Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

@Kazub

Ja samo GoW II przeszedłem ponad 20 razy :P

 

@Voytec

Ja standardowo zaczynam na najwyższym dostępnym poziomie (hard ?), a następnie skok na ten odblokowany. Czy przejdę po polsku ? Zależy od kupionej wersji, ale to tak minimum dopiero przy trzecim podejściu.

 

A na oceny mam wywalone. Ograłem dwa dema, wiem czego się spodziewać i będe zadowolony.

 

rozumiem, że wersja polska bedzie miała możliwość zmiany jezyka i napisów wedle uznania - podobnie jak w demku??

Odnośnik do komentarza

 

@Kazub

Ja samo GoW II przeszedłem ponad 20 razy :P

 

@Voytec

Ja standardowo zaczynam na najwyższym dostępnym poziomie (hard ?), a następnie skok na ten odblokowany. Czy przejdę po polsku ? Zależy od kupionej wersji, ale to tak minimum dopiero przy trzecim podejściu.

 

A na oceny mam wywalone. Ograłem dwa dema, wiem czego się spodziewać i będe zadowolony.

 

rozumiem, że wersja polska bedzie miała możliwość zmiany jezyka i napisów wedle uznania - podobnie jak w demku??

Tak jest możliwość zmiany języka i napisów.

 

 

 

A ten czas długości to w końcu ok 10 h czy 14 ? Bo takie też wersje słyszałem. Pisali coś może o poziomi trudności względem trójki ? Pytam się osób, które czytały / oglądały jakieś recki, bo ja odpuściłem wszystkie materiały.

 

Co do poziomu trudności to hard jest trudniejszy niż w GOW3.

Odnośnik do komentarza

 

Osobiscie czekam tylko na recenzje GI.

 

 

Serio? Czy oni nie dali Residentowi 6 czegoś jak 8,5? To chyba ta gazeta co nie potrafi dać oceny niższej od 7, hmm.

Ocena to jedno, ale treść to drugie. Z GI sie czesto zgadzam, mam podobne zdanie co ludzie tam piszacy, dlatego to jest dla mnie czesto bardzo pomocne. Poza tym czesto sa oceny ponizej 7.

Odnośnik do komentarza

Zboczę trochę z tematu GoW:
Na pewno nie jedna osoba chciałaby grę zbliżoną tematyką do GoW tyle, że w innej mitologii. Przeglądałem właśnie temat o Ascension na neogafie i natknąłem się na te arty(nie wiem czy to jakieś fanowskie dzieła czy pochodzą z jakiegoś innego tytułu):



Anubis_by_GENZOMAN.jpg

Egyptian-sun-god-Ra-myth-legend.jpg

anubis_by_ovopack.jpg

untitled.jpg

EgyptianQueen_cropped_1000.jpg

Anubis_by_Tyrus88.jpg

IERDMMTJFVTW4KZJAYQU5TGQ6H4ZCGVQ.preview

WAR_concept_mar09-02.jpg

rc_tf2_egypt_quarry_3.jpg

580_max.jpg



940x479.jpeg

gallows-01-courtyard-o-540x338.jpg


Coś masakrycznego. Niech SSM wyda nowe IP na modłę przygód Kratosa i da możliwość zabicia Atuma, Re i przegrzmocenia Kleopatry. A prywatna prośba? Odsunięcie łysego Stiga od tworzenia gier, na zawsze.

Odnośnik do komentarza

Zboczę trochę z tematu GoW:

Na pewno nie jedna osoba chciałaby grę zbliżoną tematyką do GoW tyle, że w innej mitologii. Przeglądałem właśnie temat o Ascension na neogafie i natknąłem się na te arty(nie wiem czy to jakieś fanowskie dzieła czy pochodzą z jakiegoś innego tytułu):

 

 

 

Anubis_by_GENZOMAN.jpg

 

Egyptian-sun-god-Ra-myth-legend.jpg

 

anubis_by_ovopack.jpg

 

untitled.jpg

 

EgyptianQueen_cropped_1000.jpg

 

Anubis_by_Tyrus88.jpg

 

IERDMMTJFVTW4KZJAYQU5TGQ6H4ZCGVQ.preview

 

WAR_concept_mar09-02.jpg

 

rc_tf2_egypt_quarry_3.jpg

 

580_max.jpg

 

 

 

940x479.jpeg

 

gallows-01-courtyard-o-540x338.jpg

 

Coś masakrycznego. Niech SSM wyda nowe IP na modłę przygód Kratosa i da możliwość zabicia Atuma, Re i przegrzmocenia Kleopatry. A prywatna prośba? Odsunięcie łysego Stiga od tworzenia gier, na zawsze.

Jestem tu nowy ale przypadkowo akurat pojawił sie temat w moich klimatach ;)

To prawda, że mitologia egipska jest bardzo ciekawa i ma mase ciekawych bogów i postaci które świetnie sprawdzały by sie w grze.

Powyższe obrazki to tylko wierzchołek góry lodowej jeśli chodzi o fajne rzeczy w mitologii egipskiej (chociażby na wikipedii można poczytać jakie pokręcone historie mieli egipscy bogowie).

 

Ale musze też powiedzieć, że chyba nawet jeszcze chętniej zobaczył bym mitologie nordycką, chociaż obie mają naprawde świetne zadadki na gre w stylu GOW, i mam nadzieje że twórcy kiedyś w końcu zrobią krok dalej i przestaną męczyć greckich bogów wykorzystując ogromny potencjał innych mitologii (albo chociaż rozpoczną serie spinoffów).

Edytowane przez Set
Odnośnik do komentarza

czyli żegnamy kratosa, na ps4 sms robi grę zbliżoną w założeniech do gowa, tym razem mitologia nordycka, tytuł może być lord of war, biegamy oczywiście wikingiem tak bardzo w(pipi)ionym, że kratos to przy nim przedszkolak. w pierszej części masakrujemy lokiego, w drugiej thora (zabieramy mu młot), w trójce czeka odyn. w międzyczasie epickie bitwy z walkiriami, demonami i innym dziadostwem, zimowe lokacje, krew na śniegu. 

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza

czyli żegnamy kratosa, na ps4 sms robi grę zbliżoną w założeniech do gowa, tym razem mitologia nordycka, tytuł może być lord of war, biegamy oczywiście wikingiem tak bardzo w(pipi)ionym, że kratos to przy nim przedszkolak. w pierszej części masakrujemy lokiego, w drugiej thora (zabieramy mu młot), w trójce czeka odyn. w międzyczasie epickie bitwy z walkiriami, demonami i innym dziadostwem, zimowe lokacje, krew na śniegu. 

 

Osobiście wolałbym zupełnie inną grę od Santa Monica niż zmianę mitologii, zaraz każdy by się doszukiwał podobieństw i pewnie było by ich sporo, a nawet za dużo. 

Odnośnik do komentarza

jedyny problem to to ze SMS kiepsko sobie radzi z włosami a vikingowie powinni mieć kozackie brody i kudły :D

 

a8414c70.jpg.505x650_q85.jpg

 

 

główni bogowie

Bogowie skandynawscy Asowie

Wanowie

 

było by kogo zabijać :D

nie mowiąc już o lodowych gigantach i innych gigantach

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Faktem jest, że jak na definitywny koniec sagi, "trójka" pozostawiła bardzo otwarte zakończenie, więc to na pewno nie koniec wojaży Kratosa. Śmieszy mnie to wszechobecne gadanie, że Wstąpienie jest najniżej ocenianą dotychczas odsłoną. Ja po demie jestem pewny, że cała gra spodoba mi się jeszcze bardziej niż finalna odsłona (także świetna). 

 

Tak w skrócie gracze opisują Wstąpienie:

 

The game has the best story, best gameplay, best graphics (for any console game) and the most human Kratos in the entire GOW series. That's all I need to say. To match, and then surpass the peaks set by previous GOW games is no small feat, and Sony Santa Monica did it, AGAIN. 10/10

 

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/god-of-war-ascension

Edytowane przez Nemesis US
Odnośnik do komentarza

Pierwszy patch do multi  :teehee:

 

 

Ascension Patch 1.0 Change List

Champions, welcome to God of War: Ascension! We appreciate your 3-years of patience, and look forward to seeing you become a Champion of Olympus in our new Multiplayer mode, and exploring "the Man" before he became the "God of War" in our epic single-player campaign. If you parti(pipi)ted in our previous Multiplayer Beta, you will see and feel a wealth of differences in the Multiplayer gameplay experience. In addition, we have also deployed our first patch, in large part as a result of your feedback and comments.

We strongly encourage all God of War: Ascension players to download the patch prior to playing Single-Player or Multi-Player. We have made some key improvements and additions that enhance both modes.

  • To download the patch, simply boot-up God of War: Ascension, enter Multiplayer, and you will be automatically prompted to download the update.
The following are the notable changes in update 1.0:

Patch Size - 100mb

Multiplayer - UI Improvements
  • Based on player feedback from our Multiplayer Beta, we enhanced the UI in order to reposition all customization options, improve readability, and t he flow of information. Additional UI support structure was introduced for items like skin tints.
Multiplayer – Hades and Poseidon Allegiances polish and tuning
  • Based on player feedback from our Multiplayer Beta, the Hades and Poseidon allegiances damage numbers for relics, armor, and magics were adjusted to equal those of the Zeus and Ares allegiances.
Multiplayer – Spear Weapon polish and tuning
  • Based on additional post-Multiplayer Beta player feedback, the Spear weapon's damage numbers were adjusted to bring it more in line with the Hammer and Sword weapons
Multiplayer - Scoring and gameplay tuning – match times
  • All Game types were retuned to extend the length of an average match. This included adjusted Spartan and individual weapon damage numbers, hit points, and how labors were tracked.
Our God of War: Ascension team is dedicated to to supporting our community post-launch and look forward to seeing everyone thrive in Multiplayer. 

Do well Warrior, Ascend!
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...