Skocz do zawartości

Metroid Prime Remastered


Homelander

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, izon napisał:

Myślałem, że graficznie będzie lipa, a gra prezentuje się wybornie.

 

To teraz wyobraź sobie jaki opad szczeny miałem w 2002 roku (chyba) jak to odpalilem na Gacku. 

 

Do tej pory pamiętam pierwszy kontakt z gierką. Zakrapiany gril na działaczce kumpla obok domu. Srańsko przycisnęło, więc szybko wracam żeby przytulić się do kibla, a tutaj w skrzynce paczuszka z Primem. No chyba ze 3 godziny testowałem czy wszystko działa tak jak powinno. Jak wróciłem to wszyscy byli tak poskładani, że nie musiałem się tłumaczyć czemu mnie tyle nie było. 

 

Edit: chyba to jednak był 2003 bo gejkiuba nie kupiłem na premierę.

 

Edytowane przez Ins
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

Chyba założenia gry powodują że ciągle latamy wstecz Jak masz po drodze ciągle zamknięte ścieżki, a to przez dziury przy podłodze, dziury na wysokości metra, powierzchnie do których trzeba będzie się przykleić jakimś magnesem jak w Ratchecie, a to haki, miejsca z kwasem, to wiadomo że człowiek tego nie spamięta i przynajmniej 3 razy odwiedzi każde miejsce. Na mapie nie ma pokazanych wszystkich ukrytych pokoi.

Odnośnik do komentarza

Z tym backtrackingiem, że niby przechodzi się grę drugi raz pod koniec to lekka przesada, bo artefakty można znajdywać od razu.

 

Ze złym rozmieszczeniem checkpointów również, bo są wystarczająco gęsto.

 

Jedyny mały minus jaki stwierdziłem to zbyt podobni bossowie do siebie w PD i PM. Mogli się bardziej wysilić i zaprojektować innego w PD, bo jak widzę:

 

Spoiler

stertę kamieni

 

to tak jakoś słabo na tego kalibru grę.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, pawelgr5 napisał:

Ty sie smiejesz a oni zabili metroidanie w Dread podobno :( Ja ten gatunek uwielbiam wlasnie za backtracking i odkrywanie nowych rzeczy dzieki nowym skillom. Moja kopia dotrze, mam nadzieje, ze jutro wiec wieczorem bedzie zabawa. Czekalem na to wiele lat.

Akurat prawda, już teraz widzę (a dopiero gdzieś 4h w prime), że dread był projektowany tak by mimo labiryntu przez większość gry prowadzić jedna drogą, częściej rzuca mini boss fighty i ma zdecydowanie łagodniejszy system savow (w sensie przemyślany tak, że zawsze jest do sp w miarę blisko). Ja tam dreada uwielbiam, nie traktuje tych przytoczonych rzeczy jako wad ale wiadomo że u mnie z Nintendo przez lata było krucho więc metroidy nie wychowały mnie na tym gatunku więc poniekąd nie miałem porównania do czego tęsknić lub nie.

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, pawelgr5 napisał:

Ty sie smiejesz a oni zabili metroidanie w Dread podobno :(

Doniesienia są nieprawdziwe, Dreadzik bardzo fajnie korzysta właśnie z tego konceptu "dostajesz nową zabawkę - możesz więcej zwiedzić w poprzednich lokacjach".

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, zdrowywariat napisał:

 

 

Ze złym rozmieszczeniem checkpointów również, bo są wystarczająco gęsto.

 

 

Gdyby gra była przyjemną strzelanką to tak, ale gra to symulator odkrywcy a strzelanie to taki upierdliwy dodatek więc brak checkpointów po bossach to błąd.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Bzduras napisał:

Doniesienia są nieprawdziwe, Dreadzik bardzo fajnie korzysta właśnie z tego konceptu "dostajesz nową zabawkę - możesz więcej zwiedzić w poprzednich lokacjach".

Prawdziwe, powroty w dread do poprzednich lokacji z nową zabawką często kończą się wielkim zawodem. Dopiero pod koniec z kompletem akcesoriów ma to sens.

  • Plusik 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Bzduras napisał:

Doniesienia są nieprawdziwe, Dreadzik bardzo fajnie korzysta właśnie z tego konceptu "dostajesz nową zabawkę - możesz więcej zwiedzić w poprzednich lokacjach".

Nie do końca bo często po dostaniu nowej zabawki zamyka się jakiś obszar więc siłą rzeczy masz ograniczony obszar gdzie teraz masz szukać miejsca do użycia nowej zabawki by ruszyć z progresem do przodu.

  • This 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, zdrowywariat napisał:

 

Raczej się nie zawiedziesz. A dlaczego gardzisz Retrosami?

Zle przeczytales, gardze Mercury Steam. Mega nie siada mi ich pomysl na Castlevanie i Metroida. 

Teraz, Dr.Czekolada napisał:

Grałeś w Fusion?

Jeszcze nie, dlatego ze slyszalem ze to mocno liniowe a nie tego oczekuje od Metroida. Jak zle slyszalem to milo sie rozczaruje. Zagram niedlugo jak wykupie abonament (a wykupie jak wpadnie Golden Sun, Fire Emblem i chyba F-Zero jeszcze ma byc).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...