Skocz do zawartości

Kierownice


Rekomendowane odpowiedzi

Fanatec miał mieć przecenę z okazji BF, hajpowali to od paru dni a od rana strona wisi :yao: 

 

sprzęt mają dobry, w marketing na zawodach umieją ale najbardziej pożądane sprzęty to oni maja wiecznie sold out. Takie CSL DD to ponoć najwcześniej jak w Q1 2023 nie będą.

Odnośnik do komentarza

Mam taką teorię że wyprzedają z powodu planowanych nowości na 2023 rok. Może jakieś nowe bazy, nowe kierownice, pedały. Nagle pojawiły się obniżki na Podium DD, teraz kolejna obniżka Black Friday. Mogą opróżniać zapasy magazynowe właśnie z tego powodu. Więc cierpliwie czekam. Byłem i nawet nadal jestem napalony na Porsche 911 GT3 ale jak nie kupię teraz to po nowym roku ktoś na pewno w końcu wystawi używkę. Albo fanatec wypuści jakieś nowe kierownice więc i tak będę win = win 

 

 

Spoiler

i Assetto Corsa na Ps4 Pro jest zajebista :banderas:

 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
3 hours ago, oranje said:

Hej,

Mam pytanie. Co zrobić kiedy w  g29 koło się nie kręci? Wszystkie przycisku działają, tylko sama kierownica nie reaguje, nawet po podłączeniu do ps5 nie ma żadnej reakcji tak jak zawsze.

Kierownica kupiona nowa w lutym zeszłego roku. Nawet 200h nie była używana.

 

Masz możliwość sprawdzić ją pod PC? Ściągnąć sterownik ze strony Logitecha i w nim sprawdzić czy kierownica jest sprawna. Logitech Profiler x64

Odnośnik do komentarza

Mały update śmiga sie mega, obcykane Forze, Dirt Rally 2.0(jezus maria jakie to jest dobre na kierownicy, po pierwszym przejechanym do końca odcinku bez dachowania się spociłem), Project Cars 2 (też świetny model jazdy pod kierke), Assetto wiadomo. Nawet snowrunner daje rade na kierce i nawet ma sensowny rozklad controlsow. Dawac już nowa Forze Motorsport :sadkek: A syn lvl 6 też łapie powoli o co chodzi :banderas: na razie na spokojnie ja pedały on kierownica na kolanach, ale powoli przymierza się do pedałów, oczywiście tych plastikowych z zestawu, w t3pm miałby problem hamulec wcisnac. Coś pięknego :banderas:

IMG_20230115_152447.jpg

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Mój TMX już na smietniku. Pierw szmelc się przegrzewał i po 15-20 minutach w ACC przy ffb na 100% kiera się wyłączała. Silnik był tak gorący, że nie szło go palcem dotknąć, więc zrobiłem druciarskiego moda i po prostu grałem bez górnej obudowy. 

Niestety na długo to nie pomogło i silnik i tak się zatarł (kierownica coraz wolniej się kalibrowała i ciężko kręciła), aż w końcu stanął dęba i się spalił. 

 

Także jak ktoś rozważa tą kierownicę by grać na tym coś poważniej w gry typu ACC, to stanowczo odradzam. 

Jest to badziewna, plastikowa zabawka dobra by odpalić dziecku FH lub inną arcadeówkę gdzie nie ma ffb, pobawić się z pół godziny i schować. 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

TMX ma tak mizerny FFB, że poniżej 100% nic tam nie czuć w ACC. 

 

Szkoda, że ten Fanatec tak pierońsko drogi i niedostępny, bo w zasadzie nie ma alternatywy. 

G920 nie chcę, bo miałem już G29 i postępu nie będzie. TXa też nie kupie, bo to taki sam technologiczny szmelc co TMX. 

 

Gdzie te czasy kiedy to kupowało się DFP za 250 zł i było w sim racingowym niebie :laugh:

Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Michał102 napisał:

G920 nie chcę, bo miałem już G29 i postępu nie będzie. TXa też nie kupie, bo to taki sam technologiczny szmelc co TMX

Tylko że różnica pomiędzy T150 a T300 (zakładam że to odpowiedniki TX i TMX) jest spora, nie tylko mamy tu zębatki vs pasek, to jeszcze samą moc jest ponad 2x wyższa, T150 generuje 2Nm, T300 4-4.5Nm. Notabene G29 generuje 2.2Nm więc to poziom T150, po prostu zębatki mają swoje ograniczenia. Miałem obie kierownice i różnicę czuć, tylko szczerze jakbym wiedział że będę dużo jeździł to bym i tak poszedł w kierunku fanateca, może tam nie będzie tego denerwującego zaniku oporu w środkowym położeniu które psuje wrażenia z jazdy większością kierownic...

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, gtfan napisał:

Tylko że różnica pomiędzy T150 a T300 (zakładam że to odpowiedniki TX i TMX) jest spora

 

Wrzucając obie te kiery do jednego wora mam ogólnie na myśli poziom ich wykonania. Jak tak szperam po necie, to ludzie z T300/TX tak samo mają masę problemów z przegrzewaniem się silnika, oraz fatalnej jakości rolkami napinającymi pasek. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Co do awaryjności kierownic, to najwyżej bym postawił produkty Thrustmastera. Gdy posiadałem Logitechy to żaden mi się nie popsuł a miałem je wszystkie. I czytałem tylko na forach jak to ludziom psuły się Thrustmastery i pytali co robić? Oczywiście oddawać na gwarancji tylko co potem? Czy brać kolejnego czy zmieniać na coś innego. 

 

Dziś obserwuje na facebooku grupę posiadaczy fanateca i muszę stwierdzić że dużo jest tam wpisów opisujących przeróżne problemy. Przeważnie wynikają one z software, który z jakiegoś powodu nie rozpoznaje w modelach DD1 i DD2 podium Huba. Często są problemy z nowym firmware, który po zainstalowaniu powoduje różne problemy i ten nowy firmware trzeba łatać. Więc najlepiej jest nie instalować najnowszego tylko poczekać na testy i gdy już wychodzi pełna wersja, wówczas instalować. Lub nie bo skoro nie jest popsute to po co naprawiać? Z takiego założenia ja wychodzę więc do dziś używam 446, a już jest 447, tym czasem trwają beta testy 448. Czasami są też problemy z pedałami V3, gdzie zdarza się że pedał hamulca się rozkalibrowuje i jest wciśnięty a to w 5% a to w 10%, więc proste podłączenie bazy do PC i ponowna kalibracja pedałów usuwa ten drobny nazwijmy to glitch :dunno: Często też pękały plastikowe Quick Release, lub po prostu wydawały z siebie trzeszczące dźwięki. Można też narzekać na support fanateca bo ludzie piszą że długo czekają na jakąkolwiek odpowiedź. Ale ostatecznie ich problemy są rozwiązywane i firma staje na wysokości zadania i coraz lepiej sobie z tym radzi. Tak więc nawet u Niemca nie jest tak różowo. Całe szczęście, ja nie mam żadnych problemów z moją GT DD Pro i pedałami CSL Elite V2 i ręczny też póki co działa tio top. :obama:

 

Do dziś jednak nadal polecam tylko Logitecha G27 na pierwszą kierownicę, dla kogoś kto chce popróbować grania w wyścigi jeśli ma działać tylko na PC. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Logitechy mimo swoich konstrukcyjnych archaizmów są sprzętami pancernymi. Też miałem kilka tych kierownic począwszy od tego modelu przed DFP co to miał tylko 180st. obrotu, potem właśnie DFP, DFGT, jakiś tani model pod X360, oraz G29. 

Każdy był niemiłosiernie katowany i każdy w momencie gdy go sprzedawałem był w stanie jak po wyjęciu z pudełka. 

 

Szkoda, że ta ich nowa kierownica DD ma tak absurdalną cenę, bo nawet bym się nie oglądał na innych producentów i szedł w to jak dzik na lochę. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...