Skocz do zawartości

Armored Core VI: Fires of Rubicon

Featured Replies

Opublikowano

Pytanie ile Gruszczyk ma doświadczenia w soulsach a ile w AC (pewnie 0:leo:). AC będzie trudne, a wręcz niemożliwe do ukończenia jeżeli polecimy na ślepo w misję nieodpowiednio przygotowani. Nauka broni, i sterowania mechem też jest pewien learning curve. Na szczęście porzucili koszty amunicji bo większość tutaj by się popłakała.

  • Odpowiedzi 266
  • Wyświetleń 26,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    No dobrze. Pograłem kilka godzin w najnowsze Armored Core, ukończyłem kilkanaście etapów, ubiłem trzech bossów. Bawię się przy tym bardzo dobrze. Wstępnie nie wahałbym się wystawić 8/10. Czysta, niesk

  • Jak ktoś chce, to może dorzucić na mecha firmową naklejkę, którą zrobiłem na szybko     Share ID: 8F7P9E70JU9K

  • Parę słów ode mnie, post przeklejony z tematu "właśnie ukończyłem".   Armored Core VI: Fires of Rubicon     Soulsy z mechami, mówiono. Będzie trudna gierka, straszono. Z

Opublikowano
35 minut temu, Daffy napisał:

Na decku ponoć na lajcie śmiga elegancko na lock 40fps, chwalą że day one jest lepiej niż w elden ring po tylu patchach (a działa świetnie bo mam)

 

Gruszczyk się żali że trudniejsze niż jakiekolwiek soulsy, muszą poczytać inne recki czy też ktoś tak twierdzi 

Polski eurogamer narzeka, że walki z bossami bardzo wymagające, zbyt duży przeskok w poziomie trudności między kolejnymi bossami. Poza tym, samo pochwały.

Opublikowano

To chyba spoko, ludzie narzekali że Elden poza malenią, radahnem był dość łatwy to teraz będzie można nak**wiać padem w telewizor :leo:

Opublikowano

AC podobnie jak w Soulsach idzie zrobić "łatwiejszy start" typu więcej hajsu, żeby mieć na starcie lepsze części i broń. 

Części sprzedajemy za te same pieniądze, co kupujemy więc można bezstresowo testować.

Opublikowano

Zeby najebac bossow trzeba zmieniac modyfikacje mecha. Podoba mi sie to zonglowanie czesciami.

Fajnie, moze po AC6 gatunek odzyje.

Opublikowano

Trudne, bo nie poradników na Youtube, jak podejść i z czym do danego bossa. 

Nie grałem w żadne AC ale z miłością do From może kupię. 

 

 

Opublikowano

Gierka doszła, wydanie launch edition wyglada fajnie a w PB w dobrej cenie jest. Na xsx gra chodzi płynnie nie widzę spadków (ale mam tv z vrr wiec może dlatego ) gra wyglada nie oszukujmy się brzydko, na początku miałem mieszane uczucia jak zacząłem grać (pierwszy kontakt z seria) ale pograłem chwile i o matko jak to wciąga !!!

Opublikowano

Coś słabo z tematem. Żadnych postów i wrażeń z gry? A jestem ciekawy, bo gry o mechach to nisza niszy. 

Opublikowano
  • Autor
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

KvjiTYh.jpg

No dobrze. Pograłem kilka godzin w najnowsze Armored Core, ukończyłem kilkanaście etapów, ubiłem trzech bossów. Bawię się przy tym bardzo dobrze. Wstępnie nie wahałbym się wystawić 8/10. Czysta, nieskrępowana niczym frajda z rozgrywki, bez otwartego świata (podział na misje) bez ogromu znaczników (na arenie zaznaczone są tylko główne cele i przeciwnicy). Niestety też bez okazałej grafiki.
 

AC VI wygląda tak sobie. Sytuacja podobna do wspaniałego NieR Automata - miasto prezentuje się jakby było żywcem wyciągnięte z ery PS3 i to jeszcze nie z tych najładniejszych, growych miast, tekstury również nie powalają, ale już stylistycznie jest momentami niezwykle okazale, a sama walka jest szalenie efektowna i daje sporo radości, a to najważniejsze. Mamy 3 tryby rozgrywki do wyboru: ray tracing, jakość, wydajność.
 

Szkielet gry jest następujący. Przed misją mówią nam co i jak (można wybrać polską wersję - napisy), następnie zostajemy przeniesieni na mapę i tam karmimy przeciwników rakietami, ołowiem, laserami i co tam mamy pod ręką. Przed walką zajmujemy się także montażem naszej pancernej maszyny zagłady, dostosowując uzbrojenie oraz wyposażenie. :drag: Mech opisany jest kilkunastoma statystykami: siła ataku/uderzenia, seria uderzeń, waga, obciążenie energetyczne, skuteczność obrony, prędkość napędu, obciążenie EN i tak dalej.

kDA1TnD.jpg


Wzorem cudownego Front Mission 3 mamy pełną dowolność w modyfikacjach. Od koloru poszczególnych części, poprzez wybór oręża zagłady w dłoniach i ramionach, aż na zmianie układów cyfrowych i poszczególnych części (korpus, nogi itd.) kończąc.
 

Przed misją można odwiedzić sklep z częściami, gdzie kupujemy poszczególne komponenty (bronie, dopalacze silnika, generatory). Jest w czym wybierać. Personalizacja jest całkiem okazała. Chcesz pobawić się w rycerza, który dzierży miecz energetyczny i tarczę, a może dwie wyrzutnie na bary i strzelbę w jedną dłoń, a drugą karabin, można też, wzorem Dantego z DMC, w obie dłonie zamontować pistolety i tak siać pożogę. Robot większy, wolniejszy, bardziej wytrzymały, a może coś zwinniejszego. Opcji jest niemało.:touche:

HLT7RF8.jpg


Gra nie należy przy tym do tych łatwych.:diablo: Postać może się przegrzać podczas walki, ma też coś na wzór paska wytrzymałości, więc nie ma mowy o ciągłym uniku i ostrzeliwaniu wroga. O ile zwykłe helikoptery są klasycznym mięsem/żelastwem armatnim, tak słusznej wielkości działo, albo boss potrafi huknąć za 40% paska energii, a na misję mamy tylko 3 skromne odnowienia naszej energii życiowej.
 

Tak jak napisałem na wstępie, mnie się gra podoba, bardzo. Czuję się jak w latach dziewięćdziesiątych, gdy zagrywałem się we wspomniane Front Mission 3 (dostosowywanie mecha przed walką) oraz Omega Boost (sama efekciarska walka). Jest wymagająco co też cenię. :good2:

TvvCVM7.jpg

Trochę jakbym grał w rozbudowaną, długą grę arcade z dawnych lat. Zdecydowanie polecam i wracam do gry.  :hi:

Edytowane przez Sylvan Wielki

Opublikowano

Również ogrywam i planowałem w sumie podzielić się odczuciami, jednak widzę że kolega powyżej IDEALNIE oddał całokształt tej produkcji (po tych kilku godzinach). Grafika jest... średnia niestety, momentami wręcz kiepska. Niemniej gra się fajnie i wyraźnie czuć ducha starych gierek (lata 90-te). Dużo klepania po przyciskach pada, manewrowania na gałkach itp. Sterowanie może być tu pewnym problemem nawet (trzeba przywyknąć). Spoko gierka ogólnie, choć kompletnie nie rozumiem skąd wzięło się tyle zachwytów i wyśrubowanych ocen w recenzjach (choć zastrzegam, że póki co grałem tylko 4-5h).

Edytowane przez Amer

Opublikowano

Czyli kolejny fałszywy mesjasz zaraz po Remnant 2, dajcie już tego Starfielda no.

Opublikowano

Kwestia chyba tego co lubisz.

 

Dla mnie RE4 Remnant 2 i AC6 SF6 ty gry powaznie bardzo dobre i jak by ktoras dostala GOTY to bym nie plakal a moje GOTY dostanie SF6 bo do konca roku pewnie bede mial w nim 1000 Godzin xD

Opublikowano

Spodziewam się, że mamy efekt taki, że ludki myślą, że to kolejny dark souls tylko, że z mechami. Wiadomo było, że zawsze z jakiegoś powodu ta seria była niszowa. Ważne, że FROM pozostało wierne prekursorom i jak komuś nie przypadły do gustu/ni egrał w poprzednie części z jakiegoś powodu, to ta nic nie zmieni.

Edytowane przez Metoda

Opublikowano

Ma szansę zmienić. Starsze odsłony są już zbyt archaiczne i nieprzyjazne żeby komukolwiek je polecić. To gra nastawiona na customizacje mecha i masterowanie sterowania. Grafika i fabuła to sprawa drugorzędna.

Opublikowano

Nie wiem jak to możliwe ale połączyłem się online i nie mam swojego sejwa i mam pierwsza misje a grałem dobre pare godzin (8h prawie połowa gry) …
Partacze nie ma szans ze zacznę grać od nowa gra idzie do Żyda

Opublikowano

Mnie rozwalił pierwszy boss, helikopter i nie wiem jak go usiekac... Pewnie dasz, na daszu i blisko niego miecz. Albo za ścianami. Ale w pierwszym ucieka za plansze a drugim prawie damegu nie robię.

Do tego jedna seria rakiety i pół zdrowia papą. To jest dla mnie trudniejsze jak soulsy xd

Opublikowano

To tak większość internetu pisze, że mają problem z rozwaleniem pierwszego bossa XD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.