Skocz do zawartości

No Man's Sky


hav7n

Rekomendowane odpowiedzi

Więc to takie GTA w kosmosie z własnym Nostromo. Włączam grę i wsiąkam w Eksploracje. Gdyby było zrobione na wzór Fallout z doświadczeniem odrobiną walki na planetach, umiejętnościami, handlowaniem znaleziskami było by nawet całkiem interesujące. 

 

Czy gracze muszą mieć w każdej grze levelowanie, by czuli, że poczynają jakiś progres, a nie marnują czasu? Pewnie jeszcze trofiki by się przydały, conie.

Odnośnik do komentarza

 

Więc to takie GTA w kosmosie z własnym Nostromo. Włączam grę i wsiąkam w Eksploracje. Gdyby było zrobione na wzór Fallout z doświadczeniem odrobiną walki na planetach, umiejętnościami, handlowaniem znaleziskami było by nawet całkiem interesujące. 

 

Czy gracze muszą mieć w każdej grze levelowanie, by czuli, że poczynają jakiś progres, a nie marnują czasu? Pewnie jeszcze trofiki by się przydały, conie.

 

Czyli ty będziesz odczuwać progres wiedząc, że odwiedziłeś kolejną z praktycznie nieskończonej ilości planet?

Odnośnik do komentarza

Zbyt mało informacji, by to określić.

 

Wierzę jednak, że jest dużo innych czynników i pobudek, które sprawią, że poczujesz progres, nie tylko poprzez levelowanie.

 

 

A może nawet nie musi być uczucia progresu. Ale mnie po prostu męczy EXP w każdej dzisiejszej grze.

Odnośnik do komentarza

Progres będzie jak wbijesz na planete, której jeszcze nie widziałeś przy akompaniamencie genialnego soundtracku, lądując na nieznanej planecie i po prostu ją eksplorując i poznając jej faune i flore (aż obsługa morpheusa się prosi o wykorzystanie) i potem mówisz to swojemu koledze a on w tym czasie odkyrł inną i sobie gadać o niuansach a nie jakieś pif paf fallout style.

Odnośnik do komentarza

 

Więc to takie GTA w kosmosie z własnym Nostromo. Włączam grę i wsiąkam w Eksploracje. Gdyby było zrobione na wzór Fallout z doświadczeniem odrobiną walki na planetach, umiejętnościami, handlowaniem znaleziskami było by nawet całkiem interesujące. 

 

Czy gracze muszą mieć w każdej grze levelowanie, by czuli, że poczynają jakiś progres, a nie marnują czasu? Pewnie jeszcze trofiki by się przydały, conie.

 

 

to jest ogólne pytanie, które zadają sobie konstruktorzy wszystkich gier: elektronicznych, planszowych, karcianych, losowych itp. Odpowiedzią na to pytanie jest stwierdzenie co w ogóle pcha ludzi do grania, jaka jest ich motywacja i co oni mają na celu (jednocześnie co dana gra ma na celu).

 

Na tak postawione przez Ciebie pytanie, ja mogę odpowiedzieć w swoim imieniu: tak, mi by się gra nudziła. Gry to dla mnie nadal nie są książki czy filmy, w moim przypadku w grach zawsze chodziło o współzawodnictwo. Czy to na automatach, czy w platformówkach, czy potem po sieci - zawsze celem było bycie lepszym od kogoś, albo lepszym od siebie samego (polepszanie wyników, doskonalenie się itp.). 

Tak postrzegająca to hobby osoba, zetknąwszy się z tytułem, który co do zasady nie ma końca, nie ma również początku, nie ma skończonej fabuły, nie ma systemu współzawodnictwa (brak leveli, punktów, celów do zdobycia, itp.) może patrzeć na ten tytuł jak na stratę czasu. Motywacją tutaj może być coś o czym pisał bluber - chęć odkrywania. Fajnie, w jakiś tam sposób ciekawość ludzka pchnie mnie w ten tytuł, ale na ile - na 5,10, może 15h? Czy o to chodziło Twórcom tworzącym tytuł o nieskończonej ilości planet? Chyba nie.

Po dostępnych materiałach widać, że raczej biolog-hobbista nie będzie sikać na widok fauny/flory (normalny gracz zleje ten aspekt po 5h), której chyba nie będzie się dało katalogować (nic o tym nie wiadomo na ten moment). 

Tak ujmując ten temat faktycznie powstaje pytanie - po ch,uj? Genialnego soundtracku to ja sobie siedząc wieczorem na kanapie posłucham. 

 

Boje się, że w tak dużym zalewie różnych tytułów na różne platformy, gra w której nie chodzi o nic, która nie ma celów, nie ma motywacji do samodoskonalenia (nie ma umiejętności, levelów co powoduje, że po 5 i po 100h nadal utrzymujemy ten sam poziom zabawy), której jedyną mocną stroną jest design i dźwięk może się po prostu nie obronić. 

 

A szkoda by było. 

Edytowane przez waldusthecyc
Odnośnik do komentarza

Ja tam lubię się oderwać od TVN i zaznać virtualnej przygody. Nie koniecznie rywalizacji ale dać się porwać jakiejś fascynującej historii / przygodzie. A po filmikach widzę odwiedzanie planet. No super tylko chciałem wiedzieć co tam się dalej za tym kryje. 

 

Ale dam grze szansę. Dlatego interesuje się tematem. Nie trzeba za każdym razem levelować i strzelać, Grałem w Journey jak wielu, bo czasami trzeba się odchamić. :D

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie chdzi o progres tylko o dobrą zabawe, właśnie eksploracje i otwartosć świata. 

Krzysiu Kolumb nie wybijał expa a też miał pieruńsko dobre przygody.

 

Padlem  :rofl: co za porownianie,  brak slow. Po za tym, doswaiczenie wymyslono na potrzeby gier komputerowych ! taadam !

 

W tej grze o ile mi wiadomo nie bedzie zadnej ewolucji ekosystemow (prostacko gra nie stworzy sama z siebie nowych gatunkow zwierzat), tak? Czyli od pewnego mometu bedziemy odwiedzac te same planey rozniace sie tylko jakimis niuansami jak kolor czy rozlozenie terenu i tyle. To paint  wydaje mi sie bardziej kreatywna gra (chodz dzisjaj juz gra nie jest :) ). Trailer No mans sky na E3 przebil wszystkie inne co tam pokazano ale to byla tylko dobra reklama <_< . 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...