Skocz do zawartości

Quake 2


Bzduras

Rekomendowane odpowiedzi

55 minut temu, pawelgr5 napisał:

W ogole wlasnie mialem pisac: kupilem wszystkie Doomy na switcha i jest absolutnie mega grywalne na padzie. Jak by sie ktos bawil w multi na PC to moze wtedy myszka. Tak to dzisiaj do single player zawsze wybiore pada. Duzo wygodniej.

Na Switcha? Absolutnie się nie zgadzam. Okropnie się celuje i w życiu bym nie polecił. Do retro fpsów m+k zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem, ewentualnie jeszcze Deck, gdzie chociaż można sobie jeszcze ustawić czułość i martwą strefę analogów pod siebie.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Na Switcha? Absolutnie się nie zgadzam. Okropnie się celuje i w życiu bym nie polecił. Do retro fpsów m+k zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem, ewentualnie jeszcze Deck, gdzie chociaż można sobie jeszcze ustawić czułość i martwą strefę analogów pod siebie.

W handheld tylko gyro aiming w Quake 1 na Switchu był i liczę, że w Q2 też. Martwe strefy, wyniki, idealna celność nie obchodzi mnie kompletnie bo konsolka w ręku + retro FPS to jest mój klimat :banderas:

Odnośnik do komentarza

Warlock wiem, że nie ma gyro bo kupiłem to nim poznałem ten sposób handheldowego strzelanka. Od Duke Nukema 3D na Switchu retro fps'y biorę tylko jak mają celowanie żyroskopem, dlatego taki Boltgun mimo, że ogólnie na Switchu chodzi i wygląda słabo to nie kupię go bardziej przez brak tego sposobu niż dlatego, że wygląda i działa jak kupsztal. Stare Doomy podobno dostały to w aktualizacji, muszę sobie kupić teraz bo są za grosze.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Homelander napisał:

Q2 to była moja pierwsza gra odpalona na świeżo kupionym Voodoo 2. Wyglądał absolutnie zjawiskowo. Niestety, FPSy to wyjątkowo szybko starzejący się gatunek gier, więc wolę zostawić Quake 2 we wspomnieniach niż go odpalić i się rozczarować

Też na Voodoo 2 testowałem właśnie Q2 - do dziś pamiętam, jak gdzieś na początku, przez dobre kilka minut chodziłem dookoła jakiejś windy która jeździła góra-dół i podziwiałem magię 3D.

Odnośnik do komentarza

U mnie z racji konsolowego rodowodu wersja pecetowa była grana głównie w kafejce internetowej po lanie z kumplami i nie wiem, czy to było z Voodoo czy bez, ale najwyraźniejsze wspomnienia i tak mam z PSXa. Split screen, kumpel obok i klasyczne darcie ryja EJ NIE PATRZ MI SIĘ NA EKRAN, NIE PATRZĘ, JAK NIE JAK WIDZĘ ŻE MNIE WIDZISZ :fsg: Niedawno pykałem sobie w sourceport Yamagi do dwójki i dalej gierka się broni. Tym bardziej, że obecnie dość popularny jest trend na boomer shootery mające emulować stare FPSy (Dusk, Ion Fury i tak dalej), a przy odpowiednim przypudrowaniu staruszki są nadal grywalne. Nic to, wjeżdżam dzisiaj jak dzik w paśnik, przecież Q2 na padzie to będzie jakiś nostalgiczny overload.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Zapewne tak skoro w oryginalnych wiadomościach nie ma podanych konkretnych numerków platform, tylko ich nazwy.

 

Cytat

Oryginalne pakiety misji: The Reckoning i Ground Zero

Zagraj w nowe rozszerzenie Call of the Machine

Quake II 64 za darmo

Baw się w sieciowym i lokalnym trybie wieloosobowym/kooperacj

Graj z innymi dzięki rozgrywce międzyplatformowej

Zabierz Quake'a w dowolne miejsce dzięki xCloud

https://www.xbox.com/pl-PL/games/store/quake-ii/9P7L9H478GGV/0010

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...