Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

W dzisiejszych czasach grać w gry na normal, to jak w czasach PS2 grać na very easy.

 

Nie w każdym przypadku, ale coś w tym jest. W każdym razie TLoU powinno się od razu odpalić na najwyższym z dostępnych poziomów trudości, bo tylko wtedy jest "survival" i odpowiednia wczuwka. A jeśli chodzi o ocenę, to ja po pierwszym przejściu dawałem jej 9.5/10, ale po dwóch kolejnych, kiedy to wyłapywałem kolejne smaczki, podziwiałem kunszt grafików i aktorów, genialnie odgrywających swoje role (oryginalna obsada), doszedłem do wniosku, że "dycha" się należy jak nic - dopiero kolejne przejścia mi to uświadomiły, co tylko dobrze świadczy o grze (replayability).

Odnośnik do komentarza

Mówicie tak, bo już ją ograliscie. Hard to optymalny wybór, na pierwsze podejście. Cała sprawa z widzeniem przez ściany wplywa na poziom zaszczucia i immersji, dzięki czemu można się poczuć niczym postaci z 28 Days Later, czy the walking dead podczas cichego omijania zombiaków. Gra ogrywana w nocy na tych warunkach zamieniała się miejscami w survival horror.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ohh nie mogę sobie tego nawet wyobrazić co by było gdyby gra miała jeden poziom trudności Survivor. Czas ukończenia gry znacznie by się wydłużył ale to poczucie scalenia się z grą było by znacznie większe. A co za tym idzie skala ocen 10 była by dla nie jednego oceniającego za mała. 

Odnośnik do komentarza

Wcale nie po ja po pobraniu łatki miałem od razu dostępne tryby Przetrwanie i Brutalna rzeczywistość.  

 

Gdyby był jeden poziom trudności to znowu profesjonaliści z IGN nie daliby sobie rady z grą i wystawiliby o oczko mniej. Hi, Alien Isolation xD

 

Oczywiście gra broni się grafiką, mistrzowskim designem i scenariuszem.

Edytowane przez Nemesis
Odnośnik do komentarza

Jest znaczna różnica jest pomiędzy Survivor a Grounded poza brakiem Paska zdrowia i licznika naboi. A ograłem obie wersje. I taktyki z Survivor nie sprawdzały się w przypadku Grounded w wielu miejscach. Czasami miałem wrażenie że gram w nową grę. Już sam ten fakt zasługuje na nową ocenę dla gry. 

 

Naughty Dog to mistrzowie. 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Kontynuuje wątek z CW:

 

Ja na Przetrwaniu staram się praktycznie wymijać Klikaczy i Biegaczy za każdym razem. Na szczęście system walki jest taki, że wystarczy odpowiedni timing i pojedynczego runnera można zwyczajnie sklepać bez odniesienia obrażeń. Z klikaczami lepiej idzie skradanie,

natomiast np. w etapach w szkole mamy już wymieszanie i najczęściej pomaga rzut Molotovem. Staram się ich właśnie wytwarzać najwięcej bo są niezawodne na takie grupki, tak samo jak łuk do cichego zdejmowania biegaczy.

 

Odnośnik do komentarza

 

 

Gratulacje!

 

 

Nie w tym kontekście pisałem :)

Chciałem wiedzieć co mnie jeszcze czeka. 

 

 

jak masz sytuacje zagrożenia np 60% albo 80% to olej i graj dalej bez robienia zadań, jeśli pojawie sie 100% to wybierz jakieś łatwe np 3 zabicia przez 3 mecze albo więcej, zawsze łatwe na koniec zostawiaj

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...