Opublikowano 11 czerwca 20177 l RE4 po TEW? Wiedz C0r że jak po skończeniu TEW będziesz mówił że re4 gorsze to sprowadzisz na siebie gniew połowy forum.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Skończę RE4 na pewno dwa razy, teraz i na professionalu, jeśli po tych dwóch przejściach będę miał takie odczucia że TEW > RE4 to odpuszczę sobie posta we właśnie ukończyłem i już nigdy nie wypowiem się na temat RE4. Prewencyjnie
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Gunplay słaby czy tez mało satysfakcjonujący? RE4 i GeoW dwa najlepsze gunplaye jakie gry mają do zaoferowania. Właśnie wpadłeś na czarna liste, kolego, hehe. Edytowane 11 czerwca 20177 l przez XM.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Weź pod uwagę że to wstępna ocena po jakichś 2.5h gry, mając na razie tylko ten mały pistolet maszynowy i zwykły pistolet. Ten gunplay nie jest zły w sensie samego strzelania, nie powinienem może tego co mi nie pasuje nazywać gunplayem, tylko nieduża ilość krwi i dość powtarzalne animacje postrzelonych przeciwników jakoś nie dają mi ogromnej radochy. Ale koniec oceniania z mojej strony, kolejny post jak będę przynajmniej w połowie gry.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Przeżyjmy to jeszcze raz: Znacie ten filmik? Robił 10 lat temu i dalej robi. C0r nie oglądaj bo dużo spoiluje. Edytowane 11 czerwca 20177 l przez mate5
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Mnie drażniło, że nieważne ile się wystrzelało pocisków animacje ładowania te same.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Co? Np strzel z shota nieważne ile pocisków wystrzelisz zawsze dwa są ładowane, ot takie uproszczenia.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Co? Np strzel z shota nieważne ile pocisków wystrzelisz zawsze dwa są ładowane, ot takie uproszczenia. Czepiasz sie.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Tez zwrocilem na to uwage i wydalo mi sie to zwyczajnie glupie jakby nie mogli dac animacji zaleznej od ilosci ammo.
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Dokładnie, choć i tak nie ma porównania do stroju Ady. Wyobrażacie sobie latanie po górach w sukience wieczorowej i w szpilkach? Całkowicie nierealistyczne. 6/10
Opublikowano 11 czerwca 20177 l Tez zwrocilem na to uwage i wydalo mi sie to zwyczajnie glupie jakby nie mogli dac animacji zaleznej od ilosci ammo. Powodzenia z animacją ładowania Strikera z magazynkiem na 100 naboi :P
Opublikowano 11 czerwca 20177 l W ogóle wysyłanie agenta rządowego do jakieś wioski w pojedynkę żeby odnalazł i obronił córkę prezydenta z pistoletem i ziółkiem leczniczym w asyście dwóch portierów z Biedronki. 2/10
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Tez zwrocilem na to uwage i wydalo mi sie to zwyczajnie glupie jakby nie mogli dac animacji zaleznej od ilosci ammo.Powodzenia z animacją ładowania Strikera z magazynkiem na 100 naboi :P Ups, zapomnialem, ze tak mozna napakowac guna xD Ada to klasyczna japana wiesniara, oczywiscie japonce nie sa tego swiadomi. Prawdziwy popis wiochy daje w szóstej czesci.
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Z ciekawości, da się jakoś szybciej operować tym co posiadamy, zmieniać bronie, granaty, czy zawsze trzeba wchodzić do ekwipunku i wybierać broń? Nie przeszkadza mi to, ale wolę się upewnić.
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Nie da się. No i zamiast "nie przeszkadza mi to" powtarzaj za mną: Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Konieczność wchodzenia do menu ekwipunku za każdym razem połączone ze sztywnością designu tego ekwipunku i dźwiękami jakie jego obsługa wydaje dodaje niezmiernie do moich wrażeń i jestem pod wrazeniem kunsztu developerów Edytowane 12 czerwca 20177 l przez mate5
Opublikowano 12 czerwca 20177 l nie da się. też mi brakuje szybkiej zmiany broni na krzyżaku, ale w czymś ten re5 musiał być lepszy
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Dobra, jestem już w zamku. Ja pier.dolę Cofam słowa o tym gunplayu od razu, wiadomo, początek był niemrawy pod względem strzelania, ale teraz mam ulepszonego shotguna, TMP i _Red_9 i strzela się fantastycznie. Ten crowd control, granaty oślepiające i zapalające też robią robotę, tak że wspaniale jest pod tym względem. Te walki z bossami są zaje.biście emocjonujące, El Gigante i Mendez padli ledwo, ledwo, gra na szczęście zrobiła się odpowiednio wymagająca. Sterowanie też świetnie dopełnia gameplay, jedynym "dynamicznym" ruchem jaki możemy wykonać jest szybki obrót o 180 stopni w drugą stronę i to jest genialne, przy walce z bossami czy siostrami z piłą mechaniczną aż mi się ręce na padzie spociły, daaaaamn
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Też gram, właśnie wsiadłem na pakę a Ashley prowadzić będzie te ciężarówkę z pługiem. Przede mną pierwsza walką z Krauzerem. Fajnie jest powrócić do RE4
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Ja rano odpaliłem sobie na Wii i nie wiem kiedy a tutaj już 2h pyknely. Skill z czasów GaCka pozostal. Niby znam już tą grę na pamięć, wiem kiedy jaki przeciwnik się pojawi i w których beczkach jest amunicja a i tak chce się mi się dalej grać. Chyba będę musiał zakupić na PS4 w pudełeczku.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Tez dzis gralem i tym razem mam zamiar przejsc do konca. No nie umiem w to grac, wybralem easy xd
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.