Skocz do zawartości

The Evil Within


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Przestancie sikac o tych pasach, ja na to ani razu nie zwrocilem uwagi.

Fajnie że Ci nie przeszkadzają, cieszę się bardzo, ale nie przestaniemy "skinać" bo te pasy to niezły technologicznie crap i tyle, sama gra siada, ale tego typu fuszerki nie jestem w stanie przecierpieć, rozumiem żeby to nie przeszkadzało w grze, ale niestety to mniejsze pole widzenia utrudnia rozgrywkę i tyle. Chciałbym żeby jednak producenci gier nie szli w tym kierunku żeby mi "utrudnić" rozgrywkę.

Odnośnik do komentarza

Ja też na razie odpuściłem, gra bardzo mi się podoba kiedy patrzę na klimat i mechanikę, ale tak jak już wcześniej pisałem nie mogę przełknąć jej technicznych problemów. Poczekam w nadziei, że może pojawi się jakiś patch który usunie te cholerne pasy. Jeżeli się nie pojawi to oczywiście grę skończę ale niesmak pozostanie.

Odnośnik do komentarza

A ja byłem napalony, jechałem wczoraj specjalnie wieczorem kawałek drogi, żeby dorwać gierkę i kupa. Tzn pierwsze wrażenie słabe, jak to ktoś wcześniej pisał - gore w dużym nadmiarze, a jak to ja wcześniej pisałem - jakiś dziwny filtr narzucony na obraz a'la Shadows of the Damned. Do tego słaba grafa, debilne dialogi (fakt, miało to swój klimat ale jak miałem 10 lat i grałem w Residenta 2), no i do tego te pasy cinematic experience. Tak wiem, że warto niby dać drugą szansę etc., ale w sumie to po co się zmuszać, a przejście zostawię sobie na jak stanieje i opycham i wracam do platynowania GoTG The Last of Us. Ogólnie rozczarowanko. Może tak jak z oldskulem - nie wszyscy, którzy z łezką w oku wspominają dawne gierki i rozwiązania tak naprawdę chcą do nich wracać w 2014? ja tak chyba mam i z tego co czytam widzę, że nie tylko ja.

W zupelnosci sie zgadzam z ta opinia - az tak brzydkiej gry sie nie spodziewalem. Powiem wiecej - przez slaba grafike w ogole nie moge wczuc sie w ten tytul, nie mowiac juz o jakimkolwiek strachu przy przechodzeniu (Outlast wyglada przy tym jak topowa produkcja). No i te pasy :teehee:  - czlowiek kupuje 50 calowe telewizory po to by mu takie pasy (pipi)neli...

Juz poczatek gry i pierwsze dialogi mnie odepchnely, a sama rozgrywka nie wywoluje u mnie zadnych emocji! Sztuczne, glupie, ubogie. 

Bedzie podobnie jak z Mordorem, dam 2 szanse, ale wstepnie zawod po calosci!

 

Edit: W sumie to nawet gdyby gra byla przyjemna dla oka nie zmieniloby to mojego subiektywnego odczucia, ze zapowiada sie jedna ze szlapszych gier, jaki widzialem w biezacym roku.

Edytowane przez easye
  • Minusik 6
Odnośnik do komentarza

A ja będę bronił tytułu. Na początku pasy też mnie w(pipi)ialy, natomiast po kilku rozdziałach całkowicie przestałem zwracać na nie uwagę, klimat i design giery robi swoje. Sterowanie też mi nie przeszkadza, oldskul pełną gębą. Na xo jakoś nie widzę dramatycznych spadków płynności, więc nie wiem o co ta drama w necie. Jako wielki fan RE4 jestem wielce usatysfakcjonowany tym tytułem. Grać i nie marudzić!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Również pograłem wczoraj swoje pierwsze lekcyjne 45minut. Pierwsze wrażenia na plus, a myślę że dalej będzie tylko lepiej bo mechanika (gameplay) gry mi się podoba a to jedna z ważniejszych rzeczy, no i ten klimat... miodzio. :)

 

Tempo gry to coś między Dead Spacem a RE4, czyli jest ok. Grafika w pomieszczeniach super, na otwartych przestrzeniach trochę gorzej. Czarne pasy powinny być opcją, a nie standardem, tym bardziej że czasami na cutscence jest jakiś napis w lewym górnym rogu (nie na pasie tylko na ekranie gry właściwej) i jest on ucięty(!). No chyba że ja jeszcze czegoś dobrze nie ustawiłem... W każdym razie "cinematik ixpirience" powinno być opcją i basta. Tyle na dobry początek. Dzisiaj pogram może coś więcej. :)

Odnośnik do komentarza

Jestem na samym początku 9 rozdziału i wstępnie tak to wygląda:

Plusy:

-Na ten moment zapowiada się na długi tytuł 15-20 h

-Póki co,dizajn bossów,walki troche mniej kozackie ale też nie jest źle(narazie zdecydowanie najepszy osobnik z 7 rozdziału)

-klimat jest(choć daleko mu do tego choćby z RE4) ,ale bazuje głównie na gore,mięsie,wplątane są w to różne wizje itd,ale narazie nie jestem w stanie powiedzieć czy ma to jakiś sens czy zostało wrzucone na siłe

-walka,która daje duże możliwości taktyczne(pułapki,sciąganie przeciwników na z góry upatrzone pozycje) i tylko od gracza zależy czy rozegra to tak,że będzie mogł zaoszczedzic amunicje lub ułatwić sobie potyczki

-TEW  w przeciwieństwie do wielu tytułów z gatunku jest suvivalem nie tylko z nazwy.Jest wymagający(można zginąć na strzała z róznych powodów,a na początku nawet pojedynczy ancymon jest groźny nie mówiąc o sytuacji gdy damy się otoczyć),amunicji jest mało,gra nie tłumaczy gdzie iść,co robić i nie podpowiada jakim przyciskiem otwiera się drzwi,nie ma ostrzeżeń typu(UWAGA TUTAJ UKRYTA JEST PUŁAPKA albo ŹLE ROZWIĄZANA ZAGADKA MOŻE CIEBIE ZABIĆ)

-eksploracja jak mało gdzie ma spore znaczenie(tutaj nie chodzi o to żeby zbierać kolorowe "kamyki" jak np: Uncharted,które nie dają żadnych korzyści.Tutaj eksploracja służy temu,żeby autentycznie przetrwać i podpakować postać/bronie

-gunplay dobry,polepsza go jeszcze dobra reakcja przeciwników na kuku,które im robimy(brutalność jest podana w groteskowy sposób ale i tak robi robote)

-niektórzy przeciwnicy potrafią wrzucić czasem małe ciary na plecy

(przezroczyści,The Keeper)



 

-wyczuwalne napięcie w związku z survivalem

Minusy:

-słaba grafika technicznie choć dizajn lokacji jest juzlepszy(czasami mam wrażenie że Gears of War z 2006 wyglądało lepiej,

-czarne pasy kradnące 30-35% ekranu,ale ważniejsze od tego jest to,że przeszkadzają w polu widzenia i nie ma komfortu

-kamera przy celowaniu (zbliżona do tej z fpsów),to samo co wyżej utrudnia rozgrywke,wprawadza chaos.Kamera powinna być docelowo za pleców jak pierwotnie miało być przed wprwadzaniem z partyzanta takiej "niespodzianki",ale zgaduje że jak w przypadku pasów nie chodziło żeby było lepiej tylko żeby  działało w miare przywoicie

-fabuły nie chce teraz oceniać,ale sprawia wrażenie poszatkowanej,chaotycznej i jej znaczenie wydaje się drugoplanowe(ale to sie dopiero okaże)

-muzyka(nawet nie wiem czy istnieje)

-dialogi,postacie poboczne i debilna wyrzuta z emocji gra aktorska(choć RE4 raczej ciężko przebić)Albo  to jest zamierzone żeby człowiek mógł się rozluźnić(na wzór kina klasy "Ł" bo zdarza się zaśmiać pod nosem np:na widok cutscenki Albo poprostu nie ogarniają tematu i zawsze bede sie tlumaczyć(taka konwencja,(pipi)owo miało być).

-nie jest strasznie(choć kilka jump scenek zadziała),ale to najbardziej prymitywny sposób  straszenia

-toporna,archaiczna(niezawsze w dobry sposób)

Nie oczekiwałem żadnej rewelacji,ale jakieś małe rozczarowaniu jest po ponad połowie gry.Na ten moment wystawiłbym 7-7,5,kto jednak zaakceptuje że TEW osadzone fundamentami jest mocno w 6 generacji powinnien dorzucić do tego ocene wyżej.

Gra wygląda jak mix RE4+Silent Hill 3,Downpour,+TLOU(skradanie,butelka),ale mnie osobiście jawi sie tez jako swego rodzaju wersja reżyserska RE4.Jeszcze kilka  rozdziałów przed mną,ale  TEW raczej nie okaże się kultowym tytułem jak RE czy RE4 choć The Keeper może smiało sobie przybić pione z Nemesisem i Piramidogłowym.

TEW jest na chwilę obecną  niezły, stoi w 90% gameplayem,co wielu powinno przypaść do gustu i przy okazji nie robi z gracza debila także amatorzy kwaśnych jabłek mogą sie tutaj nie odnaleźć.

Odnośnik do komentarza

-fabuły nie chce teraz oceniać,ale sprawia wrażenie poszatkowanej,chaotycznej i jej znaczenie wydaje się drugoplanowe(ale to sie dopiero okaże)

-dialogi,postacie poboczne i debilna wyrzuta z emocji gra aktorska(choć RE4 raczej ciężko przebić)Albo  to jest zamierzone żeby człowiek mógł się rozluźnić(na wzór kina klasy "Ł" bo zdarza się zaśmiać pod nosem np:na widok cutscenki Albo poprostu nie ogarniają tematu i zawsze bede sie tlumaczyć(taka konwencja,c(pipi) miało być).

 

To nie jest żadna stylizacja, tylko olanie tego elementu przez dewelopera i zarudnienie scenarzysty za dwie pizze i skrzynkę browców. Mikami nigdy nie przywiązywał wagi do scenariuszy swoich (świetnych) gier - że wymienię RE, RE 4 czy VanQuish.

Edytowane przez Kasias
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...