August 20Aug 20 W tym trailerze coś skopali z gammą/jasnością/kontrastem/nasyceniem bo wszystkie scenki z rozgrywki są szare i zlewają się w jeden obraz bez detali. Same lokacje też nie wyglądają tak klimatycznie jak w Onimushy 1 i 2, jak by mi ktoś powiedział że są to miejscówki z NiOha to bym uwierzył.
August 20Aug 20 A mi się nawet podoba nie wygląda to jakoś spektakularnie, ale mam wrażenie że będzie się w to dobrze grało
August 20Aug 20 Tez jestem zadowolony. Czekam ale jeszcze nie wiem ile jestem w stanie za to zaplacic. Przyda sie wiecej info.
August 20Aug 20 Dobrze że capcom lubi dema to jest szansa że będzie można samemu potestować przed zakupem
August 20Aug 20 9:20 - trzeba przyznać, że w animacje to Capcom umie bardzo płynnie i naturalnie to wygląda.
August 22Aug 22 Podoba mi się bardzo, fajnie że nie zrobili z tego kolejnej gry z otwartym światem, tylko wąskie ścieżki, jak w oryginałach za czasów PS2. Wizualnie gra dzięki temu mocno zyskuje, wygląda bardzo ładnie, oby jeszcze system walki nie zawiódł, a Capcom odświeży niemal zapomnianą serię z sukcesem, co miejmy nadzieję przełoży się na kolejne tytuły, nie tylko te od Capcom, bo jest masa serii z czasów PS2, które chętnie bym widział na obecnym sprzęcie.
August 27Aug 27 To co mi się obecnie nie podoba, to kolory, strasznie wyblakłe, poza tym, czekam równie mocno co na nowego RE.
August 27Aug 27 Dalej nie czuję klimatu Onimushy, bardziej Dark Souls, nawet te ikonki przedmiotów w rogu ekranu kojarzą się z From Software :/ Ale walka wygląda spoko, przynajmniej nie ma zjebanej staminy.
August 27Aug 27 Wkońcu jakiś trailer, który choć trochę się podoba i ma coś wspólnego z Oni. Mimo to, to nadal chyba najsłabsze co ma Capcom w najbliższym czasie
August 27Aug 27 Ale na oficjalny kanał to mogli wziąć gameplay z kimś kto potrafi grać xD No taka tam spoko gierka sie zapowiada na ten moment do backloga jak będzie na promocji
September 30Sep 30 Zaczynam się coraz bardziej przekonywać do tego systemu walki. Wygląda to mega płynnie, są criticale z poprzednich części, a nawet coś na wzór precyzyjnego ciachania w czułe punkty a'la Metal Gear Rising.
September 30Sep 30 Dwie rzeczy tarmoszą siusiaka na tych materiałach:natychmiastowa transmisja niczym z Dragon Ball Zniesamowita fizyka ciosów i ubrań w ruchuMają moją uwagę.
September 30Sep 30 Fajny pacing, jest nadzieja na old school quality, chociaż martwi mnie, że do tej pory nie widziałem żadnej transformacji ;>. Ostatnio zdałem sobie sprawę, że ograniczone technologicznie gierki lat 2000 wymuszały większą kreatywność twórców. Taka refleksja dzięki MGS Delta, gdzie mamy tryb Classic i Modern. Dzisiaj żadnym problemem nie jest zrobienie gry TPP, na przykładzie Delty świetnie widać, że tryb klasyczny to nie tylko archaizm kamery i sterowania ale też paradoksalnie większa kreatywność w wykorzystywaniu dostępnych narzędzi w celu zapewnienia dobrego Gameplayu. Takim sposobem w trybie Classic każde ujęcie kamery ma znaczenie. Widzę dziurę w murze? To nie jest zwykła dziura w murze, przez nią widzę jak porusza się przeciwnik! Łatwo to przeoczyć ale spostrzegawczość wynagradza. To samo z przyklejaniem się do osłon/murków - stadardowa kamera wisi na szynach i pokazuje widok z góry, przyklejenie do murku pozwala na zmianę perspektywy i zmianę ujęcia na takie, które pokaże co jest z przodu przed postacią. Tryb modern to hamska kamera TPP i gra obdarta z głębi, no ale niby więcej możliwości, super duper nowoczesny tech itd. Seria Onimusha zawsze była specyficzna, mam nadzieję, że tak zostanie bo nie potrzebujemy kolejnego generic-tpp slashera z kamerą zza pleców.
September 30Sep 30 To właśnie wygląda jak najwierniejszy powrót do korzeni serii z next-genowym zacięciem.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.