Skocz do zawartości

The Evil Within

Featured Replies

  • Odpowiedzi 883
  • Wyświetleń 105,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • melduję że mój trud skończony     ktokolwiek to czyta i będzie kiedyś przechodził ten tryb - ulepsz porządnie magnuma i zostaw amunicję na 13, 14 i 15 rozdział. Keepery w 13 rozdziale giną po je

  • Ja się jeszcze zastanawiam, platynka kusi, ale jak czytam że chapter 6 to gehenna na Akumu... przechodzi mi ochota Jak już pisałem w innym temacie, grę ukończyłem z czasem 19h na survivalu (ja zawsz

  • Post pod postem ale pochwalić się trzeba. Akumu padł. Najcięższe momenty to chyba uwięziona Kidman i chatka w ch6. Tu się ginęło najwięcej. Brama w ch11 to pikuś. Zadziałała strategia gdy przechodziłe

Opublikowano

To uczucie kiedy grasz w Halo 2 remake w 60fps i Titanfall w 60fps. Potem odpalasz Evil Within w 20fps  :reggie:

 

ale pasków nie ma to na plus.

Opublikowano

Największa beka jest z tej zadyszki po przebiegnięciu 10 metrów :D Rak płuc z astmą w jednym. 

 

uzasadniony fabularnie paleniem fajek. wszystko się zgadza.  :cool:

Opublikowano

DLC-ki są warte ogrania? Będzie edycja GOTY? 

Opublikowano

Sprzedalem tego crapa, doszedlem do 3 rozdzialu i nie dalem rady. Grafika wyglada jak za czasow PS2 i na dodatek te spadki fpsow na ps4.

Opublikowano

Ja mam wrażenie, że oni zrobili jeszcze jeden downgrade z tym ostatnim patchem. Albo po prostu teraz, bez pasów widać jaka ta gra jest paskudna. Wszystko próbują maskować toną filtrów. A to jakiś szum, a to jakiś blur. No słabo to wygląda. Jednak najbardziej mnie wkurza mnie sztuczne upośledzenie naszego bohatera. Nie umie strzelać, nie umie biegać itd. Z drugiej strony mamy gęsty klimat, sporo gore i gra faktycznie od czasu do czasu może przestraszyć. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprzedalem tego crapa, doszedlem do 3 rozdzialu i nie dalem rady. Grafika wyglada jak za czasow PS2 i na dodatek te spadki fpsow na ps4.

No ja chyba podziękuję po 11, a bardzo rzadko nie kończę zaczętej gry. Kurde z jednej strony gra ma kapitalny klimat. Z drugiej cierpi na to samo co Dead Space 3 . 

Edytowane przez chris85

Opublikowano

Z czystej ciekawości... Na co cierpiało Dead Space 3? Bo mi się tamten tytuł również bardzo podobał :)

Opublikowano

Nie grałem w pełną wersje The Evil Within ale DS3 cierpiał na bycie pustą strzelanką w której budowanie nastroju i strachu znane z poprzedniczek przestało mieć jakiekolwiek znaczenie.

Opublikowano

Z czystej ciekawości... Na co cierpiało Dead Space 3? Bo mi się tamten tytuł również bardzo podobał :)

Dead Space 3 cierpiał na beznadziejną mechanikę.  Dostaliśmy hurtowe ilości przeciwników do odstrzelenia Isaackiem  z jedynki. Niestety on podobnie jak Seba tego nie potrafi. I obydwie gry łączy to, że uczucie strachu i niepewności  zastępuje irytacja. 

Wiesz co mnie wkurza w niektórych  grach? To, że dostajemy patałacha który nie umie strzelać, i którego trzeba  "levelować". W niektórych grach, było to całkiem zgrabnie zrobione ( np Dishonored, Tomb Raider czy Bioshock). Niestety  w TEW  jest  to  totalnie zyebane.  No, bo jak wytłumaczyć policjanta, który weźmie ze sobą 6 kul do pistoletu, przebiegnie 10 metrów a jak już wyceluje centralnie w łeb to i tak nie będzie headshota.  " Bo za mały level frajerze!" xD Beka. 

Rozumiem, gdyby to nieszczęsne levelowanie, było jakoś ładnie wplecione w gameplay . Ale nie, po cholerę?  Będziesz chodził i rozwalał wszytko dookoła. Skrzynie, wazony, pudła, podpalał stogi siana i kopał każdą szafkę. Bo trzeba znaleźć zielone gluty i levelować. 2015 rok a ja chodzę i biję kolbą w każdą napotkaną rzecz po drodze? Super horror kuwo. 

Nie dało się tego całego strzelania inaczej wymyślić? Po co po raz kolejny kopiować patenty jeszcze z czasów  Alone i  the Dark; TNN. W Alan Wake trzeba było najpierw poświecić latarką, dopiero potem pakować śrut. Ale Shinji wymyślił zielony żel i 8 kul przy (pipi)e. Bo jedna kula w magazynku, dwie zapałki i korytarz pełen zombie sprawi, że będę się bał. Nie, nie będę. Będę się irytował. Jak przy Dead Space 3.

Technicznie ta gra leży. Po patchu i zdjęciu pasów, wygląda jeszcze gorzej. Momentami ma tak nasrane tych filtrów, że powinno się wyświetlić ostrzeżenie o epilepsji. Framerate poniżej krytyki, system checkpointów też potrafi zagotować.

Ta gra ma w sobie to "coś". Momentami klimat zabija na miejscu i czuć w niej ducha horrorów z czasów PlayStation 2. Ale niestety nie wyszło. 

Opublikowano

Że jak? Mówicie że bez pasów jest jeszcze gorzej? Masakra jakaś.

 

Będziesz chodził i rozwalał wszytko dookoła. Skrzynie, wazony, pudła, podpalał stogi siana i kopał każdą szafkę. Bo trzeba znaleźć zielone gluty i levelować. 2015 rok a ja chodzę i biję kolbą w każdą napotkaną rzecz po drodze? Super horror kuwo.

 

Rozumiem i szanuję, ale dla mnie to właśnie esencja dobrej gierki. Eksploracja, przeszukiwanie wszystkich zakamarków, stopniowe ulepszanie chłopka. W TEW moim zdaniem jest to dobrze zrobione.

 

Myślę Chris że survival-horror to nie Twoja bajka. Tu właśnie rozchodzi się o przeżycie w trudnych warunkach z małą ilością ammo. Trzeba rozsądnie korzystać z zasobów, i właśnie przeszukiwać wszystkie zakamarki.

Edytowane przez aux

Opublikowano

Że jak? Mówicie że bez pasów jest jeszcze gorzej? Masakra jakaś.

 

Będziesz chodził i rozwalał wszytko dookoła. Skrzynie, wazony, pudła, podpalał stogi siana i kopał każdą szafkę. Bo trzeba znaleźć zielone gluty i levelować. 2015 rok a ja chodzę i biję kolbą w każdą napotkaną rzecz po drodze? Super horror kuwo.

 

Rozumiem i szanuję, ale dla mnie to właśnie esencja dobrej gierki. Eksploracja, przeszukiwanie wszystkich zakamarków, stopniowe ulepszanie chłopka. W TEW moim zdaniem jest to dobrze zrobione.

 

Myślę Chris że survival-horror to nie Twoja bajka. Tu właśnie rozchodzi się o przeżycie w trudnych warunkach z małą ilością ammo. Trzeba rozsądnie korzystać z zasobów, i właśnie przeszukiwać wszystkie zakamarki.

 

AUX ja się na tych grach wychowałem. W ubiegłym roku po raz kolejny przeszedłem Silent Hill 2 i Resident Evil 4. Ale w TEW tak mnie to razi, że ni cholery nie dam rady w to grać. Shinji jak gościa szanuję, tak w tej grze poszedł po najmniejszej linii oporu. Nie wnosząc dosłownie niczego nowego do gatunku. Bezsensownemu upośledzeniu postaci, tylko po to żeby na koniec odzyskała normalność mówię stanowcze nie. 

Jasne szukanie kul, apteczek itd jest ok. Ale łażenie i jak kibol rozpieprzanie wszystkiego co popadnie już nie.  Zresztą przecież w tej grze się nie szuka amunicji. Wszędzie jej pełno. Ograniczają je kieszenie Sebastiana. Szuka się tego głupiego żelu.  

Edytowane przez chris85

Opublikowano

Że jak? Mówicie że bez pasów jest jeszcze gorzej? Masakra jakaś.

 

Będziesz chodził i rozwalał wszytko dookoła. Skrzynie, wazony, pudła, podpalał stogi siana i kopał każdą szafkę. Bo trzeba znaleźć zielone gluty i levelować. 2015 rok a ja chodzę i biję kolbą w każdą napotkaną rzecz po drodze? Super horror kuwo.

 

Rozumiem i szanuję, ale dla mnie to właśnie esencja dobrej gierki. Eksploracja, przeszukiwanie wszystkich zakamarków, stopniowe ulepszanie chłopka. W TEW moim zdaniem jest to dobrze zrobione.

 

Nie, ulepszanie chłopka to wymysł 7 generacji i wrzucanie do każdej gry elementów rpg. Czy w RE 4 - Leon strzela w połowie gry lepiej niż na początku? Nie. Ręka nadal mi się lekko chybocze, ale za zebrane pinionszki można kupic upgrade broni a nie wyszkolonego agenta. I to jest własnie złe w EW i rozumiem Chrisa i jego rozgoryczenie. 

Opublikowano

Ok, rozumiem. A ja lubię mieć na początku pod górkę. Lubię elementy RPG w grach akcji.

Opublikowano

No, ale masz pod górkę bo masz słabą broń a nie źle wyszkolonego agenta czy tam policjanta, który po zbieraniu pieniosznków/zielonych glutów magicznie staje się lepszy. Elementy RPG nie są złe gorzej jak są źle zaimplementowane, jesli polegają na tym, że za iracjonalne i nietrzymające się kupy zadania zdobywasz jakieś unlocki typu +2 do handlingu szotgana. Najgorszym przykładem tego chyba jest watch_dogs, totalnie naj.ebane skillów, które w większosci do niczego się nie przydają albo nikomu nie sa potrzebne

 

1394135652-skill-2.png

 

nowy batman też jest s(pipi)y pod tym względem, ze wszystkim można sobie poradzić z podstawowym zestawem skilli ale no nie byli by soba jakby nie wrzucili do gierki AAA tony niepotrzebnych smieci

Opublikowano

Dzisiaj skonczyłem, dla mnie to taka gorsza wersja residenta 4. Graficznie to padaka, nawet jak na poprzednia generacje wyglada to srednio a na ps4 to po prostu zart. Framerate utrudnia celowanie, spadki nawet ponizej 20 fpsow sa widoczne gołym okiem. Ogolnie cale sterowanie sprawdza sie w miare jak mamy 2 przeciwnikow, pod koniec gry podczas walki z hordami mozna niezle sie zdenerwowac przez lipne sterowanie i reakcje naszego hiroła:)

 

Gre ratuje jedynie gesty klimat. Fabula do odkrywczych rownież nie należy.

Najlepiej pozyczyc od kogos i przejsc jak juz nic sie nie ma do ogrania na ps4. Jak ktos chce kupowac to juz lepiej brac cos tanszego np murdered - przynajmniej fabuła lepsze i bardziej wciagnie od evila.

Daje 6.5/10.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie do osób, które ograły DLC.

Warto brać season passa za 41zl?, czy dodatki wnoszą w ogóle coś ciekawego do fabuły itp?

Opublikowano

Jak Ci się podobała gra, to według mnie warto brać... chociaż sama rozgrywka różni się od tej z podstawki i przypomina bardziej skradankę niż strzelankę. Nie przeszedłem tylko ostatniego DLC, ale pewnie to nadrobię... Fabuła trochę się rozjaśnia, szczególnie 2 pierwsze DLC związane z naszą partnerką wyjaśniają jej zachowania...

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

po jakim czasie będę miał pistolet i będzie strzelanie? W re4 sie strzelalo, a podobne gry podobno:) chapter 1 zaliczyłem jak na razie.

 

Grafika i chrupanie animacji xd

Opublikowano

No w drugim chapterze już będzie pif paf. 

Opublikowano

No ja właśnie jestem na 6 i trochę (pipi) za dużo strzelania ;(

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.