Opublikowano 17 maja17 maj Chłopak się zdziwi jakie tam będzie skakanko-zapierdalanko platformingi. I dlaczego jest stękanie w temacie.
Opublikowano 17 maja17 maj Chyba mam buga w misji Obrona Miasta. Rozwaliłem 4/5 portale juchy i AutoMapa prowadzi mnie już do wielkiego portalu, który jest zamknięty a nie wiem gdzie jest ostatni portal juchy. Wszystko na mapie już wyczyściłem, nie chciałbym zaczynać całej misji od nowa bo jest bardzo długa.Edit: po restarcie checkpointu pojawiła się czaszka i wszystko jest w porządku.
Opublikowano 18 maja18 maj 9 godzin temu, Figaro napisał(a):najważniejsze że wrogowie już nie są aż tak chamsko przypisani do słabości danej broni, najgorszy ficzer everFigaro, chłopaku, co Ty pierdolisz? ;) wszystko zrozumiem, ale chwalenie spłycenia gameplayu? No zawiodłem się
Opublikowano 18 maja18 maj To odbiera potencjał większości pukawek. Przez to np. Dooma 2016 () ukończyłem głównie przy kombinacji Superstrzelba + Automat.
Opublikowano 18 maja18 maj Ale też to, że przeciwnicy w Eternalu byli trochę za mocno przyspawani do jednego rodzaju pukawki to taki zarzut, z którym mógłbym się zgodzić. Coś za coś. W każdym razie TDA idzie swoją ścieżką, zupełnie odmienną od Eternala i można to lubić, można się na to zżymać, ale szanuję twórców za jaja i porzucenie formuły, która przyniosła im największe pochwały na rzecz czegoś innego.
Opublikowano 18 maja18 maj Mi się podoba ale dalej Doom 2016 niepokonany. Czy lepsze od Eternala? Ciężko mi powiedzieć. bardziej martwi mnie w sumie niewielki postęp względem wydania z sprzed prawie już 10 lat. Liczyłem na więcej zmian czy w to samej rozgrywce czy silniku gry. Fajne ale fanem nie będę.
Opublikowano 18 maja18 maj 7 minutes ago, Ukukuki said:Mi się podoba ale dalej Doom 2016 niepokonany. Czy lepsze od Eternala? Ciężko mi powiedzieć. bardziej martwi mnie w sumie niewielki postęp względem wydania z sprzed prawie już 10 lat. Liczyłem na więcej zmian czy w to samej rozgrywce czy silniku gry. Fajne ale fanem nie będę.To da się wprowadzić więcej zmian w rozgrywce? Trudno mi to sobie wyobrazić, przecież w Dark Ages inne jest wszystko. Sama strategia walki i strzelanie to zupełnie coś nowego, mamy więcej niż jedno melee, do tego dochodzą etapy na smoku czy w robocie. Na jeszcze większe zmiany jak przeskok z Doom 1/2 do nowej formuły w typie Doom 3, a później nowej trylogii raczej nie ma co liczyc no bo i po co? Doom to obecnie peak fpsów.
Opublikowano 18 maja18 maj Może tak może, nie. Dekada to sporo czasu jednak żeby wymyśleć coś co pchnie Dooma dalej.
Opublikowano 19 maja19 maj Zmian jest sporo, choć niekoniecznie jestem ich fanem - na pewno jednak gra się inaczej, niż w poprzednie dwa Doomy. Więcej napiszę, jak przejdę, niemniej to dobra gra, choć wolałem poprzedniczki. Po "nowej" trylogii nie miałbym niczego przeciwko temu, żeby dać Doom Slayerowi trochę odpocząć i przywrócić Quake.
Opublikowano 21 maja21 maj Pograłem chwilę i jak powiem, że dupy nie urywa, to będzie łagodnie rzecz ujmując niedopowiedzenie :p
Opublikowano 21 maja21 maj Mi urywa, właśnie skończyłem sesję. Jestem w 12 misji i do czego mogę się przyczepić to trochę zbyt rozwleczone poziomy ale co za jatka czasem dzieje się na ekranie to
Opublikowano 22 maja22 maj Ja skończyłem wczoraj. Nie ukrywam, że rushowałem końcówkę.Co mi się podobało:świetna oprawa graficzna i genialne wprost działanie gry (grałem na PC, ale konsolowe wersje pewnie to samo z tego co słyszałem) ten silnik jest po prostu topowy, niszczy 99% konkurencji, wyłączając pewnie Decimę, dobrze, że powoli wychodzi na niego coraz więcej gier i mam nadzieję, że Microsoft Wie co robić dalej z tym silnikiem, bo to już oszlifowany diament, któy po prostu trzeba zaimplementować w innych grach wideopodobał mi się mroczny, gotycki settingEtapy z tymi dużymi mechami, czy co to było - były ok, jako przerywnikiwalki z bossami - najlepsze w seriibrak błędów na premieręCo mi się nie podobało:etapy ze smokiem i etapy otwarte to takie powtarzalne cringe, że hej, strasznie mi to przypominało nieudane Halo Infinite, po co było ich aż 5 czy 6 nie mam pojęcia, starczyło zrobić ewentualnie 1trywializacja wszystkiego, co było dobre w Doom Eternal jeżeli chodzi o "moment to moment" gameplay, rotowanie broniami pod przeciwników, ogólnie pojęty skill, niepotrzebna zmiana tego, co ludzie pokochali w Eternaluza długa kampania, a może po prostu punkt 1 tutaj zaważył, ewidentnie chcieli wydłużać na siłę czas rozgrywki, w szybkich FPSach single to nigdy nie jest żaden plus8-/10 mimo wszystko dobry tytuł, ALE najgorszy z trylogii.Czas na reboot Quake'a fakt.
Opublikowano 22 maja22 maj Ja tam bawię się wyśmienicie - dawno nie miałem tak, że krzyczę do telewizora „jeb”, „rozjebane”, „pizd pizd pizd”. Po prostu radocha jakiej dostarcza granie tym czołgiem, wykorzystywanie tarczy aby rozcięła kilkunastu knypków, te parry aby naładować kulkę. Eternal jest bardziej techniczną grą, wymagającą większego skupienia i to też może się podobać. DTDA na Koszmarze jest łatwiejszy niż poziom niżej był Eternal i to w sumie zajebiście - bo skala rozpierdolu, mocy i ciężaru każdego z ciosów kulą po prostu sprawia, że chce się żyć.Dla mnie trudny będzie to wybór, bo DE i DTDA idą łeb w łeb, ale D2k16 nie podskoczy do żadnego.
Opublikowano czwartek o 20:415 dni Też ukończyłem i dla mnie najlepsza część z nowej trylogii. Jedyny zarzut to w sumie fabuła, która w sumie nikogo.Jeszcze wymaksuję sobie na spokojnie i potem czekać na dlc. 9,5/10
Opublikowano poniedziałek o 09:222 dni Graficznie to troche sraka na series x. Eternal duzo lepiej wygladal.Dupy ten doom nie urywa. Spoko strzelanka nadal, ale nie lezy mi troche ten "uziemiony" gameplay i juz rzygam mechanika parowania w grach.Te gigantyczne mapy to tez pasuja do dooma jak piesc do dupy i momentami to jest potwornie nudno przez to.Jesten w 17/22 etapie i sie ciesze, ze gdzies od 3 rozdzialow nie mialem jebanych cut scenek, bo ta fabula to jest tu absolutnie zbedna. Poczatek byl tragiczny pod tym wzgledem, bo co chwila scenka i gadanie nudnych npc.Mech fajny, bo to szybki 5min etap i po prostu przyjemnie sie biega przez te budynki i leje demony z buły. Smok jest nierówny, bo lata sie całkiem przyjemnie, ale walka na nim z tym lockowaniem to absolutna katastrofa.Muzyka [*] nic tu nie zapada w pamiec i brzmi jak metal zrobiony przez AI.Dalbym chyba z 7.5, bo nie jest to bron boze zla gra, ale no liczylem na cos duzo lepszego po mesjaszu strzelanek eternalu,a tak to dostalismy cos co bym postawil tylko odrobine wyzej niz doom 2016.
Opublikowano poniedziałek o 15:412 dni Ja pierdolę, co ja czytam. Panowie, szanuję opinie, ale dostajemy AAA FPS od ojców gatunku, w który nie tylko gra się inaczej niż w cokolwiek na rynku, a dodatkowo inaczej niż w gry z tej samej serii. Odjęto tu z makabry poprzez zabranie glory kill, ale masakrą i skałą nadrabia potężne. Jeszcze te zarzuty, że gra źle wygląda - no ja jebie. Napewno macie włączone 4K w opcjach TVka?
Opublikowano poniedziałek o 18:582 dni Ja wczoraj skończyłem, podoba mi się ale czy stawiam wyżej od Eternala czy nie to ciężko mi powiedzieć. W Eternalu to DLCki mnie zmęczyły już. Zgadzam się z opinią ,że graficznie ta gierka kompletnie nie robi. Do tego ta fabuła xd jednak sama rozgrywka podoba mi się i to bardzo. Parowania świetnie się sprawdza, szkoda ,że nie zostawiono podwójnego skoku. Muzyka świetna, nie huczy tak jak w Eternalu. Dla mnie mocne 8/10. Chętnie przejdę drugi raz.Otwarte plansze kompletnie mi nie leżą Jednak Doom z 2016 niepokonany
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.