Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Wyświetleń 254,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • BEZSPOJLEROWA OPINIA SPOCEŃCA SZERMAKA POD WIĘKSZĄ PODJARKE: Ukończyłem Wybór poziomu trudności Hard/Hard to był strzał w dziesiątke, było mocno Survivalowo, endurance szedł pełną parą pr

  • Dobra, możemy zamykać temat - jakiś insajder podzielił się wyciekiem screena, na którym widać zmiany wprowadzone przez bluberów  Kurwa, miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Wrzucam w spoiler, ż

  • 69 zł za playable teaser  Was trzeba ruchać i się nie zastanawiać.

Opublikowano

Nie ma co mówić nawet, poprawa jest gigantyczna w tych miejscówkach, które pokazali. Ciekawe, jak będzie prezentować się szpital albo Heaven's Night :banderas:

Opublikowano

dla mnie james sh2 na ps2 był troche taki kiczowaty, troche jak duzo zagubione dziecko. Miało to swój urok, bo nawet jego kwestie dialogowe są wypowiadane z łamiącym się głosem. 

Opublikowano

Środowisko wygląda obłędnie. Jak dowiozą animacje postaci, to przemierzać się to będzie wszystko przepysznie.

Opublikowano

Co do zamkniętych drzwi w aucie to może być czepianie się na siłę, ale kurde takie szczegóły są moim zdaniem zajebiście ważne. SH2 jest pełen symboli i wskazówek co do stanu psychiki głównego bohatera. Można tłumaczyć, że James ich nie zamknął, bo trafił na wygnajewo gdzie nikogo nie ma i się o furę się nie martwi, ale to naturalny nawyk, nad którym kierowca się specjalnie nie zastanawia. W tamtym czasie James żył w zajebistym wyparciu i silnie postępującej depresji, dlatego tłumaczę to sobie i zapewne nie tylko ja, że taka czynność jak zamknięcie drzwi kompletnie nie przyszła mu do głowy, bo była nieważna i niepotrzebna.

No, ale to tak jak mówię, to są takie smaczki co dają pole do dyskusji i lubię takie elementy.

 

 

EDIT: No, ale muszę oddać, że w scenie jak patrzy się w lustro, widać na jego serdecznym palcu jebitny odcisk obrączki, którą musiał niedawno zdjąć. To się ceni :D

Edytowane przez Bartolinsky

Opublikowano

A ten James zamknął, bo przyjechał do SH zamknąć pewien rozdział w życiu.

 

Daj spokój, symbole symbolami, ale to już jest nadinterpretacja ostro.

Opublikowano
3 minuty temu, oFi napisał:

dla mnie james sh2 na ps2 był troche taki kiczowaty, troche jak duzo zagubione dziecko. Miało to swój urok, bo nawet jego kwestie dialogowe są wypowiadane z łamiącym się głosem. 

 

Mam ogromny sentyment do oryginalnego voice-actingu. Aktorzy może i nie byli wybitni, momentami wręcz wiało amatorszczyzną, ale paradoksalnie... spinało się to z dziwną, mocno abstrakcyjną atmosferą gry i mocno budowało klimat. No i same głosy były perfekcyjnie dobrane do postaci: James brzmiał dokładnie jak powinien brzmieć lekko zaspany,  zdezorientowany gość wrzucony w sam środek piekła, u Angeli od razu dało się wyczuć że ma za sobą niezły bagaż przykrych doświadczeń, a Eddy od początku sprawiał wrażenie buraka, który coś ukrywa. A Maria i jej kwestia w szpitalu, kiedy James o niej zapomniał? Słodki Jezu, nie do podrobienia :banderas:

 

Dlatego każdemu zawsze i wszędzie odradzam edycję HD ze zmienionymi aktorami. Niby tam już mamy znane nazwisko i full profeskę, ale właśnie przez to v-a brzmi sztucznie i niepasująco do całości

 

 

 

Opublikowano

Odnosnie samochodu na początku, ciekawe czy będzie można przez tylną szybę dojrzeć

Spoiler

ciało Marii

 

Opublikowano
9 minut temu, Nyu napisał:

A ten James zamknął, bo przyjechał do SH zamknąć pewien rozdział w życiu.

 

Daj spokój, symbole symbolami, ale to już jest nadinterpretacja ostro.

 

Ale kim ty w ogóle jesteś, by mi mówić co nadinterpretuję. Zwłaszcza na temat tej serii xd 

Opublikowano
2 minuty temu, smoo napisał:

Odnosnie samochodu na początku, ciekawe czy będzie można przez tylną szybę dojrzeć

  Pokaż ukrytą zawartość

ciało Marii

 

A to przypadkiem nie

Spoiler

teoria, że w bagażniku jest?

 

Opublikowano
Spoiler


 
 


 

 

 

Edytowane przez Josh

Opublikowano
9 minut temu, Josh napisał:

 

Mam ogromny sentyment do oryginalnego voice-actingu. Aktorzy może i nie byli wybitni, momentami wręcz wiało amatorszczyzną, ale paradoksalnie... spinało się to z dziwną, mocno abstrakcyjną atmosferą gry i mocno budowało klimat. No i same głosy były perfekcyjnie dobrane do postaci: James brzmiał dokładnie jak powinien brzmieć lekko zaspany,  zdezorientowany gość wrzucony w sam środek piekła, u Angeli od razu dało się wyczuć że ma za sobą niezły bagaż przykrych doświadczeń, a Eddy od początku sprawiał wrażenie buraka, który coś ukrywa. A Maria i jej kwestia w szpitalu, kiedy James o niej zapomniał? Słodki Jezu, nie do podrobienia :banderas:

 

Dlatego każdemu zawsze i wszędzie odradzam edycję HD ze zmienionymi aktorami. Niby tam już mamy znane nazwisko i full profeskę, ale właśnie przez to v-a brzmi sztucznie i niepasująco do całości

 

 

 

 

+100, zawsze mnie rozwalali ludzie, którzy mówili że VA w SH2 jest ciulowy. Tam każdy jeden bohater jest chory psychicznie (no z wyjątkiem Laury), wszyscy zachowują się tak jak zachowywali by się tacy chorzy ludzie znajdując się w tak poyebanym miejscu, nie będąc pewnym czy to co się dzieje to prawda czy sen. Głosy były nagrywane pod okiem TS i brzmią tak jak powinny, szczególnie dobrze robi Angela, totalna schiza spowodowana traumą. Podobnie Mary, która zdaje sobie podświadomie sprawę że nie jest prawdziwą istotą ludzką.

 

5 minut temu, Bzduras napisał:

A to przypadkiem nie

  Pokaż ukrytą zawartość

teoria, że w bagażniku jest?

 

 

Dokładnie jest to teoria, bardzo prawdopodobna z uwagi na fakt że James przyjechał tam na dobrą sprawę bezpośrednio ze szpitala po wiadomo czym.

 

edit: o, nawet nie widziałem tego tweeta potwierdzjącego od Ito :banderas:

Edytowane przez smoo

Opublikowano
Spoiler

No przecież szyby brudne i do tego będzie RT to się będzie odbijało światło, nikt nie zobaczy tam ciała Marii :D.

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano

Dzięki Krychu, nie wiedziałem czy doczytałem za pierwszym razem

Opublikowano
2 minuty temu, Rtooj napisał:

Dzięki Krychu, nie wiedziałem czy doczytałem za pierwszym razem

:/

Generalnie Bloobery muszą być ostrożne, bo dużo nawiązań jest w tej grze nie wprost, ale pracują z Japończykami razem, więc myślę, że wiedzą, co robią i fabularnie nic nie spartolą. 

Opublikowano

Moim zdaniem powinni to zrobić tak, że przy pierwszym przejściu go tam nie ma (James wyparl to z pamieci), ale w NG+ juz powinno tam byc, podobna sytuacja z listem, tylko ze na odwrot.

Opublikowano

 

Wódeczkę też razem pili w dużych ilościach, co nawet zostało poruszone na streamie :D

Opublikowano

Ale taki zabieg na tylnym siedzeniu, że na przykład

Spoiler

jest "coś" sporego leżące pod kocem i James kompletnie tego nie komentuje byłby zajebisty xd

 

Opublikowano
Teraz, smoo napisał:

Moim zdaniem powinni to zrobić tak, że przy pierwszym przejściu go tam nie ma (James wyparl to z pamieci), ale w NG+ juz powinno tam byc, podobna sytuacja z listem, tylko ze na odwrot.

 

Dokładnie, a może na zaskoczą i dojdzie do zagięcia czasoprzestrzeni jak w FF7R :D. 

Opublikowano

Opcją zajrzenia na tylnie siedzenie i koniec gry jak w far cry po 5 minutach. A tak serio mam nadzieję że nie dodadzą jakiś pobocznych misji ani nie będą grzebać w fabule.

Opublikowano
7 minut temu, Bartolinsky napisał:

Ale taki zabieg na tylnym siedzeniu, że na przykład

  Pokaż ukrytą zawartość

jest "coś" sporego leżące pod kocem i James kompletnie tego nie komentuje byłby zajebisty xd

 

To by było dobre :whatuh:

 

17 minut temu, Rtooj napisał:

dzięki Josh

Jeżeli sprzedałem Ci spoiler to przepraszam, nie zdążyłem w porę zedytować :notlikethis:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.