer z 5 razy i biorąc pod uwagę jak dużo czasu do premiery to niech pracują spokojnie, będzie dobrze.
Na bank jeszcze dojdą jakieś efekty ziarna/noise i będzie fajnie.

Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

O ile pamiętam, to jak się wie co się robi, to w Silent Hillu 2 nie uciekłem od nikogo przez calą grę, wszystko było wyrżnięte, dla spokoju ducha. Tylko początkowo się wydaje, że lepiej uciec, ale nauki walki jest szybka tak naprawdę. Jak ktoś jeszcze umie grać w gry, to tak właściwie nie musi nawet używać broni palnej do tego lol, choć amunicji jest relatywnie sporo. 

 

 

Ta gra jest zabójczo prosta w wielu elementach patrząc na to dziś, ale nie widzę tego jako dobry znak, jak niektórzy, "oryginał był taki prosty, więc żeby go zremake'ować to nie trzeba wiele". Nie, DZISIAJ ludzie tego tak nie odbiorą. Właśnie trzeba by to zabrać w którymś kierunku. Konstrukcję lokacji, sterowanie, także gameplay. Gdyby to był kierunek nie-walczący (bardzo obecnie częsty w horrorach), to raczej widziałbym większe szanse, że ta gra będzie ogólnie udana, ale zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Uciekać od walki? Gdyby się kierować trailerem to wychodzi na to, że to będzie podstawa gry.  Oby nie.

To co zawsze było ważne w Silentach i lepsze niż w RE tamtego okresu to prosta walka, która nie była motywem przewodnim gry, zawsze to była ambitniejsza seria niż proste fabularnie jak budowa cepa, robione dla mas RE. 

 

Powinno tak zostać imo.

 

Miejmy nadzieję, że ten combat trailer to jednak nieśmieszny żart, zresztą jak teraz analizuje ten legendarny trailer z E3 oryginalnego SH2 to tam mimo fascynującej aranżacji trailera w stosunku do tego z teraz, też dawali mnóstwo przerywników z walki, która była w tej grze przecież finalnie po prostu beznadziejna xD. 

 

---

Według mnie walka będzie slaba i dla wielu z Nas nie będzie to absolutnie żaden minus, bo nie chcemy drugiego RE, a ten trailer to nieudana próba przypodobania się fanom wielomilionowych hitów z serii RE. 

 

 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Zwiastuny z tamtych lat to była piękna sprawa hehe. Bo gry i filmy były tak daleko od siebie. Pamiętam zwiastun FF7. Gra okazała się i tak legendarna ostatecznie, ale ten dłuuugi zwiastun to praktycznie tylko używał najbardziej efektownych scenek FMV z całej gry, i kilka krótkich momentów animacji z walk, zero tego co bym określił jako granie w FF7. Jak faktycznie włączyłem grę i zobaczyłem, że to TAK wygląda na co dzień, to trochę się czułem absurdalnie hehe.

Odnośnik do komentarza

Downpour jest idealnym przykładem że ta seria nie potrzebuję dobrej walki aby być dobrym SH.
Wg mnie downpour bardzo na plus całościowo.
Miał wszystko czego oczekuję od SH.
Bez porównania lepszy od gównianego homecoming.
Ta seria potrzebuję narodzić się na nowo.
Tylko dziś rynek giereczkowy to gry usługi przehajpowane AAA i remastery gier z przed 5 lat.
Trzeba mierzyć siły na zamiary.
Moim zdaniem nie ma dziś gruntu na takie gierki, więc trzeba iść na jakieś ustępstwa.
Wiadomo że każdemu marzy się tru AAA odpicowany do granic możliwości ale radzę trochę ochłonąć.
To nie jest przypadek że od 10 lat nie dostaliśmy nic z tej marki.


Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Przecież ten Downpour to była jakaś abominacja. Miał momenty, ale fatalny design wrogów (poza finalnym bossem), dziwny system checkpointów i drewniany gameplay kompletnie zniszczył tę grę. W Homecoming było przynajmniej czuć Silent Hill, w Downpour mogłoby zostać kompletnie innym IP.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...