Opublikowano 2 kwietnia2 kwi 23 godziny temu, creatinfreak napisał(a): Eternala skończyłem na ultra koszmar na padzie i to zwykłym bez łopatek. Tak więc myślę, że dam radę. Jak nie klawa to na elicie pogram. Przepraszam, jesteś cyborgiem? 😜
Opublikowano 21 kwietnia21 kwi Pewnie było, ale nie chce mi się przekopywać przez wątek. Będzie Multiplayer?
Opublikowano 21 kwietnia21 kwi 2 minuty temu, Czezare napisał(a):Pewnie było, ale nie chce mi się przekopywać przez wątek. Będzie Multiplayer?Nie będzie.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Po 2016 pewnie bym miał mega podjarke ale po infernalu i oglądaniu 800 x tej samej animacji piły i skakaniu jak małpa nie chce mi się w to grać.Poczekam na sporą promocje.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Ja za to nie rozumiem, dlaczego nie zdecydowano się na Multiplayer. Takie dynamiczne arenowe arkadowe Multi bardzo by się przydało, ponieważ bardzo IMO brakuje obecnie na rynku takich gier. A tak to pewnie zagram albo na pożyczonym xboxie, albo na PS5 jak kody będą dodawać do czipsów...
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Bo utrzymanie multi dzisiaj kosztuje pracę masy ludzi, sezony, miesięczne gówna, codzienne wyzwania. Po prostu nie chcą tego robić. Nie ma obecnie dzisiaj gier z dobrym singlem i dobrym multi jednocześnie. Wybrali koncentrację na singlu i dobrze.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. swoją drogą jak MS kupował Bethesde, a wczęsniej inne studia, było dużo głosów że wymusi on na nowych nabytkach robienie gier multi i gaasów. Rzeczywistość po tych kilku latach okazał się jednak zupełnie inna i Doom Dark Ages to nie jest pierwszy przykład kiedy twórcy rezygnują z multi na rzecz singla.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. 5 hours ago, Ukukuki said:Bo utrzymanie multi dzisiaj kosztuje pracę masy ludzi, sezony, miesięczne gówna, codzienne wyzwania. Po prostu nie chcą tego robić. Nie ma obecnie dzisiaj gier z dobrym singlem i dobrym multi jednocześnie. Wybrali koncentrację na singlu i dobrze.Space Marine 2
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 6 minutes ago, Ukukuki said:?Że nie ma gier z dobrym singlem i multi jednocześnie
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Jak się domyślam w całej tej rozmowie mówiąc o multi mamy na myśli PvP, a nie coop.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. W dniu 8.03.2025 o 17:45, ogqozo napisał(a):- brak multi? "Mamy dane, że masa osób gra w Doomy jako gry singlowe. Przy dzisiejszych kosztach produkcji, to wręcz niemożliwe zrobić strzelankę AAA z naprawdę znaczącą kampanią oraz trybami multi. W kontekście całego topowego AAA, nie jesteśmy ogromnym studiem. Porządne multi w strzelance to wielkie zobowiązanie, trzeba ciągle dostarczać nowy kontent, te naprawdę duże gry to robią (...) Wolimy być mistrzem jednej dziedziny, niż niezłym w wielu. Gdybyśmy zrobili multi, może w zamian nie byłoby smoka i Atlana. Albo niektórych mechanizmów z tarczą".Niedosłowny cytat, ale bardzo blisko.Nie chcieli zrobić sympatycznej ok porządnej gierki, tylko wytarmosić ci siusiaka rozgrywką, smokiem i Altanem.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Próbowali już 2 razy wpakować jakieś multi do tych doomów i ciesze sie że nie uznali że do trzech razy sztuka bo wole żeby w pełni skupili się na tym w czym są najlepsi
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 10 godzin temu, Ukukuki napisał(a): Nie ma obecnie dzisiaj gier z dobrym singlem i dobrym multi jednocześnie. Wybrali koncentrację na singlu i dobrze.No jak nie ma?! A choćby Call of Duty Black Ops 6, to co, pies? Za Multi ręczę osobistym glejtem stwierdzającym ultra-zajebistość tegoż. W singla co prawda nie grałem i grać nie mam zamiaru, ale ci co grali bardzo sobie chwalą...
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Co ty porównujesz singiel bo6 do dooma? To nawet nie stało obok Dooma.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 18 minut temu, Faka napisał(a):Co ty porównujesz singiel bo6 do dooma? To nawet nie stało obok Dooma.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Kampania do Black Ops 6 została tłumnie uznana za najlepszą w serii od lat. Ale nikt nie ma porównania do budżetu Call of Duty. To naprawdę jest "billion dollar franchise", co więcej każdy nowy COD przeskakuje tę poprzeczkę w ciągu kilku dni po premierze. A nowa część podobno pobiła rekordy, czy to ilu ludzi kupiło danego dnia game passa, czy również sprzedaży na PS5 i Steamie. Adekwatnie do tej wyjątkowej gwarancji powalających wpływów, budżety również zbliżają się do miliarda dolarów, a podejrzewam, że go w BO6 przekroczyły. Mówiło się o podejściu w okolice tej kwoty już dawno, a Black Ops 6 był tworzony przez aż cztery lata, czyli najdłużej w historii serii, i przez dwa główne studia - Treyarch głównie multi, Raven głównie singiel - z pomocą całego szeregu innych studiów związanych z Activision. I nie mówimy tu o typowym dla każdego dziś projektu outsource'ingu elementów, tylko licznych firmach mających czasem po 100-200 ludzi zajmujących się przez jakiś czas głównie tą grą, a nawet nie są wymienione w tabelkach jako dwaj developerzy tej gry. Z czego taki Treyarch to sam w sobie wielka firma, z biurami w Kalifornii, Teksasie i Kanadzie. Lekko mówiąc, nad grą pracowały tysiące ludzi w dziewięciu głównych studiach.Tak że tak, Call of Duty pewnie powinno mieć dobre multi. Ale nikt nie może się do nich porównywać.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Kampania w COD BO6 jest przehajpowana, a multi to kolorowe gówno dla nowego pokolenia graczy. To był mój pierwszy COD od czasów WWII i podjary nie było.Doom zawsze smakuje wybornie.
Opublikowano 57 minut temu57 min 11 godzin temu, Homelander napisał(a):Że nie ma gier z dobrym singlem i multi jednocześnieNo ale tam jest coop a na samym początku było 3 mapy do tego zwalony balans? Ta gra miała za multi obniżane noty. Teraz multi podobno wygląda zupełnie inaczej ale to tylko potwierdza to co napisałem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.