Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Ja na razie olewam zakup karty sd, poczekam aż stanieją, gierki Nintendo i tak będę starał się kupować na kartach, a to co ściągam z eshopu to raczej lekkie indyki i remastery staroci. A co do internetu to jest coś dziwnego z tą konsolą, w sypialni mam normalny zasięg wifi na komórce, a S2 potrafi w ogóle nie mieć zasięgu. Trochę słabe to.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Ja absolutnie nie planuję zakupu karty. Exy Nintendo zazwyczaj są lekkie, multiplatform nie zamierzam kupować wcale, więc i te 256gb powinno starczyć
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Just now, Homelander said:Ja absolutnie nie planuję zakupu karty. Exy Nintendo zazwyczaj są lekkie, multiplatform nie zamierzam kupować wcale, więc i te 256gb powinno starczyća zakup Switcha 2 planujesz? :D
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 1 minute ago, Czoperrr said:a zakup Switcha 2 planujesz? :DOczywiście. Jak tylko będzie powód
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a):Nie chce nikomu w dysk zaglądać, ale co wy macie poinstalowane na tych konsolach, że Wam miejsca brakuje? Ja mam 3 AAA podciągnięte pod XSX, kilka indyków i retro które łącznie zajmuje 230GB.Z miejscem na Switchu nie miałem do tej pory problemów, ale na XSX już trochę żonglerki się zdarza. Wystarczy kilka gierek pod multi 100+GB i czasem coś ciężko wcisnąć.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Autor 2 minuty temu, wrog napisał(a):Z miejscem na Switchu nie miałem do tej pory problemów, ale na XSX już trochę żonglerki się zdarza. Wystarczy kilka gierek pod multi 100+GB i czasem coś ciężko wcisnąć.Jest dysk 2TB za 1 kafla w komputroniku, Czoper już pewnie ze dwa takie ma
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 46 minutes ago, Mari4n said:Między innymi dlatego zostawiłem sobie S1. Nie mam po co przenosić na S2 gier, które nie mają żadnego boosta.Jeśli OLED to rozumiem, kompaktowy Lite też jest potencjalnie jakiś sens, ale zwykłego Switcha bym raczej nie trzymał równocześnie z drugim.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 8 minutes ago, GearsUp said:Jest dysk 2TB za 1 kafla w komputroniku, Czoper już pewnie ze dwa takie ma?Pisałem wyżej, że nie potrafię zapełnić 1TB w XSX i PS5 bo nie gram w 10 gier na raz.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Autor 1 minutę temu, Czoperrr napisał(a):?Pisałem wyżej, że nie potrafię zapełnić 1TB w XSX i PS5 bo nie gram w 10 gier na raz.Uuuu czyli nie korzystasz w pełni z dobrodziejstw jakie daje XSX ze swoim Quick Resume
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 33 minutes ago, Czoperrr said:Spoko jakby kolejny model miał OLED i 512 pamięci.Wystarczy jak gry będą odpowiednie
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 14 minut temu, Mustang napisał(a):Jeśli OLED to rozumiemTak, OLEDzik boży
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 27 minut temu, Mustang napisał(a):Jeśli OLED to rozumiem, kompaktowy Lite też jest potencjalnie jakiś sens, ale zwykłego Switcha bym raczej nie trzymał równocześnie z drugim.s1 to można używać jako kompaktowy właśnie porównując z 2
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. 4 godziny temu, grzybiarz napisał(a):Resorak dla skali. Plakaty z gameboya, bo czekam na GameBoy extreme :/Powiesi się w piewcedobrze widze ze przysłali prawilnie zwinięty w rulonik a nie składany jak w jakims bravo sporcie? Mam kilka fajnych z kolekcjonerek/dodatków preorderowych ale przez te składania nadają sie tylko do szuflady.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Tak, tam są 3 plakaty, zwinięte w rulon i zapakowane w osobny karton. Chyba 600 punktów.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. "Trochę" rzygam tematem fizyków i pamięci, bo to tak naprawdę jasne, że Switch 2 i tak robi coś, czego żaden sprzęt porównywalnej wielkości w ogóle od dekad nie robi, ale dla nie-maniaków, zaznaczmy, że te fizyki to spore poświęcenie w designie sprzętu i gier.Kartridże są dość ciężkie do zrobienia i właściwie to sporo kompromisów wymagają. Mimo sporych kosztów i zaawansowanej technologii, mają też niższą szybkość. Różnica jest dość zauważalna, patrząc po pierwszych grach na kartridżu. Widzimy np. że pierwsze ładowania Mario Karta na pamięci Switcha zajmuje prawie 17 sekund, na memorce 19-20 sekund (na razie Sandisk wydaje się najszybszy, zapewne jest nastawiony na nieciągłe czytania bardziej niż tradycyjnie raczej fotograficzny Lexar), a z kartridża - prawie 25 sekund.Niektórzy się zastanawiają, czy wydawcy będą chcieli wydawać gry na karcie, nawet pomijając koszty, skoro nie robiąc tego, mogą optymalizować grę z myślą o szybkości przesyłu tylko kart microSD express, a nie kartridża Switcha. A więc być może prędkości dającej efekt 25% szybciej.I to nie jest moje gdybanie. Jeden z pracowników Snowdrop (silnika gry) napisał na nie-Twitterze, że dokładnie to było powodem niewydania SW Outlaws na kartridżu. Nie marża. Prędkość kartridża. Według tego architekta, z powodu prędkości, Outlaws na katridżu było uznane za niemożliwe do zrobienia w zamierzonej jakości i firma nie dyskutowała nawet o cenie gry.Mędrcy świata powiedzą nieuniknienie "ale na pececie nie robią tego, a jednak...". No tak, nie robią, ale tak naprawdę w zamian poświęcają coś innego, albo cenę produkcji, albo rozmiar, albo temperaturę, baterię itd., a zazwyczaj w sumie prawie wszystko. Pecet też nie musi właściwie niczego obiecywać, że gry będą na nim działać za 7 lat. Jak gry będą zbyt nowoczesne, to nie będą działać i tyle, żaden problem dla producenta hardware'u, bo on ich nie sprzedaje. Ogólnie jest wiele powodów, by to zrobić w ten sposób. Wszystko ma koszt, wszystko ma cenę, wszystko jest kompromisem - jakby nie było, to wszystko by odtwarzało wszystko idealnie w idealnej formie i cenie.Niemniej dla jasności zaznaczmy jedno - przy takim podejściu jakie ma ten sprzęt, to właściwie Nintendo w tym momencie mogłoby zapewnić sobie lepsze/łatwiejsze do zrobienia gry, idąc dalej w drugą stronę, i po prostu wymagając instalacji gier. W sumie jak pomyślę, to nawet pojawia się pytanie, czemu poszli w oldskul i tego nie wprowadzili. Ludzie na świecie z tym żyją, w końcu od dawna instalują gry na każdym innym sprzęcie. Rozmiar gier dla większości klientów byłby znośny, jako że obecne gry wydawane przez Nintendo mają w większości 6-10 GB, jeden Mario Kart ma 23 GB, a Switch 2 ma jakieś 250 GB dostępnej pamięci wewnętrznej. Ponadto pojawia się pytanie w mojej głowie, czy nie byłoby wtedy możliwe wydanie określonych gier z "danymi na karcie", skoro i tak byłyby tylko kopiowane, a nie odtwarzane, być może zadowalając krzykliwe grono "kolekcjonerów".Jest też fakt, że technologia kartridży może się zmienić przez te 7-10 lat, gdy konsola zostanie ta sama, choć nie wiem, w których aspektach realnie może się zmienić.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Te game key cardy istnieja wylacznie z jednego powodu - mozna je ukladac na polkach sklepow stacjonarnych.Jesli ktos pomysli, ze game key cardy powstaja z mysla o kolekcjonerach lub z jakichkolwiek innych szlachetnych pobudek - to do widenia temu.Tutaj widze jeszcze wchodzi narracja o programistach romantyckach meczennikach Nie da sie tego zmyslic to trzeba przezyc
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.