Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pomoc przy kupnie auta

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, Mustang napisał(a):

Nie jestem przekonany czy przesiadka na klasę średnią dla wygłuszenia przyniesie wymierne efekty, imo jak już lepiej zabrać auto do eksperta od dodatkowego wygłuszenia albo celować w jeszcze wyższą klasę.

Zgadzam się, niewiele tutaj to pomoże. Ostatnio kumpel wygłuszał Mazdę 5, zapłacił za to kilka koła a efekt bardzo mizerny. Też żona narzekała na hałasy na autostradzie. Zmienił opony na inny model i dało to lepszy efekt, niż samo wygłuszenie samochodu (nadkola, drzwi etc.)

  • Odpowiedzi 9 tys.
  • Wyświetleń 693,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wziąłem to co wyżej, identyczny jak na fotach - M440i, kolor Tanzanite blue. Nie miałem dużego wyboru, bo odbiór 530i lub słabszej 430i to czekanie do października lub listopada i nie mam na to czasu.

  • Czezare
    Czezare

    Dobry wieczór!

  • Samochód po testowany w środku i tylko rys dopatrzeć się nie mogłem bo oszroniony (8 rano w olsztynie 0 stopni).  Wszystko tak jak chciałem wersja L kamera, składane lusteka czy lepsza tapicerka Na s

Opublikowano
W dniu 3.08.2025 o 00:39, Mustang napisał(a):

Akurat lifting Civica

Carscoops
No image preview

Honda’s 2026 Civic Just Got Sharper But You Might Not Not...

Euro-market, hybrid-only Civic is updated with a more aggressive front end and new grille pattern

No nie wiem, imo do odświeżenia były przede wszystkim ekran/system i tylne światła, a oni kontrowersyjnie zmodyfikowali najbardziej udany przód.

Może będą wyprzedawać starsze egzemplarze?

na stronie nie ma jeszcze oficjalnych informacji, ale

https://www.wyborkierowcow.pl/honda-civic-po-liftingu-co-sie-zmienilo/

Hondę Civic po liftingu będzie można zamawiać w salonach już od września tego roku. W momencie wejścia do sprzedaży jej ceny będą przedstawiały się następująco – 142 700 zł za wersję Elegance, 147 400 zł za wersję Sport i 161 400 zł za wersję Advance. Odświeżony model będzie zatem tańszy od dotychczasowego, co w świecie motoryzacji nie zdarza się obecnie za często.

co patrząc na obecne ceny

Zrzut ekranu 2025-08-14 o 12.13.50.png

oznacza że mimo delikatnie lepszego wyposażenia mamy ostry zjazd o 25k do cen nawet niższych niż w 2023r. piękne zejście na ziemię, oby inni poszli za przykładem :)

póki co widzę że wyprzedają wersje przedliftingowe, elegance nie ma dostępnych, ale sport jest właściwie wszędzie za 142k więc cena poliftingowej bazowej wersji.

dla mnie zajebiście, auto nagle nabrało dużo większego sensu i ląduje na szczycie listy zakupowej bez żadnych dylematów, plus przy tych oficjalnych cenach nie muszę mieć ciśnienia żeby brać na siłę już teraz na wyprzedaży bo nawet wersja bazowa ma dla mnie praktycznie wszystko co potrzebuję (jedynie podgrzewanej kierownicy może mi brakować), tylko na spokojnie mogę czekać z Corsą :)

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

przy okazji - nowe Mazda CX-5 z 2.5l miękką hybrydą w automacie ma startować od 139k https://pl.mazda-press.com/aktualnosci/2025/cena-nowej-mazdy-cx-5-w-polsce/ co jak na SUVa 4.7m wydaje się ceną mocno zachęcającą.

wyposażenia chyba jeszcze nie podali, zakładam że będzie to bardziej wabik cennikowy chociaż kto wie (cudów na pewno nie będzie ale może będzie chociaż wystarczająco), ale chyba Japońskie marki zaczynają odrabiać lekcje i mamy pierwsze oznaki chęci podjęcia walki z Chińczykami. teraz czas na Europę :)

nie znalazłem tylko informacji o łącznej mocy, sam spalinowy ma generować ledwo ponad 140KM więc lipa, osiągi też widzę ponad 10s do 100km/h także auto leniwe, ale może w praktyce dobrze zakłamuje swoje osiągi.

Edytowane przez gtfan

Opublikowano
3 minuty temu, gtfan napisał(a):

CX-5 z 2.5l miękką hybrydą w automacie ma startować od 139k

No cena startowa świetna, całkowity golas to pewnie nie będzie, ale sam jestem ciekawy co będzie w tej cenie.

2 minuty temu, gtfan napisał(a):

nie znalazłem tylko informacji o łącznej mocy,

W mazdzie miękka hybryda niestety nie dodaje mocy, system odzyskuje energię i wykorzystuje ją do zasilania systemów pokładowych, dodatkowo wspomaga działanie systemu start-stop (płynne uruchamianie silnika bez wykorzystania rozrusznika). System ukierunkowany na ekologie i oszczędności a nie dodatkową moc.

No a tej by się przydało, bo 140 km dla tej budy to na prawdę niedużo.

Opublikowano
9 godzin temu, gtfan napisał(a):

oznacza że mimo delikatnie lepszego wyposażenia mamy ostry zjazd o 25k do cen nawet niższych niż w 2023r.

Odpowiadam sam sobie, ale może kogoś też to interesuje ;)

Byłem w salonie z żoną żeby zobaczyła tego Civica i poniekąd potwierdzili mi informację o cenach, oficjalnie jeszcze niby nie wiadomo ale mięli już wydrukowany katalog i tam było info o zjeździe cen katalogowych o 15k, do tego na dzień dobry jest oficjalny rabat 10k. Także niby 25k to nie jest ale w praktyce jest ;)

Opublikowano
On 8/13/2025 at 5:09 PM, Mustang said:

Cała klasa średnia jest alternatywą. Z ciekawych aut np. Giulia.

Gulia super. Na pewno będę brał pod uwagę, bo trochę nad tym myślałem i nie wiem czy nie odpuścić A4, BMW 3, nie wiem czy te samochody są warte dopłaty, a później kosztów utrzymania. Już prędzej BMW serii 1 albo A3, ale tutaj nie wiem czy różnica będzie znacząca między Peugeotem. Na pewno na plus mocniejsze silniki

Opublikowano

Ja wiem czy koszty utrzymania są jakieś drastyczne różne między A4, a A3 z tym samym silnikiem? Bardziej bym się skupił na pragmatycznym aspekcie miejsca w środku oraz wymiarów.

Osobiście wolałem mojego mocniejszego i lepiej wyposażonego Golfa 8 od biednej wersji A3 8V, a teraz jeszcze nieco lepiej niż Golfem jeździ mi się BMW F70 w podobnej konfiguracji.

Opublikowano

Będzie trzeba pojeździć i zobaczyć co najbardziej potrzebuje. U mnie też jest tak, że auto musi być na fakturę VAT co mocno ogranicza wybór, więc pewnie finalnie kupię to co będzie dostępne i w najlepszym stanie. Jednak to i tak raczej przyszły rok, bo wtedy do około 200.000 przebiegu dobije u mnie

Opublikowano

W tym roku sobie testujemy różnej klasy suvy średniej wielkości, pewnie za jakiś czas napiszę jakieś podsumowanie, ale muszę napisać teraz jedno:

Wsiadłem do nowego BMW X3 i od razu chciałem wyjść. Jakoś wykończenia i plastików to dno, a sam design wnętrza też dyskusyjny. Co oni zrobili z tym BMW to nie wiem.

Opublikowano

W tym roku jeszcze premiery CX-5 i RAV4, a i Corollę Cross podrasowali dosyć mocno. Aczkolwiek, ten model słynął akurat z bardzo słabego wyciszenia i wykończenia, wiec zobaczymy, czy coś się zmieniło w tej kwestii.

Opublikowano
2 godziny temu, MaZZeo napisał(a):

W tym roku sobie testujemy różnej klasy suvy średniej wielkości, pewnie za jakiś czas napiszę jakieś podsumowanie, ale muszę napisać teraz jedno:

Wsiadłem do nowego BMW X3 i od razu chciałem wyjść. Jakoś wykończenia i plastików to dno, a sam design wnętrza też dyskusyjny. Co oni zrobili z tym BMW to nie wiem.

Tak, też na to zwróciłem uwagę. Trzeba zajrzeć do 7 albo 8, by jakość wykończenia była odpowiednia. Zaczęli robić auta dla Chińczyków i jak Chińczyki.

Opublikowano
2 godziny temu, krupek napisał(a):

W tym roku jeszcze premiery CX-5 i RAV4, a i Corollę Cross podrasowali dosyć mocno. Aczkolwiek, ten model słynął akurat z bardzo słabego wyciszenia i wykończenia, wiec zobaczymy, czy coś się zmieniło w tej kwestii.

Są już testy wyciszenia na YT i jest marginalna poprawa, dalej jest źle. Komora silnika jest wyciszona w najwyższej wersji wyposażenia. Ciekawa polityka żeby wyciszenie było opcją.

Materiały w środku bez zmian.

Tak jak mówią recenzenci jak chcesz mieć oszczędny bezawaryjny napęd to musisz iść na pewne ustępstwa.

Edytowane przez D.B. Cooper

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.