Opublikowano wczoraj o 06:39 1 dzień Na prezentacji mówili że jak chcesz to możesz wejść do gry solo i wtedy nikogo nie dobierze.
Opublikowano wczoraj o 06:44 1 dzień No nie, w Apex Legends od 2019 nie ma trybu solo i wszystko działa sprawnie. Był tylko czasowo dwa razy.To do Jamesa.
Opublikowano wczoraj o 06:53 1 dzień 14 minut temu, jimmy napisał(a):Jak rozumiem z tego komunikatu tutaj takiej opcji nie będzie: kolejkujesz się sam, dobiera Ci dwóch innych randomów, ale pozostałe trójki na mapie to mogą być już dobrze zorganizowane klany.No i równie dobrze wszyscy mogą być w grze solo. Nie miałem za dużej styczności z grami online, ale np w Rocket League czy bardziej casualowowych starych grach Sony jak Uncharted/TLoU działa to dokładnie tak samo. Jak masz drużynę na x graczy, to możesz grać w zespole albo wbić solo i cię sparuje z innymi solo albo duetem np.
Opublikowano wczoraj o 07:01 1 dzień Tym, którzy narzekali, że coś mało tutaj graczy, to przypominam, że ta gra nie polega wyłącznie na PVP. Oglądałem trochę shrouda i wyglądało to całkiem w porządku. Nie wiem jednak, jak będą chcieli przyciągnąć ludzi na dłużej. Ciekawi mnie co się będzie działo na tej mapie robionej pod endgame.
Opublikowano wczoraj o 07:07 1 dzień Dziwna decyzja, szczególnie że w Destiny solo queue jest i najczęściej matchmaking stara się wpierw dobierać lobby dla graczy solo, dopiero potem dobiera teamy.
Opublikowano wczoraj o 07:32 1 dzień O nieJak gra trafi do f2p to pewnie sprawdzę. W apexie był dramat z randomami, jak ci zginie team to wychodzisz z gry i masz nadzieję, że tym razem nie wylosuje ci noobów. Bezsens.
Opublikowano wczoraj o 07:36 1 dzień Przyznam, że ten gunplay prezentuje się soczyście. Jako, że w sieciówki gram bez ekipy to mnie dobieranie do randomów nie grzeje i nie ziębi.
Opublikowano wczoraj o 08:03 1 dzień 53 minuty temu, WisnieR napisał(a):Dziwna decyzja, szczególnie że w Destiny solo queue jest i najczęściej matchmaking stara się wpierw dobierać lobby dla graczy solo, dopiero potem dobiera teamy.Bardzo możliwe, że Marathon będzie działał na podobnej zasadzie - mówią jedynie, że nie ma solo-only.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. 38 minut temu, wrog napisał(a):Bardzo możliwe, że Marathon będzie działał na podobnej zasadzie - mówią jedynie, że nie ma solo-only.No też mi się wydaję, że to po prostu tak będzie działać, przecież to ten sam silnik i kod sieciowy. Solo only queue też niejednokrotnie było wprowadzane i testowane na trialsach ale z jakiegoś powodu się nie sprawdziło i to usunęli - tzn. wiadomo z jakiego, bo player base był za mały, żeby to działało w sensowny sposób.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Może ja jestem dziwny ale podoba się komus jak ta gra wygląda pod względem hudu, palety barw i ogólnie pojetego kształtu? Przecież jak nawet ma to najlepszy gunplay na świecie to od samego patrzenia robi się niedobrze. Mapy wydają się puste, brzydkie. Większość animacji z Destiny więc trochę wygląda tak jakby wrzucili nowy tryb beta do D2 z mega chooyowy skórkami :) Edytowane 19 godzin temu19 godz. przez Szymek
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Ważne, że są zaimki i trans flaga pod jabłkiem Adama - będzie dobrze mordeczki
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. W ogóle jaki masakryczny spadek gierka zaliczyła w przeciągu tych kilku dni. Rozdane zostało obecnie około 50k - 60k kodów wg danych z Discorda.Peak na Steamie był pierwszego dnia około 7k graczy. Uznajmy, że na każdej platformie było podobnie. Obecnie nie ma nawet 2k.Podobnie z wyświetleniami na Twitchu. Start był około 170k, dzisiaj ledwo 7k. Nie liczę tego 500k, kiedy był pierwszy pokaz gry i leciał stream Bungo. Z każdym kolejnym dniem będzie coraz gorzej. Ja wiem, że to alpha, ale wyniki są tragiczne i musi tam być gorąco. Chciałbym wiedzieć jak bardzo się im dupa pali.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Nie wiem jak tragicznie są zarządzane te studia i kto tam pracuje że 300 pracowników w 4 lata stworzyło coś tak okropnie wyglądającego. Dla porównania nad Halo Reach pracowało 118 osób przez 3 lata a wygląda o wiele przyjemniej, i ma kampanię, i co-op, i hordę, i multiplayer...
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Ale tu artstyle to tylko jeden z problemów.Gra jest wręcz prostacka. Wydaje mi się, że nikt nie usiadł i nie zagrał np. w Tarkova żeby zrozumieć co sprawia, że extraction shooter uzależnia i zachęca do gry. No nie jest to prostota i szeroko pojęte "accessibility", wręcz przeciwnie xd
Opublikowano 8 minut temu8 min Coś czuję że to będzie jeszcze większa katastrofa niż Concord. Na Concorda nikt nie czekał bo wyglądał chujowo i był robiony przez randomów a Marathon to jednak legendarne Bungie które niestety z chujem na głowy się pozamieniało. Pojebane jest to jak kończy studio które dostarczyło nam taką serię jak Halo.
Opublikowano 2 minuty temu2 min Strzelam, że podobnie jak Ubisoft, Bioware czy Rocksteady, to już jest Bungie tylko z nazwy, a wszystkie zdolniachy poszły robić coś innego. Te wszystkie studia bez swoich czołowych deweloperów to jak whisky bez alkoholu albo majonez bez jajek: niby istnieją, ale tak naprawdę chuj wie po co.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.