Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie zalezy co kto dokładnie rozumie przez komfort. Na krótszych sprężynach będzie mniej bujać autem, więc jesli dla kogoś komfort = łódka, no to komfort spadnie. Natomiast właściwości jezdne zyskają, chociaż tak jak Bartg pisze duży wpływ mają tutaj jeszcze amorki. Sprezyna sprezynie tez nierowna. Najlepiej wymienić komplet, a jak nie ma budzetu to poszukac na forach konkretnego auta, co jest sprawdzone i zalecane.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Sedrak napisał:

A obniżanie poprzez wymianę sprężyn generalnie nie płynie negatywnie na prowadzenie samochodu przy seryjnych amortyzatorach? Środek ciężkości będzie niżej, lepszy opływ powietrza niby na plus, ale auto było projektowanie pod fabryczne sprężyny, więc?

 

Nie znam się więc nie bijcie.


jak wlozysz za krotka sprezyne, to amortyzator nie bedzie pracowal w pelnym zakresie i bedzie pingpong na nierownosciach. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
2 hours ago, Faranell said:

Co do sprężyn to ja polecam KW, nigdy się nie zawiodłem :) Można też ogarnąć sprężyny (nie mylić z pełnym gwintem) z możliwością regulacji - wrzuciłem takie do RS6 i jest dobrze.

 

Tylko spręzyny regulowane KW kosztuja niewiele mniej niz już jakiś w miare sensowny gwint :obama: 

Odnośnik do komentarza

I cyk, kolejny już wypad w długą trasę, tym razem zrobione 2k km i dobijam do 60k km. Trasa przez całą Polskę na Słowację - spalanie 6,0-6,5l głównie autostrada 140 km/h z klimą i pełnym bagażnikiem. Górskie drogi i serpentyny średnio 5,5l, silnik uznawany, przez polskich entuzjastów motoryzacji, za kosiarkowy, dowozi w różne miejsca, tutaj na wysokości prawie 800 m.n.p.m.

 

IMG20230623120035.thumb.jpg.e45766e57c7437ae64d01cc8ca55b277.jpg

 

 

Ogólnie, przez komfort podróżowania i niezawodność wybaczam te fabryczne usterki piasty w kole i kolumny kierownicy :problem:

  • Plusik 9
Odnośnik do komentarza
14 hours ago, mcp said:

Jak się ta 'kosiarka' sprawuje przy prędkościach autostradowych? Da się rozmawiać bez krzyczenia?

Ja wiem jak się sprawuje mniejsza nowa Fiesta z tym silnikiem nawet w słabszym wariancie 100 koni, ale na szczęście też ze skrzynią 6. A sprawuje się bardzo dobrze, o klasę lepiej niż poprzedni Yaris i generalnie przy 130-140 jest komfortowo, całkiem podobnie jak w poprzedniej Astrze 1.4 i tylko ciut gorzej niż w moim Golfie. 160 również da się normalnie jechać na dłuższym odcinku. Zasługa niezłego wyciszenia i 6 biegów. 

Odnośnik do komentarza

im dłużej czytam, tym bardziej się skłaniam ku temu silnikowi, jeżdżę głownie po mieście, trasy +\-60km dwa razy w miesiącu, rocznie około 8-10k km. Spalanie za tym przemawia, szybko nie jeżdżę, do miasta to jest chyba idealna opcja. Znalazłem fajną Scalę z tą kosiarką, 115km, z A do B mnie dowiezie i nie będzie przy tym rzęzić jak wolnossące mpi z 5-biegową skrzynią

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...