Opublikowano 13 sierpnia13 sie 1 godzinę temu, Mustang napisał(a):Nie jestem przekonany czy przesiadka na klasę średnią dla wygłuszenia przyniesie wymierne efekty, imo jak już lepiej zabrać auto do eksperta od dodatkowego wygłuszenia albo celować w jeszcze wyższą klasę.Zgadzam się, niewiele tutaj to pomoże. Ostatnio kumpel wygłuszał Mazdę 5, zapłacił za to kilka koła a efekt bardzo mizerny. Też żona narzekała na hałasy na autostradzie. Zmienił opony na inny model i dało to lepszy efekt, niż samo wygłuszenie samochodu (nadkola, drzwi etc.)
Opublikowano 14 sierpnia14 sie W dniu 3.08.2025 o 00:39, Mustang napisał(a):Akurat lifting CivicaCarscoopsHonda’s 2026 Civic Just Got Sharper But You Might Not Not...Euro-market, hybrid-only Civic is updated with a more aggressive front end and new grille patternNo nie wiem, imo do odświeżenia były przede wszystkim ekran/system i tylne światła, a oni kontrowersyjnie zmodyfikowali najbardziej udany przód.Może będą wyprzedawać starsze egzemplarze?na stronie nie ma jeszcze oficjalnych informacji, alehttps://www.wyborkierowcow.pl/honda-civic-po-liftingu-co-sie-zmienilo/Hondę Civic po liftingu będzie można zamawiać w salonach już od września tego roku. W momencie wejścia do sprzedaży jej ceny będą przedstawiały się następująco – 142 700 zł za wersję Elegance, 147 400 zł za wersję Sport i 161 400 zł za wersję Advance. Odświeżony model będzie zatem tańszy od dotychczasowego, co w świecie motoryzacji nie zdarza się obecnie za często.co patrząc na obecne cenyoznacza że mimo delikatnie lepszego wyposażenia mamy ostry zjazd o 25k do cen nawet niższych niż w 2023r. piękne zejście na ziemię, oby inni poszli za przykładem :)póki co widzę że wyprzedają wersje przedliftingowe, elegance nie ma dostępnych, ale sport jest właściwie wszędzie za 142k więc cena poliftingowej bazowej wersji.dla mnie zajebiście, auto nagle nabrało dużo większego sensu i ląduje na szczycie listy zakupowej bez żadnych dylematów, plus przy tych oficjalnych cenach nie muszę mieć ciśnienia żeby brać na siłę już teraz na wyprzedaży bo nawet wersja bazowa ma dla mnie praktycznie wszystko co potrzebuję (jedynie podgrzewanej kierownicy może mi brakować), tylko na spokojnie mogę czekać z Corsą :) Edytowane 14 sierpnia14 sie przez gtfan
Opublikowano 14 sierpnia14 sie przy okazji - nowe Mazda CX-5 z 2.5l miękką hybrydą w automacie ma startować od 139k https://pl.mazda-press.com/aktualnosci/2025/cena-nowej-mazdy-cx-5-w-polsce/ co jak na SUVa 4.7m wydaje się ceną mocno zachęcającą.wyposażenia chyba jeszcze nie podali, zakładam że będzie to bardziej wabik cennikowy chociaż kto wie (cudów na pewno nie będzie ale może będzie chociaż wystarczająco), ale chyba Japońskie marki zaczynają odrabiać lekcje i mamy pierwsze oznaki chęci podjęcia walki z Chińczykami. teraz czas na Europę :)nie znalazłem tylko informacji o łącznej mocy, sam spalinowy ma generować ledwo ponad 140KM więc lipa, osiągi też widzę ponad 10s do 100km/h także auto leniwe, ale może w praktyce dobrze zakłamuje swoje osiągi. Edytowane 14 sierpnia14 sie przez gtfan
Opublikowano 14 sierpnia14 sie 3 minuty temu, gtfan napisał(a):CX-5 z 2.5l miękką hybrydą w automacie ma startować od 139kNo cena startowa świetna, całkowity golas to pewnie nie będzie, ale sam jestem ciekawy co będzie w tej cenie.2 minuty temu, gtfan napisał(a):nie znalazłem tylko informacji o łącznej mocy,W mazdzie miękka hybryda niestety nie dodaje mocy, system odzyskuje energię i wykorzystuje ją do zasilania systemów pokładowych, dodatkowo wspomaga działanie systemu start-stop (płynne uruchamianie silnika bez wykorzystania rozrusznika). System ukierunkowany na ekologie i oszczędności a nie dodatkową moc.No a tej by się przydało, bo 140 km dla tej budy to na prawdę niedużo.
Opublikowano 14 sierpnia14 sie 9 godzin temu, gtfan napisał(a):oznacza że mimo delikatnie lepszego wyposażenia mamy ostry zjazd o 25k do cen nawet niższych niż w 2023r. Odpowiadam sam sobie, ale może kogoś też to interesuje ;)Byłem w salonie z żoną żeby zobaczyła tego Civica i poniekąd potwierdzili mi informację o cenach, oficjalnie jeszcze niby nie wiadomo ale mięli już wydrukowany katalog i tam było info o zjeździe cen katalogowych o 15k, do tego na dzień dobry jest oficjalny rabat 10k. Także niby 25k to nie jest ale w praktyce jest ;)
Opublikowano 16 sierpnia16 sie On 8/13/2025 at 5:09 PM, Mustang said:Cała klasa średnia jest alternatywą. Z ciekawych aut np. Giulia.Gulia super. Na pewno będę brał pod uwagę, bo trochę nad tym myślałem i nie wiem czy nie odpuścić A4, BMW 3, nie wiem czy te samochody są warte dopłaty, a później kosztów utrzymania. Już prędzej BMW serii 1 albo A3, ale tutaj nie wiem czy różnica będzie znacząca między Peugeotem. Na pewno na plus mocniejsze silniki
Opublikowano 17 sierpnia17 sie Ja wiem czy koszty utrzymania są jakieś drastyczne różne między A4, a A3 z tym samym silnikiem? Bardziej bym się skupił na pragmatycznym aspekcie miejsca w środku oraz wymiarów. Osobiście wolałem mojego mocniejszego i lepiej wyposażonego Golfa 8 od biednej wersji A3 8V, a teraz jeszcze nieco lepiej niż Golfem jeździ mi się BMW F70 w podobnej konfiguracji.
Opublikowano 17 sierpnia17 sie Będzie trzeba pojeździć i zobaczyć co najbardziej potrzebuje. U mnie też jest tak, że auto musi być na fakturę VAT co mocno ogranicza wybór, więc pewnie finalnie kupię to co będzie dostępne i w najlepszym stanie. Jednak to i tak raczej przyszły rok, bo wtedy do około 200.000 przebiegu dobije u mnie
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. W tym roku sobie testujemy różnej klasy suvy średniej wielkości, pewnie za jakiś czas napiszę jakieś podsumowanie, ale muszę napisać teraz jedno:Wsiadłem do nowego BMW X3 i od razu chciałem wyjść. Jakoś wykończenia i plastików to dno, a sam design wnętrza też dyskusyjny. Co oni zrobili z tym BMW to nie wiem.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. W tym roku jeszcze premiery CX-5 i RAV4, a i Corollę Cross podrasowali dosyć mocno. Aczkolwiek, ten model słynął akurat z bardzo słabego wyciszenia i wykończenia, wiec zobaczymy, czy coś się zmieniło w tej kwestii.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 2 godziny temu, MaZZeo napisał(a):W tym roku sobie testujemy różnej klasy suvy średniej wielkości, pewnie za jakiś czas napiszę jakieś podsumowanie, ale muszę napisać teraz jedno:Wsiadłem do nowego BMW X3 i od razu chciałem wyjść. Jakoś wykończenia i plastików to dno, a sam design wnętrza też dyskusyjny. Co oni zrobili z tym BMW to nie wiem.Tak, też na to zwróciłem uwagę. Trzeba zajrzeć do 7 albo 8, by jakość wykończenia była odpowiednia. Zaczęli robić auta dla Chińczyków i jak Chińczyki.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. 2 godziny temu, krupek napisał(a):W tym roku jeszcze premiery CX-5 i RAV4, a i Corollę Cross podrasowali dosyć mocno. Aczkolwiek, ten model słynął akurat z bardzo słabego wyciszenia i wykończenia, wiec zobaczymy, czy coś się zmieniło w tej kwestii.Są już testy wyciszenia na YT i jest marginalna poprawa, dalej jest źle. Komora silnika jest wyciszona w najwyższej wersji wyposażenia. Ciekawa polityka żeby wyciszenie było opcją.Materiały w środku bez zmian.Tak jak mówią recenzenci jak chcesz mieć oszczędny bezawaryjny napęd to musisz iść na pewne ustępstwa. Edytowane 11 godzin temu11 godz. przez D.B. Cooper
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.