Opublikowano 10 czerwca 201410 l zreszta wszystkie gry naughty dog na ps3 mialy przerywniki niby na assetach z ps3 jednak nie byly realtime z uwagi na ukrycie loadingow i fakt, ze na raz postaci w tylu detalach ps3 by nie udzwignelo - tu moze byc podobnie Właśnie na odwrót Prerenderowane cutscenki można wyłączyć i od razu grać, a tych w realtime nie da się pominąć, bo zapewne wtedy wczytuje dane.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Ale jak wyłączysz prerenderowaną scenkę zanim wszystko doczyta, to będziesz miał czarny ekran z loadingiem w rogu.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l po killzone2 i slynnym targer renderze wole zaczekac na prawdziwy gameplay, jakis downgrade pewnie bedzie ale nawet jesli to i tak graficznie miecie to zdecydowanie wszystko to co dotychczas oficjalnie zapowiedziano na cokolwiek
Opublikowano 10 czerwca 201410 l To co, na końcówkę przyszłego roku zapowiada się ostra walka Lara vs Nathan. Ciekawe kto wymięknie i przełoży premierę, w końcu oba tytuły celują w dokładnie tych samych odbiorców, nawet ich klimat jest podobnie "mroczny". Square Enix i Sony na pewno się jakoś dogadają i ustalą bezpieczne terminy dla gier. Bezpośrednie starcie byłoby dla nich wyjątkowo niekorzystne. po killzone2 i slynnym targer renderze wole zaczekac na prawdziwy gameplay, jakis downgrade pewnie bedzie ale nawet jesli to i tak graficznie miecie to zdecydowanie wszystko to co dotychczas oficjalnie zapowiedziano na cokolwiek To Naughty Dog. Oni nigdy nie wciskali ściemy. Edytowane 10 czerwca 201410 l przez Pix
Opublikowano 10 czerwca 201410 l po killzone2 i slynnym targer renderze wole zaczekac na prawdziwy gameplay, jakis downgrade pewnie bedzie ale nawet jesli to i tak graficznie miecie to zdecydowanie wszystko to co dotychczas oficjalnie zapowiedziano na cokolwiek Gdyby to nie było Naughty Dog, to do takiego materiału podchodziłbym bardzo sceptycznie, ale wiem, ze gra bedzie graficznie bardzo zbliżona. Poziom techniczny w ogóle zmiażdży - mimika, animacja, efekty - to bedzie kopniak w szczękę. Gameplay pewno tez nie zawiedzie - to jest masakrator od ND, ale to firma ktora nie robi słabych gier
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Aż tak wam doskwiera 30 klatek? Chyba najważniejsze aby oprawa wyciskała 7-me soki, a animacja była na stałym poziomie. To >>>>>>>>> 1080/60 kosztem jakickolwiek ograniczeń i cięć. 60 może być ok do multi i coop'a.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Po trailerze można wywnioskować, że klimat będzie mniej głupkowaty, a więcej powagi jak w TLOU. Graficznie to jakiś obłęd, na to właśnie czekałem Wiadomo, że jest to scenka liczona przez PS4 i podczas gry będzie gorzej, ale ND nigdy mocno nie odstawało od swoich filmików, będzie mega.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Wygląda na to, że nowa część to jakaś tropikalna wyspa, a fabuła będzie się obracać wokół piratów - tak mi przynajmniej wyglądali ci "goście" w klatkach. Mnie tam brak gameplay'u nie dziwi skoro gra ma wyjść za ponad rok. Przeceiż już na teaserze w zeszłym roku było widać, że będa pirackie klimaty. O Gameplay bym sie nie martwił. robią to samo co MS z halo, pokażą gameplay na przyszłym E3
Opublikowano 10 czerwca 201410 l To co, na końcówkę przyszłego roku zapowiada się ostra walka Lara vs Nathan. Ciekawe kto wymięknie i przełoży premierę, w końcu oba tytuły celują w dokładnie tych samych odbiorców, nawet ich klimat jest podobnie "mroczny". Square Enix i Sony na pewno się jakoś dogadają i ustalą bezpieczne terminy dla gier. Bezpośrednie starcie byłoby dla nich wyjątkowo niekorzystne. po killzone2 i slynnym targer renderze wole zaczekac na prawdziwy gameplay, jakis downgrade pewnie bedzie ale nawet jesli to i tak graficznie miecie to zdecydowanie wszystko to co dotychczas oficjalnie zapowiedziano na cokolwiek To Naughty Dog. Oni nigdy nie wciskali ściemy. No to chyba pokazów UN3 nie pamiętasz
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Chociażby to: Wszyscy devi mniej lub bardziej robią ludzi na pokazach w konia. Standard.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l no dwie cutscenki w wersji retail różniły się od tych z E3, jedna miała inną scenerię, a w drugiej było mniej szczegółów w finalnej wersji. no ale zamiast o tym wspomnieć to piszemy ogólnikowo że gra zaliczyła "downgrade" czy wciskali nam kit Edytowane 10 czerwca 201410 l przez MYSZa7
Opublikowano 10 czerwca 201410 l A fakt, nie mogę im wybaczyć co oni z niej zrobili w U3. xD Tym niemniej na innych filimikach w grze wyglądała nieco lepiej i nie tak "mulasto".
Opublikowano 10 czerwca 201410 l A tak w ogóle to było jakieś potwierdzenie, ze ten zwiastun to na silniku gry ? Może to po prostu najzwyklejszy render i U4 ąz tak kozacko wyglądać nie będzie.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Największe przejęcie o graficzkę, czemu mnie to nie dziwi Ja osobiście mam nadzieję, że pójdą bardziej w kierunku ostatniego TR. Dadzą więcej swobody i mniej skryptów.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Wierzę w ND i to, że PS4 spokojnie udźwignie taką grafę, na czas premiery będzie akurat
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Największe przejęcie o graficzkę, czemu mnie to nie dziwi Ja osobiście mam nadzieję, że pójdą bardziej w kierunku ostatniego TR. Dadzą więcej swobody i mniej skryptów. O nie, TR to niedoeybana kopia Uncharted z beznadziejną eksploracją tych otwartych obszarów. Uncharted to głównie grafika, dlatego przejmowanie się nią jest na miejscu.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Największe przejęcie o graficzkę, czemu mnie to nie dziwi Ja osobiście mam nadzieję, że pójdą bardziej w kierunku ostatniego TR. Dadzą więcej swobody i mniej skryptów. O nie, TR to niedoeybana kopia Uncharted z beznadziejną eksploracją tych otwartych obszarów. Uncharted to głównie grafika, dlatego przejmowanie się nią jest na miejscu. Dobra Mysza, teraz serio gadasz jak pełnoprawny Janusz Casual. Akurat gdyby nie disy graczy U3 wciąż miało by tak mizerne zagadki jak te z U2 i tyle samo "leveli strzelanych". Droga TR jest akurat bardzo dobra, mniej skryptów - więcej eksploracji i motywów nie-strzelankowych. Edytowane 10 czerwca 201410 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Mniej skryptów, więcej eksploracji... ty grałeś w TR w ogóle? Na dodatek te QTE, które jest wszędzie. Jak Uncharted był samograjem, to nie wiem jak nazwać Tomb Raidera. Akurat zagadki w Uncharted były w każdej części na tym samym poziomie ( jedna może się wyróżniała z U3 z grą świateł ), zawsze z nieodłącznym dzienniczkiem. Edytowane 10 czerwca 201410 l przez MYSZa7
Opublikowano 10 czerwca 201410 l mi sie podoba jak przez pryzmat lat ludzie coraz chetniej i czesciej krytykuja uncharted2 - wyzywaja od samograjow albo, nie.doje.banej gry gdzie tylko grafa jets topowa ja wiem ze zyjemy w erze gdzie gier z korytarzykowym gameplayem, skryptami jest od zaje.bania i kazdy nimi zyga ale w dniu premiery Uncharted2 ta gra to byl top topów, genialny tytul w kazdym calu
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Tylko czy ja Ficuś napisałem że mi to przeszkadza? Uncharted to piękna grafika, niesamowita skrypty itd. Wszystko złączone w genialną całość w którą gra się mega przyejmnie. Chodzi mi po prostu o to że ludzie nie wiadomo czego oczekują od tego nowego Uncharted, zarzucając że się przejmujemy grafiką... a dobrze wszyscy wiemy że bez zayebistej grafy Uncharted nie robiłoby takiego wrażenia. Edytowane 10 czerwca 201410 l przez MYSZa7
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Właśnie go ogrywam mam 3h na liczniku i widzę różnicę na plus. Nie jest wielka, ale widoczna (więcej znajdek, inwestowanie w rozwój postaci na wzór FC3). Nie wiem jak tam trudność skoków, bo ani razu tak jeszcze nie zginąłem, ale jeśli późniejsze będą na poziomie pociągu z U2, czy ostatniej ucieczki, to będzie "ok". Edytowane 10 czerwca 201410 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Uwierz mi nobody że ten rozwój postaci w TR to tylko zbędny dodatek, pokazujący że niby gra ma coś więcej do zaoferowania niż parcie przed siebie przy festiwalu QTE i skryptów. Można sobie spokojnie olewać ten rozwój postaci, bo i bez tego da się bez problemu skończyć grę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.