Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Featured Replies

Opublikowano

ratchet to typowy mix, pelnokrwistym platformerem tego nazwac nie mozna, to juz wiecej z tego gatunku miala seria jak&dexter gdzie szczegolnie jedynka to byl pelnokrwisty 3d platformer w otwartym swiecie

 

zreszta nie liczac hmm obu raymanow, remastera hd super froga i innych pomniejszych tytulow to takich pelnokrwistych platformerow na innych systemach niz nintendo z swieca szukac, takie guacamelle ma bardzo wymagajace elementy platformowe i dosc sporo ale system walki i konstrukcja gry znowu bardziej sklania sie do takiego miksa z metroidvania

  • Odpowiedzi 357
  • Wyświetleń 85,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ja też- od 2013 roku.

  • Nie no mój mały rozjebał systemwmówił żonie że chciałem na urodziny super mario 3d world, dziś przynieśli, bo chyba premiera, uroczyście mi wręczył po czym zajebał i poszedł grać, normalnie jestem dum

  • Włączyłem wreszcie.   Uczucia nadal mieszane, gra oczywiście jest zaje'bista, ale jednak nadal też jest to typ Mariana, który mi niezbyt pasuje. To się nie zmieniło.   Kilka zmian

Opublikowano

Koleś grałem w tym roku w remake. I jeśli to jest platformówka wg ciebie to chyba słabo się znasz na grach. Nie wiem puść sobie może gameplay jak nie pamiętasz, ale generalnie tam głownie chodzisz i strzelasz. Nie ma ani jednej sekcji w której skakanie po platformach stanowi wyzwanie a to jest chyba esencja gry platformowej. Cziasz? Skakanie po platformach.

Czyli jak Rayman Legends nie stanowi dla mnie wyzwania to nie jest platformówką? Ok.

 

Grałem kilka miesięcy temu w oryginalną jedynkę na Vita, skakania i eksploracji było dużo więcej niż strzelania.

 

Zresztą nie wiem o co spór. Nazywaj sobie Ratcheta nawet RTSem. Co to za różnica

Opublikowano

Idźcie z tymi dyskusjami do tematu platformowego, a nie śmiećcie tutaj... 

Opublikowano

No taki, że gra nie jest platformówką ot co. 

Opublikowano

mario 3d world? Niesamowita gra, aż się boje odpalać galaxy :obama:

Opublikowano

Jeśli dla Ciebie 3D World był niesamowity, to Galaxy roz(pipi)ie Ci mózg :cool: 

Opublikowano

Delikatnie powiedziane :)

Opublikowano

Mi się 3D World bardziej podoba od Galaxy (nie wiem jak z dwójką jeszcze, bo nie grałem), ale obie to właściwie takie mocne 10/10.

Opublikowano

Ja też wolę 3D World od Galaxy. Co do braku spójności świata - w Crashu 2 i 3 też to tobie przeszkadzało Godot ?

Opublikowano

Chyba inaczej to wyglądało w Crashu...

Opublikowano

Te gry mają swoją tożsamość i są opracowane jako gry na konsole stacjonarne, a nie ulepszoną grą ze starego handhelda. Ulepszoną graficznie, bo gameplayowo jest identycznie jak na 3DS. I o ile na 3DS wymaksowałem, tak granie w gry z 3DSa na stacjonarce jest dla mnie dziwaczne.

 

Straszliwa argumentacja.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dołączam do elity która ukończyła Champions Road. Ależ tak plansza mi się dała we znaki, ale jakoś się udało ;)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Champion's Road. O ja(pipi)e. Myślałem, że po zaliczeniu challenge z 30 gwiazdkami z rzędu jestem gotowy na ostatnią planszę. Nie. k***a. Nie jestem. Zrobiłem 100% w obydwu Galaktycznych Marianach, zaliczyłem Perfect Run, mam 100% w 3d Landzie, a Mario 64 przechodzę z zamkniętymi oczyma. Sunshine też zaliczony. To wszystko jest NICZYM w porównaniu do Champion's Road. Koncentracja, manual, skill - to wszystko musi być na poziomie przewyższającym ludzkie możliwości. Nie wyobrażam sobie skończyć tego w normalnych warunkach, no nie wyobrażam. Brak mi słów na to co od(pipi)ało Nintendo. No cóż, trzeba spiąć dupę, walnąć ze 3 duże Red Bulle, położyć rodzinkę spać i jakoś to zaliczyć. Nie widziałem nic trudniejszego w grach nigdy wcześniej.

Opublikowano

Właśnie sobie obczaiłem, bo wstyd, ale gierki nie ukończyłem. Ale rozpier,dol to jest O_o. Szacun dla kogokolwiek, kto to ogarnął.

 

Ale ta muzyczka, jezu, jakie to jest piękne. Możnaby grać tylko dla tych nutek.


To jest remix Gusty Garden Galaxy, prawda?

Opublikowano

prawda. jeden z najlepszych utworow w calym, cudownym, magicznym, fenomenalnym soundtracku galaxy 1&2 :banderas: nie wiem czmeu ale lzy szczescia naplywaja mi do oczu jak slysze motyw od 1:24

 

 

niestety, champions road na wieki pozostanie przeze mnie nie ukonczony, choc bylem blisko. a potem odsrtawilem wii u i teraz juz nawet nie mam na czym przejsc :frog: 

Opublikowano

7h grania non stop zajęło mi przejście Champion's Road. Hardcore w najczystszej postaci. Ostatnia sekwencja najtrudniejsza. Do dziś pamiętam tę satysfakcję po przejściu, coś pięknego :banderas: :banderas:

Opublikowano

Widać, że zbliżająca się premiera Odyssey zaczyna oddziaływać ;)

 

Ja też odpaliłem niedawno, by przypomnieć sobie dlaczego Galaxy jest najlepszą grą 7. generacji, a 3D World zostało ochrzczone "grą nowej generacji" (pamiętacie te czasy jak słówko "next-gen" było w intensywnym użyciu?). Poprzeczka dla kolejnego trójwymiarowego Mario jest zawieszona strasznie wysoko :D

  • 2 lata później...
Opublikowano

zgodnie juz z tradycja, przenioslem temat z Wii U tutaj :) 

Opublikowano

W sumie nawet jaranako mimo, że mam wersję na WiiU i trochę grałem.

Wtedy jakoś mega nie wciągnęła. No i padlet zawsze irytował.

Wg. Emily Rogers nowa zawartość ma być zacna:

Co mam nadzieję przełoży się na zawartość singlową, a nie jakiś syf.

Opublikowano
51 minut temu, zdrowywariat napisał:

Day1, bo rozumiem, że to taka kontynuacja SM3DLand. Które mi się podobało.

cos w ten desen. bigger better 

Opublikowano
4 godziny temu, Basior napisał:

No i padlet zawsze irytował.

U mnie było odwrotnie. Dzięki nietypowemu padowi WiiU, fun do gierki +1. To dmuchanie nań by wprawić w ruch śmigełka przemieszczające platformy, odkrywać ukryte znajdźki, itp pierdółki. Albo krzyknąć "Bu!" aby małe goombaski (te które przylepiają się do Ciebie i spowalniają ruchy) odskoczyły ze strachu. Mizianie po ekraniku pada by zatrzymać przeszkadzajki, czy poprzesuwać bloki. Poziomy z kapitanem Grzybkiem gdzie wyświetlano jednocześnie dwa niezależne obrazy. Uważam, że - tak jak przy kontynuacjach Splatoon czy Super Mario Maker - port Super Mario 3D World nieznacząco starci swojego uroku. W praktyce niezauważalnie - bo gierka nadal będzie "miód i szkło" jeżeli chodzi o kanapowy multiplayer w trójwymiarowych Mario. Po 8 latach nic się w tej materii nie zmieniło...

 

4 godziny temu, Basior napisał:

Wg. Emily Rogers nowa zawartość ma być zacna.

Co mam nadzieję przełoży się na zawartość singlową, a nie jakiś syf.

Nintendo teraz każe płacić sobie za możliwość grania onlajn, więc nie zdziwiłbym się gdyby okazało się to jakimś mocno rozbudowanym trybem sieciowym.

 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Jeszcze miesiąc :obama:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.