Opublikowano 20 sierpnia 20231 r 8 hours ago, Bishonen88 said: Skoda Octavia IV - od paru dni mam problem że radio się włącza samo po opuszczeniu pojazdu. Tzn. wylaczam silnik, wysiadam, zamykam -> wszystko OK. Wracam za 10 minut - system infotainment gra i muzykwa wali z auta. Google'owałem ale nic konkretnego nie mogę znaleźć. Wizyta w salonie dopiero możliwa za parę dni - pomyślałem że może ktoś miał coś podobnego albo wie co zrobić? Dziwne. Może zmień źródło muzyki na jakieś inne i zobacz czy tak samo będzie. W sensie jeśli przy gaszeniu silnika poza CarPlay / AA ustawione jest np. radio, przestaw na jakieś inne źródło jak Bluetooth albo coś tam innego.
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r Thx za odpowiedzi - probowalem wiele rzeczy ale nic nie daje rezultatow 100%: - Factory Reset z poziomu ustawien - Hard Reset przytrzymujac guzik power przez 10 sekund - Zmiana gloscnosci na 0, zeby przynajmniej nie bylo slychac nic - tez nic nie dalo. Gdy system sie sam wlacza, to glosnosc wbija na jakies 40% automatycznie ;o Sam fakt ze infotainment wlacza sie bez odpalonego samochodu + kluczyka w okolicy jest lekko niepokojacy. Jedyna korelacja jaką widzę to upał - 30 stopni i słońce non-stop walące w maskę/przez szybę. Może jakieś przewody się rozciągają itd.? Pewnie w salonie też mnie spróbują skroić konkretnie mówiąc że wszystko trzeba wymienić
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r Miewałem taki przypadek, ale w Peugeocie 206, a tam radio nie było fabryczne i pewnie było to spowodowane jakimiś błędami w elektryce po błędnym podłączeniu. Tutaj to mało prawdopodobne, ale może też jakieś błędy fabryczne. Ja bym obstawiał coś z zapłonem.
Opublikowano 21 sierpnia 20231 r W dniu 14.08.2023 o 19:12, Dud.ek napisał: Zmień koła na większe z oponą o niższym profilu. Wyższe amortyzatory montuje się w jeepach, żeby jeździć po lesie. Rozmowa z mechanikami i specjalistami od tuningu, którą odbyłem niedawno w tej sprawie dała mi jedno: teraz już wiem, że do mojego SUVa mogę wrzucić nawet 22-calowe koła, ale musi to być bardzo, bardzo niski profil, co nie będzie dobre dla wygody i bezpieczeństwa jazdy. Wystarczą mi 21-calowe z niskim profilem, ale będą one szersze, tak samo alufelga, od 20-tek, które mam; jedynie będę musiał do 21-cali poszukać gdzieś całorocznych opon, a nie mam dużego wyboru.
Opublikowano 29 sierpnia 20231 r W środa/sobota za tydzień wybieram się w podróż 911. Startujemy we Wro i lecimy Morawy -> Ołomuniec -> Kocanda (hotel) -> kierunek do Bad Gastein w Austrii przez Slazburg i pitstop w The Comodo -> lecimy przez Grossglockner Hochalpenstraße zahaczając o F.A.T Mankei i wystawa na 75 lecie Porsche -> Herbstfest w Rosenheim i pitstop w hotelu Hirzinger Czy ktoś miał okazję lecieć w podobną trasę i może polecieć jakieś ciekawe obiekty na trasie? Mogą być muzea, coś związanego z motoryzacją albo fajnie spoty na ciekawe zdjęcia. Wszystkie tipy mile widziane! Edytowane 29 sierpnia 20231 r przez Faranell
Opublikowano 30 sierpnia 20231 r 17 godzin temu, Faranell napisał: Czy ktoś miał okazję lecieć w podobną trasę i może polecieć jakieś ciekawe obiekty na trasie? Mogą być muzea, coś związanego z motoryzacją albo fajnie spoty na ciekawe zdjęcia. Wszystkie tipy mile widziane! Był kiedyś taki film, "Europe Trip" (https://www.filmweb.pl/film/EuroTrip-2004-108122) z 2004 roku - bo skoro taka dość ciekawa i zróżnicowana krajobrazowo ekspedycja (tak, patrzyłem na trasy, które wybrałeś! Bomba! No i 911 w trasie! ZAZDRO!), to jest to właśnie ta swego rodzaju ,,wieczna impreza w trasie", i to zapewne w odpowiednim towarzystwie. Sam zastanawiałem się kiedyś nad wybraniem się na targi motoryzacyjne (jedne z najlepszych i najważniejszych w branży samochodowej na świecie w ogóle, spotkań, wśród producentów współczesnych aut, zarówno hypercarów, aut użytkowych, GT etc.) w Szwajcarii, w Genewie (edycja tegoroczna już za nami... Smuteczek) i połączeniem takiego wyjazdu (logistycznie trochę ciężki plan) z wybraniem się do Muzeum Motoryzacji, Muzeum Toyoty, Toyota-Allee 2, 50858 Köln. Możesz akurat to Muzuem dodać do swojej trasy wypadowej, ale raczej nie będziesz miał to po drodze.
Opublikowano 30 sierpnia 20231 r 19 minut temu, JaskinieTerrigenoweMarvela napisał: Był kiedyś taki film, "Europe Trip" (https://www.filmweb.pl/film/EuroTrip-2004-108122) z 2004 roku - bo skoro taka dość ciekawa i zróżnicowana krajobrazowo ekspedycja (tak, patrzyłem na trasy, które wybrałeś! Bomba! No i 911 w trasie! ZAZDRO!), to jest to właśnie ta swego rodzaju ,,wieczna impreza w trasie", i to zapewne w odpowiednim towarzystwie. Sam zastanawiałem się kiedyś nad wybraniem się na targi motoryzacyjne (jedne z najlepszych i najważniejszych w branży samochodowej na świecie w ogóle, spotkań, wśród producentów współczesnych aut, zarówno hypercarów, aut użytkowych, GT etc.) w Szwajcarii, w Genewie (edycja tegoroczna już za nami... Smuteczek) i połączeniem takiego wyjazdu (logistycznie trochę ciężki plan) z wybraniem się do Muzeum Motoryzacji, Muzeum Toyoty, Toyota-Allee 2, 50858 Köln. Możesz akurat to Muzuem dodać do swojej trasy wypadowej, ale raczej nie będziesz miał to po drodze. Dzięki bardzo! Zawsze można zboczyć z trasy Jaram się trasą fest, od lat planowałem i w końcu się uda:)
Opublikowano 2 września 20231 r Ma ktoś tutaj auto z 3.0 TDI ? ile wam pali po mieście i w trasie? Jak coś podawajcie moc auta, bo to jest rozstrzał od 200 do ponad 300hp.
Opublikowano 5 października 20231 r Wymieniacie sezonowo całe koła czy tylko opony? Muszę zakupić opony na zimę i nie wiem czy póki co wymieniać na tych samych alufelgach czy brać drugi zestaw. Opony 18stki.
Opublikowano 5 października 20231 r U mnie tylko opony. Jak nie planujesz mniejszych felg na zimę, a nie wiem czy Formentor może mieć 17, ewentualnie nie planujesz samemu przekładać, to raczej prościej same opony. Przynajmniej masz ten sam look niezależnie od pory roku.
Opublikowano 5 października 20231 r Też mnie czekają opony na zime bo zmieniłem auto i chyba wezme teraz całoroczne dobrej marki takie 69db. Jakie macie oponie/ zdanie o tych całorocznych? Zim coraz mniej teraz i śniegu. Do tego mam quattro to jakoś o ślizganie mniej obaw
Opublikowano 5 października 20231 r 1 godzinę temu, Fanek napisał: Do tego mam quattro to jakoś o ślizganie mniej obaw Ale hamować będziesz jak każdy z fwd
Opublikowano 5 października 20231 r Imo całoroczne mają z każdą ich generacją coraz większy sens, prywatnie chyba też bym brał.
Opublikowano 5 października 20231 r Kiedyś nawet nie było podziału na letnie i zimowe. Ojciec mówi że w maluchu się nie zmieniało… Też bym chciał mieć całoroczne, a tak trza się pierdzielic z wymianą i przechowaniem. Np teraz mam w lokalu gdzie miałem „firmę”, ale muszę stąd spadać, a w piewce nie mam miejsca i nie chce smrodzić oponami gazetki chyba pozostanie magazynowanie w serwisie za 160 zł/rok
Opublikowano 5 października 20231 r Jak się nie mieszka w rejonie Polski, gdzie jest regularnie mróz i śnieg, albo jak się w trasę dużo nie jeździ zimą to sezonówki jak najbardziej mają sens. Z tym, że kiedyś się opon nie zmieniało na zimę to trochę patologia, bo przychodziła lekka zima i ludzie nie mogli podjechać po niewielkie wzniesienia. Mi za to ojciec opowiadał jak zużyte opony się odlewało masą, żłobiło jakiś bieżnik i elo, a potem w Jelczach, albo Starach opona strzelała przy 70-80 km/h.
Opublikowano 6 października 20231 r W samochodzie do miasta mam od paru lat całoroczne (Goodyear 4 Seasons) i: na mokrym ok, na suchym gorzej niż opona letnia, na śniegu gorzej niż zimowa. Do miasta super. Na suvie, którym jeżdżę na narty mam lato/zima i nie biorę pod uwagę, że tu założę całoroczne. Wymieniam same opony, mój oponiarz już nie ma miejsca na przechowywanie, a opona z felgą tyle waży, że mi się od razu odechciewa dźwigać. No i felgi 19" swoje kosztują.
Opublikowano 6 października 20231 r 8 godzin temu, dominalien napisał: W samochodzie do miasta mam od paru lat całoroczne (Goodyear 4 Seasons) i: na mokrym ok, na suchym gorzej niż opona letnia, na śniegu gorzej niż zimowa. Do miasta super. Na suvie, którym jeżdżę na narty mam lato/zima i nie biorę pod uwagę, że tu założę całoroczne. Wymieniam same opony, mój oponiarz już nie ma miejsca na przechowywanie, a opona z felgą tyle waży, że mi się od razu odechciewa dźwigać. No i felgi 19" swoje kosztują. A jak z hałasem masz porównanie do jakichś cichych opon? i jaki rozmiar tych Goodyear 4 Seasons? No i jakie auto masz, jak wygłuszone? Ja potrzebuje 19" edit: 72db? https://www.sklepopon.com/opona-caloroczna/goodyear-vector-4seasons-g3-255-45-r19-100-w-fr-132469
Opublikowano 6 października 20231 r Rozmiar 215, hałas 70db. Nie rzucają mi się jakoś specjalnie w oczy (uszy).
Opublikowano 10 października 20231 r orientuje sie ktos ile folii bede potrzebowal, zeby okleic chromowane listwy wokol szyb w e46 coupe? styknie 152x50cm? Spoiler
Opublikowano 2 kwietnia 20241 r Czy grubość powłoki lakierniczej 210 mikronów to dużo? Tyle gość ze salonu Volkswagena wyczaił na mojej Fieście na dachu, która była w salonie kupowana i zarzeka się, że to nie jest normalne i bardzo dużo. Dzwoniłem do salonu i tam mi powiedzieli, że z tym autem absolutnie nic się nie działo, w salonie żadnego ponownego malowania nie było. Tak samo jak czytam fora o Fordach, to ludzie twierdzą, że to nie jest coś niezwykłego i ogólnie niezbyt się przejmować, bo gdyby było jakieś obicie, to żaden lakiernik tak cienko nie zrobi i to musiało z fabryki tak wyjechać. Co ciekawe w salonie Skody się o to nie przyczepili i tam wycenili auto na 55k, a tutaj przez to gość chce dać 51k. Jak dla mnie to czepia się na siłę aby zbić cenę, ale chętnie się dowiem co Wy o tym sądzicie
Opublikowano 2 kwietnia 20241 r Może w fabryce nie przeszedł kontroli jakości i trafił na ponowne malowanie, zdarza się.
Opublikowano 2 kwietnia 20241 r Próbują lecieć w chuja i obniżać wartość. Ja tam bym gdzie indziej poszukał odkupu, albo sprzedał sam w takim układzie.
Opublikowano 2 kwietnia 20241 r No i tak chyba zrobię. Wystawię w czerwcu na otomoto za 60k i zobaczymy. Obstawiam, że pójdzie, szczególnie że ma fabryczną gwarancję jeszcze przez 2 lata, opony letnie i zimowe z bieżnikami 7mm, więc spokój na lata ktoś będzie miał.
Opublikowano 6 kwietnia 20241 r Ja napisze tak, każdy wie, że wypadki się zdarzają, samochód nowy również ulega w transporcie uszkodzeniu. Niejednokrotnie samochód przed wydaniem jest poprawiany, czy to polerka czy zaprawki. Nie wnikam czy kupujący jest o tym informowany. 200 mikronów na kilkuletnim samochodzie to o około 2x za dużo wiec wniosek raczej jest prosty. Niemniej ponowne polakierowanie elementu nie powinno mieć wpływu na cene .
Opublikowano 6 kwietnia 20241 r Moim zdaniem to już zakrawa o lekką paranoje takie czepianie się o mikrony. Jeśli fura jest nietknięta konstrukcyjnie, bezpieczna, w pełni sprawna i z pewną historia to co to zmienia że na jakimś elemencie jest o grubość włosa więcej lakieru? Ale wiadomo że kupujący będzie się tego chwytał żeby urwać parę tysięcy, tak jakby grubsza warstwa lakieru była równoznaczna z tym że czołg po tym aucie przejechał albo spadło z klifu. Absurd, no ale taki rynek. A jeśli chodzi o sprzedaz to nie wiem jak teraz jest z ilością chętnych ale pewnie też nie ma co na dłuższą metę wybrzydzac i się boksować o każdego tysiaka przy takiej wartości auta, żeby auto sprzedać, a nie sprzedawać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.