Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Trasy: wszystkie które wyszły są za darmo, trzeba tylko pobrać najnowszego patcha

Auta: kilkadziesiąt w podstawce, 38 w season pass, jakieś 10 za darmo (trzeba dodać do koszyka w psstore żeby były dostępne), kilka aut oddzielnych płatnych (ok. 5, ale każde można odblokować za free w grze np. ukończ zawody AMG dostajesz Mercedesa AMG GTR). Poza season passem 4 auta w paczkach ,,no limits'' i ,,finish line''

Tour: wszystko prócz no limits i finish line dostępne za free lub w season pass

+dodatek bikes (63zł jeśli mamy podstawę DC) + 3 dodatki do bikes

 

Ogólnie: podstawka (63 dla plusa) + sp (54zł) + 2 mini toury (30zł) +bikes (63) + dodatki do bikes (30zł) = 240zł (oczywiście najlepiej na promo poczekać bo często są)

 

Zagmatwane to, i nie rozumiem czemu jeszcze Sony nie wydało jakiejś edycji kompletnej, dorzuciliby jeszcze jakiś pakiet ,,Driveclub off-road'' czy coś w ten deseń i wydali paczkę jako Driveclub: The Collection, w reckach posypałyby się 10/10 i przy okazji na płytce mielibyśmy kompletną grę, bo golas bez patchy to praktycznie obecnie jak jakaś wczesna beta.

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące później...

Świetny kawałek od Volo - Wait For Me, a w tle piękne widoki z Japonii w DriveClubie. Dzisiaj mierzą się dwaj bracia, Nissan 370Z Nismo i Nissan GTR. Oczywiście Nissan GTR jest dużo mocniejszy od swojego mniejszego brata. Jedno trzeba przyznać Nissan potrafi zrobić szybki samochód czy to tylnonapędowy czy z napędem na wszystkie koła.

 

Tym razem małą rakieta od Renault. Renault Twin'Run to pocisk na kółkach. Między osiami Twin'Run znajduje się 3,5-litrowy motor V6, który występuje w torowej wersji Renault Megane Trophy. Osiągnięcie pierwszej setki zajmuje autu 4,5 sekundy dzięki mocy 320 KM. Jednostka dysponuje momentem obrotowym dochodzącym do 380 Nm przenoszonym na koła tylne z pomocą 6-biegowej skrzyni biegów. Samochód waży zaledwie 950 kg.

Odnośnik do komentarza

Witam Panowie. Zacząłem ostatnio pykać w Drivecluba w związku z czym mam parę pytań do forumowej braci. Np. po co są punkty sławy? Rozumiem, że jakieś progi doświadczenia pozwalają brać udział w innych imprezach, ale co dają punkty sławy zdobywane przez samochód? Bo z tego co zdążyłem się zorientować to nie ma tuningu pojazdów, tak? I jak w to grać? :P W sensie zaczynam od "Tour", ale widzę, że tylko dwa są dostępne, a każdy następny jest dokupowany za realny hajs? A co do dodatków, to które najlepiej kupować jeśli ten "Tour" już zaliczę? I o co kaman z tymi "wyzwaniami"? Bardzo proszę o odpowiedzi i może udzielenie paru rad świeżakowi jak w to grać żeby czerpać jak największy fun? Zwykle od samochodówek stroniłem, ale pobijanie czasów kumpla jakoś zaczyna mnie wkręcać ;)

Odnośnik do komentarza

No więc po kolei. Punkty sławy czy też klubu danej marki, są po to żeby móc odblokować inne auta tegoż producenta, które nie są dostępne od początku. Oczywiście, jak komuś zbywa kasy i/albo nie ma czasu czy ochoty na nabijanie leveli fur, może zakupić je w psn. No i każda fura z osobna, dzięki levelowaniu odkrywa dla siebie nowe rodzaje farb i malowań. Tuningu nie ma, graj jak Ci się podoba ;) chociaż i tak, żeby przejść dalej w tourze, będziesz musiał nabić odpowiednią ilość gwiazdek. Także całkowitej swobody nie ma, ale w obrębie dostępnych wyzwań hulaj dusza. Co do tourów, to jest podstawowy i od niego bym zaczął - swoją drogą, akurat wczoraj wieczorem go skończyłem. Poza nim możesz pobrać za friko 2 toury - All stars i Startline. Nie jestem pewien czy Amg też nie jest dostępny, no ale wszystko widać w sklepiku. Możesz też pobrać za free kilka aut i motor do dodatku Bikes. Oprócz tego, są płatne paczki aut/motocykli, ale to już sam musisz zdecydować czy kupić. Ja osobiście ich nie nabyłem. Wracając do tourów to, jeśli podstawowy Ci podszedł, to bierz wszystkie, ale w postaci season passa bo wychodzi o wiele taniej. Nie wiem jaka jest teraz cena, ale tak czy siak warto, bo zawartości ogrom, a dochodzą jeszcze zmienne warunki pogodowe, replaye, tryb foto itp. Czasami są w sklepiku promocje na grę i SP, i można wyrwać za grosze, no ale ciężko powiedzieć kiedy i czy jeszcze takowa będzie. Ostatnio była kilka miesięcy temu. Jeśli chodzi o wyzwania, to prosta sprawa. Wybierasz tor, furę, typ rywalizacji, np. czasówka, wykręcasz konkretny czas i wysyłasz wyzwanie znajomym. Znajomi go pobijają(albo nie), a wtedy Ty próbujesz pobić ich, bo ambicja bierze górę :) Ustalasz też czas, przez jaki wyzwanie będzie aktywne, np. dzień, tydzień, godzina i voila. No i możesz założyć własny klub - max 6 osób - lub do jakiegoś dołączyć. Mam nadzieję, że pomogłem :)

Edytowane przez Luqat
Odnośnik do komentarza

Noe ma sprawy. Jakby co to wrzucaj wyzwania. Jak będę miał chwilkę to porywalizuję, bo większość osób z forumka już dawno ograła grę na 10-tą stronę. Jakbyś szukał klubu, to ten do którego należę ma 3 wolne miejsca i tylko ja ostatnio jestem aktywny.

Z wyzwaniami się jeszcze wstrzymam, narazie uczę się jeździć i jest coraz lepiej. Można być w więcej niż jednym klubie? Bo jeśli nie to trochę lipa, bo już dołączyłem do wspomnianego ziomka żeby go trochę przyciągnąć do konsoli. 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.