Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Onimusha: Way of the Sword

Featured Replies

No i pięknie. Poproszę później jeszcze remasterek 3 i DoD :pepegasm:  

  • Replies 65
  • Views 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Czy ten zagrajmer w ogóle grał kiedyś w gry ? :o 

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Może za bardzo oczekujesz, że to będzie dynamiczny slasher, a Onimusha taka nie była. Np w czwórce ładowanie ataków specjalnych spowalniało czas. To nie miał być kolejny DMC.

  • Najpierw Silent, teraz Onimusha. Zaraz się dowiem, że w Pac-mana albo Tetrisa też nie grałeś   Ale dobrze chociaż, że masz świadomość swoich niedoskonałości i chcesz się poprawić, taką post

Zajebongo nie będę musiał grać z czołgowym sterowaniem na emulatorze jak zwierzak :czezky:

 

Jednak będziemy grać Miyamoto Musashim i nie wiem czy to jest dobra informacja, oby nie próbowali tego połączyć z tym kiepskim serialem na Netflixie. Walka póki co wygląda... ślamazarnie? Klimatu z poprzednich części jakoś tu nie czuję. Kurde, trochę Maciuś mi opadł. 

Edited by Josh

Chujowo ten gameplay wygląda tak po prawdzie. Wierzę tylko bo capcom.

W ogóle chowanie się za stół czy narzucanie szmaty na ryja przeciwnikowi. Kurwa, kto wpadł na pomysł przepalać hajs i czas na taką głupotę w tego typu grze.

A czy każda gra tego typu musi być super szybka? W zasadzie tutaj tempo jest o wiele bardziej realistyczne.

 

Albo zwolnili rozgrywkę dla trailera, jak to robią dla Dooma. 

Wygląda to strasznie tanio z dziwnymi animacjami jak w... Wanted: Dead? Przyklejająca się szmata w 1:09 też słabo wygląda a w dodatku biedne i słabo oświetlone otoczenie... No gdyby nie nazwa to bym strzelał że to jakiś mniejszy projekt Team Ninja na silniku od Ronina.

7 godzin temu, Figaro napisał(a):

A czy każda gra tego typu musi być super szybka? W zasadzie tutaj tempo jest o wiele bardziej realistyczne.

 

Albo zwolnili rozgrywkę dla trailera, jak to robią dla Dooma. 

To nie jest tylko kwestia dynamiki, dla mnie też nie każda gra musi zasuwać jak Bayonetta. Ale kurde, niektóre animacje wydają się być przeciągnięte aż do przesady np finishery, to na pewno będzie irytować w trakcie grania jeżeli będziesz wykonywał je w kółko, a one zawsze będą tyle trwać. I przeciwnicy atakujący pojedynczo: główny bohater kroi jednego z gracją 200 kilogramowej baletnicy, a reszta sobie stoi obok i się głupio gapi - daje to mega sztuczny efekt przez który cały ten gameplay wygląda jakby aktorzy w teatrze ćwiczyli choreografię, a nie jakbyś grał w faktyczną siekankę. To nie lepiej wrzucić mniej wrogów w takim razie, skoro i tak wszyscy ustawiają się w kolejce po wpierdol? Ten motyw z zasłanianiem się blatem może i wygląda ciekawie, ale nie widzę dla niego żadnego zastosowania w tego typu grze, przecież to nie jest tak że wrogowie będą w ciebie strzelać machine-gunem. No i w końcu sam Musashi: jakoś bardziej liczyłem na powrót Samanosuke, ewentualnie pociagnięcie wątków z Dawn of Dreams, które dawałyby szansę na cameo znanych bohaterów, a zamiast tego dostaniemy kompletnie nowe story w innym przedziale czasowym, z totalnym przygłupem (bo takie wrażenie zrobił na mnie ten legendarny samuraj na trailerze). Grafika ani trochę mi się nie podoba, wszystko wygląda dokładnie tak samo smutno, srakowato i szaro jak w serialu.

 

Ja wiem, że to tylko trailer i jeszcze dużo może się zmienić, no ale na ten moment nie czuję się przekonany. Do wczoraj ta gra była dla mnie numerem 1, na który czekałem w 2026 roku, teraz już mi podjarka opadła. 

Może za bardzo oczekujesz, że to będzie dynamiczny slasher, a Onimusha taka nie była. Np w czwórce ładowanie ataków specjalnych spowalniało czas. To nie miał być kolejny DMC.

To nigdy nie był slasher, tylko powolny, dziwaczny miszmasz. Ta interaktywność jest dla mnie spoko z tym stołem, czy szmatą, coś się dzieje zamiast przyspawanych makiet. Jedynie ten wesołek mi nie pasuje do tej gry, i lokacje mogą być zlewającym się w jedno - syfem - jak w ostatnim DMC, ale oby nie.

35 minut temu, Zwyrodnialec napisał(a):

Może za bardzo oczekujesz, że to będzie dynamiczny slasher, a Onimusha taka nie była. Np w czwórce ładowanie ataków specjalnych spowalniało czas. To nie miał być kolejny DMC.

Dosłownie post nad Twoim napisałem, że nie zależy mi na jakiejś wielkiej prędkości. W poprzednie Onimushe grałem dwa miesiące temu, więc wiem jak tam wygląda walka. Oczekuję jednak, że w 2026 roku starcia bronią białą nie będą przypominały gier z wczesnych lat 2000 i że przeciwnicy spawnujący się na ekranie jakoś mi zagrożą, a nie że będą pełnić funkcję dekoracji bo tak się to na ten moment prezentuje. Jak chcą zrobić spokojniejszego slashera to niech będą konsekwentni i ograniczą ilość demonów, a nie że ładują ich 10 na lokację, z czego 8 stoi nieruchomo, 1 drapie się po dupie, a ostatni rzeczywiście próbuje posiekać głównego bohatera. Nawet w pierwszej części to nie wyglądało aż tak komicznie i nawet tam dynamika starć była większa, że o Dawn of Dreams nie wspomnę.

 

Póki co wygląda na to, że nie jest to celowo obrany kierunek, a po prostu Capcom mocno przyżydził na budżecie (sorry, grafa to też nie jest poziom, do którego przyzwyczaił nas ten deweloper). Dokładnie tak wyglądają walki w grach AA. 

Edited by Josh

  • 1 month later...

 

 

Wygląda na to, że nie będzie to zwykły, leniwy remasterek. Hell mode? Trochę krwi napłynęło mi do członka.

Typowy chujowo zrobiony wyższy poziom trudności dzisiejszych czasów - wielkie mi postaranko.

  • 2 weeks later...

Ja bym jednak chciał jakieś odniesienia do pozostałych części. 

  • 2 months later...

Podoba mnie się to. Spokojne ciachanie mieczykiem. Kiedyś na pewno kupię.

Czekam na jakiś czysty gameplay a najlepiej demko bo musze poczuć tę bitke na własnej skórze, ale sam trailer spoko i mam pozytywniejsze wrażenia niż po poprzednim

Wygląda super, ale po Monster Hunter Wilds obawiam się kwestii technicznych. Na PC jak dotąd nie wyszła żadna łatka, która znacznie poprawiłaby wydajność.

  • 3 weeks later...

Jakoś te lokacje i walka zalatują mi Soulsami, nie czuję zupełnie klimatu poprzednich części :/

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.