Opublikowano 21 godzin temu21 godz. ale smaczek dla fanów DK nietoperze powodują spadki klatek ależ tarmoszą siusiaka
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Powinny być zamrożone, taki smaczek to nawet za napleta nie chwyta.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. – Destruction system doesn’t incorporate full physics simulation– This means if you remove a supporting column, the ceiling above will just float– However, the current solution makes sense given Switch 2’s capabilities– Different material interactions included in the game that combine destruction, physics, and more– Materials and texture detail a step up compared to Super Mario Odyssey– Character models are sharp and richly animated– Game has pop-in when moving forward towards distant scenery– Poor shadow rendering– Game does not use DLSS– Uses combo of AMD’s FSR1 with SMAA– Insurface aliasing is an issue and finer details break apart– Donkey Kong Bananza typical resolution docked falls between 1080p and 1200p using dynamic resolution scaling– Seems to be 1080p docked– Donkey Kong Bananza targets 60 FPS– Game has some frame rate drops, but are not sustained and occur during specific animations– Some big drops such as with one particular boss fight that goes down to 30 FPS– Because of the way the game is, if it drops from 60 for even a moment, the frame rate briefly cuts in half to 30 until the frame time recovers– Proper surround sound audio supported– Game is technically mostly a success with a few minor rough edges
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Gra pewnie jest spoko, ale ładna patologia jak oceny 91 za takiego technicznego kasztana czy tam banana. Zaraz ktoś powie że gry N nie mają zawyżanych ocen
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. ten FSR to pewnie dlatego, ze za rok jeszcze wyjdzie wersja na S1
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 7 minut temu, Daffy napisał(a):– Destruction system doesn’t incorporate full physics simulation– This means if you remove a supporting column, the ceiling above will just floatKto pogra ten będzie wiedział, że to ma sens, rozwalając środowisko tworzą się platformy po których można skakać, jakby wszystko się od razu zapadało w dół to byłoby zero frajdy bo wszystkie znajdźki od razu spadałyby pod nogi. Fizyka w grach nie musi być idealnie taka jak w realnym świecie.Tego wycia w temacie nawet nie skomentuję xd Chłopaki muszą przetłumaczyć sobie samemu czemu nie kupią tego kosiora więc mentalna gimnastyka musi być uprawiana
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Nie po to kupowałem Switcha 2, żeby grać w gierki z FSR1 z 2021 roku, takie coś powinno być jebane i tyle.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Jaki jest powód tego że nie skorzystano z DLSS? Przecież to jeden z głównych ficzerow tej konsoli.Nawet przecież pisane było że multiplatformy będą latać dzięki temu stabilnie.A tu na pierwszym w sumie eksie miesięczna konsola się wyjebała
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. czyli co, tak naprawde 97 ale te 6 punkcikow to po prostu odjete za framerate?ZNOWU TO ZROBILI
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Chuj z fsr1, ten double vsync wkurwia bardziej bo to było dramatyczne w zeldach2d na S1. Cieszy fakt że niby są to sporadyczne momenty jak na 20h przygodę, a nie skoki 30/60 co chwilę jak w wspomnianych zeldach ale i tak beka że żywcem przemycili w silniku atrakcje techniczne z S1.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Teraz, tjery napisał(a):Nie po to kupowałem Switcha 2, żeby grać w gierki z FSR1 z 2021 roku, takie coś powinno być jebane i tyle.To, że ty nie akceptujesz niczego poza DLSS to wiemy xd W ogóle były jakieś przecieki przed premierą, że gra będzie używała DLSSa? Nie przypominam sobie, teraz jak koleś z DF wam powiedział, że w sumie powinna to jest afera xd Dopiero co skończyłem Tears of Kingdom, które używa FSR1 i było fajno. Ta gra zaczęła powstawać przed S2
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 1 minutę temu, GearsUp napisał(a):Ta gra zaczęła powstawać przed S2To oni też dostali dev kita od nintendo miesiąc przed premierą? Studio first party nie potrafi zaimplementować dlss bo zaczęli robić gre przed premierą s2 xd
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Nie akceptuje chujowej jakości obrazu. To, że Tobie to nie przeszkadza nie znaczy, że nie można tego krytykować.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. No wiadomo, że jak nie ma DLSS to od razu chujowa, nie ma nic pomiędzy xd
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 4 minuty temu, wojtas011 napisał(a):To oni też dostali dev kita od nintendo miesiąc przed premierą? Studio first party nie potrafi zaimplementować dlss bo zaczęli robić gre przed premierą s2 xdNie kupili welcome tour to nie wiedzą jakie funkcje ma switch2
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Teraz, GearsUp napisał(a):No wiadomo, że jak nie ma DLSS to od razu chujowa, nie ma nic pomiędzy xdFSR 2,3,4, DLSS 1,2,3,4, TSR, XESS, nawet TAA, bo co ten FSR1 daje tam do tego performance'u w sumie to cokolwiek wygrywa z FSR1.The sentiment "fsr1 is shit" reflects a common opinion about AMD's first version of FidelityFX Super Resolution (FSR), particularly in comparison to later versions like FSR 2 and DLSS. While FSR 1 can offer a performance boost, it often results in noticeable artifacts, shimmering, and a general decrease in image quality, especially at lower resolutions and quality settings. Many users find it unacceptable compared to native resolution rendering or more advanced upscaling technologies.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 1 minutę temu, GearsUp napisał(a):No wiadomo, że jak nie ma DLSS to od razu chujowa, nie ma nic pomiędzy xdNo ja też nie wiem wiem o co mu chodzi. Przecież problemy z frameratem rozwiąże VRR, a DLSS rozwiążę problemy z jakością obrazu w trybie stacjonarnym! Jeszcze ten HDR w handheld mode, cudowne. XDDDDDDAle ty dalej sobie tłumacz, że w 2025 kupno śmieciotableta rodem z 2011 za 2.5K to jakiś niemożliwy wydatek i nie zjadanie śliny Nintendo to racjonalizacja biedy.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Ale Gira dalej udaje głupiego bo gra dropi i nie skorzystano z lepszego narzędzia żeby ten stan rzeczy poprawić
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 3 minuty temu, GearsUp napisał(a):No wiadomo, że jak nie ma DLSS to od razu chujowa, nie ma nic pomiędzy xdFSR1 jest na samym dnie.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. W ogóle jakie gry na S2 wykorzystują DLSS, tylko Cyberpunk i to gówno nie za darmo? Przecież Mario Kart World też nie ma. To jak oni z tą Nvidią gadali xD.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Pierwsza konsola w historii w Early Accessie, tylko geniusze z Nintendo mogli na to wpaść.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Za malo stekania było tutaj ostatnio takze dobrze, ze cos zjebane jest od razu w Dafjego wróciło życie!SpoilerDigital Foundry: "So, the game is mostly a success then on a technical front with just a few minor rough edges to consider"Daffy i spółka:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.