Opublikowano 5 października 201410 l W dzisiejszych czasach grać w gry na normal, to jak w czasach PS2 grać na very easy. Nie w każdym przypadku, ale coś w tym jest. W każdym razie TLoU powinno się od razu odpalić na najwyższym z dostępnych poziomów trudości, bo tylko wtedy jest "survival" i odpowiednia wczuwka. A jeśli chodzi o ocenę, to ja po pierwszym przejściu dawałem jej 9.5/10, ale po dwóch kolejnych, kiedy to wyłapywałem kolejne smaczki, podziwiałem kunszt grafików i aktorów, genialnie odgrywających swoje role (oryginalna obsada), doszedłem do wniosku, że "dycha" się należy jak nic - dopiero kolejne przejścia mi to uświadomiły, co tylko dobrze świadczy o grze (replayability).
Opublikowano 5 października 201410 l Survivor i Grounded wspominam najmilej. Tyle emocji i satysfakcji co te dwa poziomy trudności w jednej i tej samej grze nie dało mi wiele innych gier. Pełne 10/10, gra generacji konsol i to w dodatku na Playstation.
Opublikowano 5 października 201410 l Mówicie tak, bo już ją ograliscie. Hard to optymalny wybór, na pierwsze podejście. Cała sprawa z widzeniem przez ściany wplywa na poziom zaszczucia i immersji, dzięki czemu można się poczuć niczym postaci z 28 Days Later, czy the walking dead podczas cichego omijania zombiaków. Gra ogrywana w nocy na tych warunkach zamieniała się miejscami w survival horror.
Opublikowano 5 października 201410 l No tak jak napisałem - "najwyższy dostępny poziom trudności", czyli HARD, bo reszta się odblokowuje (albo trzeba dokupić - karny kootas dla ND). Ja tak od razu zacząłem i było genialnie.
Opublikowano 5 października 201410 l Ohh nie mogę sobie tego nawet wyobrazić co by było gdyby gra miała jeden poziom trudności Survivor. Czas ukończenia gry znacznie by się wydłużył ale to poczucie scalenia się z grą było by znacznie większe. A co za tym idzie skala ocen 10 była by dla nie jednego oceniającego za mała.
Opublikowano 5 października 201410 l Wcale nie po ja po pobraniu łatki miałem od razu dostępne tryby Przetrwanie i Brutalna rzeczywistość. Gdyby był jeden poziom trudności to znowu profesjonaliści z IGN nie daliby sobie rady z grą i wystawiliby o oczko mniej. Hi, Alien Isolation xD Oczywiście gra broni się grafiką, mistrzowskim designem i scenariuszem. Edytowane 5 października 201410 l przez Nemesis
Opublikowano 5 października 201410 l A no ok, bo na ps4 dostępny jest od początku już survivor i grounded. Imo ten pierwszy jest lepiej wyważony.
Opublikowano 5 października 201410 l Tak samo jak po premierze na P4 psiaki udostępniły łatę z nowymi trybami dla ps3. Kochane szczeniaki xD
Opublikowano 5 października 201410 l Jest znaczna różnica jest pomiędzy Survivor a Grounded poza brakiem Paska zdrowia i licznika naboi. A ograłem obie wersje. I taktyki z Survivor nie sprawdzały się w przypadku Grounded w wielu miejscach. Czasami miałem wrażenie że gram w nową grę. Już sam ten fakt zasługuje na nową ocenę dla gry. Naughty Dog to mistrzowie.
Opublikowano 5 października 201410 l Andżej dość konkretnie pojechał po grounded w dziale ps4. Więc nie wiem czy to aż taki plus.
Opublikowano 5 października 201410 l Tak samo jak po premierze na P4 psiaki udostępniły łatę z nowymi trybami dla ps3. Kochane szczeniaki xD Czyli teraz nawet nie mając tego "DLC" mogę doświadczyć na własnej skórze, poziomu trudności "Grounded"? Weszło to jako aktualizacja?
Opublikowano 6 października 201410 l Chapter 'winter' mnie zafascynowal, wiecej ludzi i skradania, a mniej grzybow. Uwielbiam takie klimaty bardziej niz piwnice pelne zainfekowanych.
Opublikowano 23 października 201410 l 11 listopada: http://blog.eu.playstation.com/2014/10/23/last-us-game-year-edition-hits-ps3-next-month/
Opublikowano 23 października 201410 l bez jaj wydawac 3 raz to samo. ja wiem ze goty itd ale za co oni chca kase?
Opublikowano 23 października 201410 l Kto jeszcze nie kupił, a chce ograć na PS3, dostał właśnie najlepszą opcję. Kto ograł i nie chce, to nie kupi. Co w tym złego? Jakby tego wydania nie było, to świat byłby lepszym miejscem? Najnormalniej drażni mnie takie narzekanie.
Opublikowano 23 października 201410 l Dalej czekam żeby ograć Left Behind, może z tej okazji coś stanieje na pss.
Opublikowano 24 października 201410 l Zlodziejstwo, a dlaczego ? - bo 40€ to sporo, a co ciekawe wydania Platynowego nie ma nadal chociaz gra sprzedala sie w duzej ilosci, a od premiery minal juz ponad rok. Edytowane 24 października 201410 l przez saptis
Opublikowano 8 listopada 201410 l Kontynuuje wątek z CW: Ja na Przetrwaniu staram się praktycznie wymijać Klikaczy i Biegaczy za każdym razem. Na szczęście system walki jest taki, że wystarczy odpowiedni timing i pojedynczego runnera można zwyczajnie sklepać bez odniesienia obrażeń. Z klikaczami lepiej idzie skradanie, natomiast np. w etapach w szkole mamy już wymieszanie i najczęściej pomaga rzut Molotovem. Staram się ich właśnie wytwarzać najwięcej bo są niezawodne na takie grupki, tak samo jak łuk do cichego zdejmowania biegaczy.
Opublikowano 8 listopada 201410 l Panowie Jestem w 9 tygodniu. Jak rozkładają się misje z ryzykiem utraty 100% ? tz. ile jeszcze przede mną ?
Opublikowano 8 listopada 201410 l Gratulacje! Nie w tym kontekście pisałem Chciałem wiedzieć co mnie jeszcze czeka.
Opublikowano 8 listopada 201410 l Gratulacje! Nie w tym kontekście pisałem Chciałem wiedzieć co mnie jeszcze czeka. jak masz sytuacje zagrożenia np 60% albo 80% to olej i graj dalej bez robienia zadań, jeśli pojawie sie 100% to wybierz jakieś łatwe np 3 zabicia przez 3 mecze albo więcej, zawsze łatwe na koniec zostawiaj
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.