Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

3 minutes ago, balon said:

Wam się naprawdę ta rejestracja podoba? Jeszcze bez tej litery?  
 

Nie mówię o aucie, bo auto przepiękne . 

Wyszło dobrze do tematyki. Normalne jest zjadanie samogłosek w rejestracjach żeby się mieściło, mnie to nie razi, każdy przeczyta KERMIT. Poza tym auta są dwa i w takim układzie naprawdę ma to sens.

 

Balon nie bądź :nosacz2:

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, balon napisał:

Wam się naprawdę ta rejestracja podoba? Jeszcze bez tej litery?  
 

Nie mówię o aucie, bo auto przepiękne 

 

Panie Balon bez ironii teraz i zbędnego pierdolenia. Brak tej jednej litery niczego nie zmienia - każdy wie o co chodzi. Spersonalizowane tablice to oczywiście buractwo dla klasy średniej ale przy TAKIM aucie za TAKI HAJS? To tania zachcianka. Bogaci ludzie mają swoje kaprysy - można to rozumieć albo nie. Ja rozumiem. :cool:

Odnośnik do komentarza

Lux zielona bestia gratulacje, ja bym dał D3 ZABA albo PEPE :rayos: . W przypadku takich aut w takich kolorach mnie tam widok indywidualnych tablic nie boli bo same fury w sobie i tak są głośne i mocno rzucające się w oczy to w takim razie taka tablica nic nie zmienia w jego odbiorze. Co innego 20letnie bmw E60 2.0d a tam S1 SEBA albo MATI i dziurawe progi bo kasy na blacharza zabrakło.

Edytowane przez Nightmare90
  • This 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
21 godzin temu, Mustang napisał:

Hmm, z drugiej strony tak przynajmniej masz komfortowy samochód. 
 

Nie wiem, nigdy nie byłem fanem obniżania aut nie na tor. 

 

Obniżenie samochodu ma marginalny wpływ na komfort. Zmiana samych sprężyn może za to spowodować efekt dobijania. Dobrej jakości gwinty często są bardziej komfortowe od seryjnych sprężyn/amorów.

 

Największy wpływ na komfort mają opony, @Banny założył już profil 40 więc o komforcie można zapomnieć. Tam 45 by lepiej siadło moim zdaniem optycznie i odczuciowo.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Obniżenie samochodu ma ogromny wpływ na komfort, przerobiłem w życiu 4 różne komplety sprężyn obniżających (od najtańszych MTS, przez jakieś FK, po K.A.W i Eibachy) i 2 gwinty (niestety bez regulacji twardości) i w żadnym wypadku nie było tak, ze sama zmiana tego elementu zawieszenia nie wpływała na komfort jazdy. Zawsze minimalnie, ale jednak było sztywniej i tak jak mówisz mogło dobijać, zwłaszcza jak zmienisz tylko sprężyne, a amortyzator zostanie seryjny. 

 

Dobry gwint z regulacją oczywiście może być wygodniejszy niż seria, ale to mówimy o wydatkach w graniach 6-7k zł w tej chwili, a nie 800zł za sprężyny. Znajomy ma w Maździe 626 gwint D2 Racing i nawet po grubym obniżeniu dobrze wyregulowany jest całkiem komfortowy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...