Wredny 9 446 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 W dzisiejszych czasach grać w gry na normal, to jak w czasach PS2 grać na very easy. Nie w każdym przypadku, ale coś w tym jest. W każdym razie TLoU powinno się od razu odpalić na najwyższym z dostępnych poziomów trudości, bo tylko wtedy jest "survival" i odpowiednia wczuwka. A jeśli chodzi o ocenę, to ja po pierwszym przejściu dawałem jej 9.5/10, ale po dwóch kolejnych, kiedy to wyłapywałem kolejne smaczki, podziwiałem kunszt grafików i aktorów, genialnie odgrywających swoje role (oryginalna obsada), doszedłem do wniosku, że "dycha" się należy jak nic - dopiero kolejne przejścia mi to uświadomiły, co tylko dobrze świadczy o grze (replayability). Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 294 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Survivor i Grounded wspominam najmilej. Tyle emocji i satysfakcji co te dwa poziomy trudności w jednej i tej samej grze nie dało mi wiele innych gier. Pełne 10/10, gra generacji konsol i to w dodatku na Playstation. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Mówicie tak, bo już ją ograliscie. Hard to optymalny wybór, na pierwsze podejście. Cała sprawa z widzeniem przez ściany wplywa na poziom zaszczucia i immersji, dzięki czemu można się poczuć niczym postaci z 28 Days Later, czy the walking dead podczas cichego omijania zombiaków. Gra ogrywana w nocy na tych warunkach zamieniała się miejscami w survival horror. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 446 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 No tak jak napisałem - "najwyższy dostępny poziom trudności", czyli HARD, bo reszta się odblokowuje (albo trzeba dokupić - karny kootas dla ND). Ja tak od razu zacząłem i było genialnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 294 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ohh nie mogę sobie tego nawet wyobrazić co by było gdyby gra miała jeden poziom trudności Survivor. Czas ukończenia gry znacznie by się wydłużył ale to poczucie scalenia się z grą było by znacznie większe. A co za tym idzie skala ocen 10 była by dla nie jednego oceniającego za mała. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Wcale nie po ja po pobraniu łatki miałem od razu dostępne tryby Przetrwanie i Brutalna rzeczywistość. Gdyby był jeden poziom trudności to znowu profesjonaliści z IGN nie daliby sobie rady z grą i wystawiliby o oczko mniej. Hi, Alien Isolation xD Oczywiście gra broni się grafiką, mistrzowskim designem i scenariuszem. Edytowane 5 Października 2014 przez Nemesis Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 A no ok, bo na ps4 dostępny jest od początku już survivor i grounded. Imo ten pierwszy jest lepiej wyważony. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Tak samo jak po premierze na P4 psiaki udostępniły łatę z nowymi trybami dla ps3. Kochane szczeniaki xD Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 294 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jest znaczna różnica jest pomiędzy Survivor a Grounded poza brakiem Paska zdrowia i licznika naboi. A ograłem obie wersje. I taktyki z Survivor nie sprawdzały się w przypadku Grounded w wielu miejscach. Czasami miałem wrażenie że gram w nową grę. Już sam ten fakt zasługuje na nową ocenę dla gry. Naughty Dog to mistrzowie. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Andżej dość konkretnie pojechał po grounded w dziale ps4. Więc nie wiem czy to aż taki plus. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 446 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Tak samo jak po premierze na P4 psiaki udostępniły łatę z nowymi trybami dla ps3. Kochane szczeniaki xD Czyli teraz nawet nie mając tego "DLC" mogę doświadczyć na własnej skórze, poziomu trudności "Grounded"? Weszło to jako aktualizacja? Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 979 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Chapter 'winter' mnie zafascynowal, wiecej ludzi i skradania, a mniej grzybow. Uwielbiam takie klimaty bardziej niz piwnice pelne zainfekowanych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kasias Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 11 listopada: http://blog.eu.playstation.com/2014/10/23/last-us-game-year-edition-hits-ps3-next-month/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 bez jaj wydawac 3 raz to samo. ja wiem ze goty itd ale za co oni chca kase? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kasias Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Kto jeszcze nie kupił, a chce ograć na PS3, dostał właśnie najlepszą opcję. Kto ograł i nie chce, to nie kupi. Co w tym złego? Jakby tego wydania nie było, to świat byłby lepszym miejscem? Najnormalniej drażni mnie takie narzekanie. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Dalej czekam żeby ograć Left Behind, może z tej okazji coś stanieje na pss. Cytuj Odnośnik do komentarza
saptis 620 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Zlodziejstwo, a dlaczego ? - bo 40€ to sporo, a co ciekawe wydania Platynowego nie ma nadal chociaz gra sprzedala sie w duzej ilosci, a od premiery minal juz ponad rok. Edytowane 24 Października 2014 przez saptis Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Kontynuuje wątek z CW: Ja na Przetrwaniu staram się praktycznie wymijać Klikaczy i Biegaczy za każdym razem. Na szczęście system walki jest taki, że wystarczy odpowiedni timing i pojedynczego runnera można zwyczajnie sklepać bez odniesienia obrażeń. Z klikaczami lepiej idzie skradanie, natomiast np. w etapach w szkole mamy już wymieszanie i najczęściej pomaga rzut Molotovem. Staram się ich właśnie wytwarzać najwięcej bo są niezawodne na takie grupki, tak samo jak łuk do cichego zdejmowania biegaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas. 12 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Panowie Jestem w 9 tygodniu. Jak rozkładają się misje z ryzykiem utraty 100% ? tz. ile jeszcze przede mną ? Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Jeszce 3 - w 10, 11 i 12 tygodniu będą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas. 12 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Aha, dziękuję pięknie za info Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 979 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Panowie Jestem w 9 tygodniu. Gratulacje! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas. 12 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Gratulacje! Nie w tym kontekście pisałem Chciałem wiedzieć co mnie jeszcze czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 595 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 no nie mów Cytuj Odnośnik do komentarza
mersi 804 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Gratulacje! Nie w tym kontekście pisałem Chciałem wiedzieć co mnie jeszcze czeka. jak masz sytuacje zagrożenia np 60% albo 80% to olej i graj dalej bez robienia zadań, jeśli pojawie sie 100% to wybierz jakieś łatwe np 3 zabicia przez 3 mecze albo więcej, zawsze łatwe na koniec zostawiaj 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.