Opublikowano środa o 18:211 dzień 4 minuty temu, Faka napisał(a):A nie wiem, ale w ogóle to jest bez sensu, eksploracja wtedy traci rację bytu, bo i po co? Ja rozumiem jak odkryjesz tabliczkę i się odblokowuje szybka podróż, a tutaj od razu dali teleporty do miejscówek, które widzisz na mapie świata.Nie wszystkie, tylko główne lokacje/miasta.Jakieś jaskinie, drzwi do otchłani itp. trzeba odkryć na mapie.Ja lecę samo MSQ, bo jak juz wejdę we frakcje i DLC to na pewno do niego nie wrócę, a wypadałoby skończyć:). Mam 8h gry i w sumie już zbliżam sie do końca opowieści.
Opublikowano środa o 18:211 dzień To było fajne- masz cel na drugim końcu mapy, a zanim tam dotrzesz stracisz kilka/naście/dziesiąt godzin, bo po drodze coś odkryjesz, co odciągnie cię od tego wątku.A tak to kilk, teleport i zero frajdy z odkrywania mapy.
Opublikowano środa o 18:231 dzień 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):Nie wszystkie, tylko główne lokacje/miasta.No, tylko problem jest taki, że dla zadań które robisz masz odblokowane właśnie teleporty. Teraz mam odprowadzić typa Martina do jaskinii XD. Sorry, wystarczy teleport. Co to za frajda?
Opublikowano środa o 18:241 dzień 3 godziny temu, Mustang napisał(a):Wizualnie rzeczywiście zmiany robią ogromne wrażenie, aż te ploty o zremasterowanych Falloutach zaczynają brzmieć coraz bardziej atrakcyjnie.Tylko trójka powstaje.
Opublikowano środa o 18:271 dzień 2 minuty temu, Faka napisał(a):No, tylko problem jest taki, że dla zadań które robisz masz odblokowane właśnie teleporty. Teraz mam odprowadzić typa Martina do jaskinii XD. Sorry, wystarczy teleport. Co to za frajda?Pewnie żadna, widać gra daje możliwości, aczkolwiek ja korzystam tylko pomiędzy questami. W ogóle ten fast travel był też w OG, właśnie to przeczytałem, także tego:).
Opublikowano środa o 18:351 dzień mnie to zawsze smieszą takie wyimaginowane problemy graczy. Przecież nie musisz korzystać z tej szybkiej podróży - graj sobie jak chcesz, jak komuś po x godzin nie będzie chciało się jeździć konno to się teleportuje. Psuje Ci imersje fakt, że Ty idziesz piesza, a ktoś inny użyje teleportu?
Opublikowano środa o 18:441 dzień Ledwo co w głosowaniu GOTY forumowicze koronowali grę na UE5, a patrząc na Clair Obscur, niektórzy szykują się, by to zrobić ponownie. Mogę tylko ponowić to, co pisałem w temacie o Francuzach. UE5 podobno pozwala realizować rzeczy, które bez niego nie były możliwe z powodów budżetowych. Możliwe jest zatrudnienie ogromnie mniej inżynierów, a w sumie i artystów, możliwe jest robienie gry przez osoby spędzające dużo więcej czasu na kreatywnych rozwiązaniach. Jak ktoś liczy na to, że silnik sam mu zoptymalizuje open worlda, to może jednak trochę przesadza. Być może tak jest, że inaczej taki projekt by w ogóle nie wyszedł. Z danych sądowych wiemy, że początkowo gra miała zostać szybciutko przygotowana i wyjść bodaj w 2022 roku. Sedno gry nadal było robione w Creation Engine, mechanizmy, fizyka, walka. Tylko grafika w Unrealu. Prace rozbite między Bethesdowcami w USA i Chińczykowcami w Paryżu. Możliwe, że twórcy postanowili, że wraz z UE5 możliwy jest w ogóle bardziej zauważalny upgrade grafiki, bez szastania budżetem. Stutter z tego co ludzie mówią można usunąć w UE5 jak najbardziej, z każdą kolejną wersją nieco łatwiej, tylko jak widać może jeszcze nikt tego nie zrobił i nie wydał gry hehe.
Opublikowano środa o 19:091 dzień del Edytowane środa o 19:501 dzień przez Kaczi już znalazłem odpowiedź
Opublikowano środa o 19:461 dzień 3 minuty temu, Faka napisał(a):W ogóle coś ta Bethesda robi jakąś grę po Starfieldzie?Tak, TES VI.
Opublikowano środa o 21:031 dzień 3 godziny temu, Faka napisał(a):W ogóle trochę beka, że gra od razu pozwala teleportować się do większości miejscówek. Robisz sobie zadanie i gościu mówi, że tam masz iść, z buta, z konia nawet musisz tam popylać, zwykły teleport i już na miejscu jesteś. No dziwne to ułatwienie.W Skyrimie bardzo rzadko używałem fast travela, niemal zawsze wolałem łazić z buta bo jednak random encountery i zaskakujace zwroty akcji to zawsze było coś co lubiłem w bethesdowych F4, F76 i Skyrimie właśnie. W Oblivionie (zacznę jutro wieczorem) też będę łaził wszędzie z kapcia. Dodam że nawet w ESO ekplorując mapy na pve nie korzystam wogóle z mounta (choć zdobyłem ostatnio przezajebistego konia - nagrodę za 25ticketów z eventu 10year anniversary) bo non stop zbieram jakieś chwasty, glify, kuję rudy żelaza lub wędkuję. Używanie mounta, wsiadanie zsiadanie za każdym razem zajmuje za dużo czasu. Na pvp to co innego, szybki rączy zwinny wierzchowiec jest jak najbardziej wymagany do szybkiego przemieszczania się. Jako że akcja pvp w ESO dzieje się w Cyrodiil to jestem bardzo ciekawy jak odworowali Imperial City, Brumę i inne pomniejsze wioski w remasterze Obliviona. W trailerze widziałem znajome daedryczne stwory, daedrothy, xyvkiny, dremory itd więc zapowiada się fajnie!
Opublikowano wczoraj o 07:25 1 dzień Dungeony wszystkie dostały przez tą oprawę drugie życie, niby robi się to samo co zawsze w TES, czyli nic specjalnego, a czas płynie i do tego wszystkie takie pięknie doświetlone, a przy tym mroczne. Ogólnie dużo bardziej mi pasują tereny zamknięte, bo i silnik lepiej pracuje i po prostu wygląda to kosmicznie w niektórych jaskiniach/ruinach.Nawet takie drobne rzeczy jak spadające krople wody z kanałów, czy żar z paleniska. Miasta nie robią takiego wrażenia, bo ilość PC nie została zwiększona i nawet stolica świeci pustkami, tutaj szkoda.
Opublikowano wczoraj o 08:06 1 dzień Czy da się jakoś włączyć mapę lokacji, w której się znajdujemy? W oryginale się dało, tutaj nie widzę takiej opcji.
Opublikowano wczoraj o 08:14 1 dzień 7 minut temu, second napisał(a):Czy da się jakoś włączyć mapę lokacji, w której się znajdujemy? W oryginale się dało, tutaj nie widzę takiej opcji.A przybliż do samego końca mapę i wtedy masz lokację, tak to działa.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Że też komukolwiek chce się grać w tego starego kasztana, gdy na rynku są 2 części Kingdom Come (i Skyrim)
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. O wiele więcej od nowego kasztana AC Shadows do tego większość ludzi pewnie gra w game passie
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Śmiesznie sie gra w Obliviona robiąc samo MSQ, ale dla widoczków warto (i ekranów ladowania xD) wrócę na dodatki i frakcje, bo ciagnie mnie do innych gier teraz.Niestety level scaling dalej tak zjebany jak zawsze, po 10 lvl to już wszystko się dłużej tłucze z randomów, nagle mają szklane zbroje i katany z 999 nabojów na mróz, szkoda, że nie poszli w bardziej nowoczesne rozwiązanie, no ale to tak naprawdę tylko (piękna) nakładka graficzna, bo naprawdę te usprawnienia nie są jakieś ogromne.Poza crashami i wątpliwym działaniem gry na otwartym zimowym terenie po tych 15 godzinach nie miałem innych problemów, no ale questów nowych nie ma, to jest deska w deskę to co naście lat temu.Mimo wszystko polecam sprawdzić i ograć, mimo, że przed premierą myślałem, że może dotkną największą bolączkę każdego TESa, czyli ładowanie każdego pokoju osobno.6 minut temu, Chewie napisał(a):O wiele więcej od nowego kasztana AC Shadows do tego większość ludzi pewnie gra w game passieTrochę mindfuck, że remaster wcale nie najpopularniejszego TESa zrobi w weekend liczby wieksze niż Starfield. Jednak gry fantasy mają łatwiej.P.S. pamiętajcie, że na zachodnim wejściu do stolicy macie stajnie z legendarnymi zbrojami dla konia, pierwsza jest za darmo!:):). A parę kroków dalej jest szemrany typ z 30 wytrychami na sprzedaż, nieocenione na początek gry.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. No w takim skyrimie możesz sobie scaling wyjebać jednym modem, tutaj podobno nie ma być wsparcia jak do poprzednich gier beth Edytowane 10 godzin temu10 godz. przez Chewie
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Tylko patrzeć jak na popularności remastera Oblviona, w ślad Bethesdy pójdą inne studia np resztki tego co zostało z Bioware i zafundują nam remastery starych Dragon Ejdżów.Poza tym beka że stary Oblivion w nowej szacie jest popularniejszy od Veilguarda któremu dyszki dawały najbardziej znane serwisy growe IGNy i inne duperszwance.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Przyjemny ten Oblivion. Nie byłem fanem gdy wyszedł, wyglądał biednie po Morrowindzie.Ale teraz gdy wiem że gry bethesdy to tylko guilty pleasure czyli łażenie i zaglądanie w zakamarki to gra mi się bardzo dobrze.Fajna atmosfera i muzyka. Muzyka naprawdę jest genialna.Odświeżenie solidne.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 9 godzin temu, Chewie napisał(a):No w takim skyrimie możesz sobie scaling wyjebać jednym modem, tutaj podobno nie ma być wsparcia jak do poprzednich gier bethNo tutaj jest mały problem, są mody te takie "Unrealowe" sam wgrałem kilka, ale raczej badziewia na razie.Ale ten jest i polecam wgrać, jak ktoś przekroczy lvl 10 They level with you but are now capped at a certain level. Per example bandits at 30 with an offset of (-)4-0. so the highest level you'll ever find them walking around is 26-30 (that's what the minus 4 offset is for). So once you'll go past these levels, per example 35, you'll have a 5-9 level advantage over those enemies, and they'll start to become weak, to have a proper sense of progression.Nexus Mods :: Oblivion RemasteredBalanced NPC Level Cap - RemasteredAdds consistent level caps to 1,400+ NPCs from the base game and all DLCs. The comprehensive solution to Oblivion's NPC scaling problem
Opublikowano 40 minut temu40 min Mimo wszystko, przy sprzedaży Obliviona na poziomie 40 milionów, Elder Scrolls stało się jedną z dominujących marek rynku. Nawet dzisiaj Skyrim jest bodaj na 50. miejscu w tych tabelkach streama, a mówimy o 15-letniej grze, w której nie ma online ani żadnych wydanych w ostatniej dekadzie dodatków ani nic. Porównywanie 99,99% innych gier, nawet niby też wielkich hiciorów, jest bez sensu. Nikt nie będzie brał Shadow drop nie wszystkich cieszy. Na niektóre gry musi serio cała branża uważać, bo tak dominują kanały mediów. Wyobraźcie sobie, że wydajecie małą grę, nie macie budżetu na promocję, więc starannie planujecie, kiedy by tu wydać dzieło lat swojej pracy, żeby był w miarę cichy tydzień i z braku laku więcej ktoś pisał, mówił o waszej grze, zawsze znacznie to zwiększa szanse... czekacie na ten dzień jak pójdzie... a tu fak, Todd se dzisiaj postanowił Obliviona wydać lol.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.