Skocz do zawartości

Alien Isolation

Featured Replies

Opublikowano

No ja aktualnie jadę z Obcym od nowa (już chyba 6 czy 7 chapter), bo skasowałem sobie wszystkie save'y ma PS3 (nie pytajcie) i mój progres z chaptera 10 poszedł się je...

Nie, nie miałem save'ów w chmurze, bo wtedy jeszcze nawet nie myślałem o PS Plus :)

Zajefajna gierka w każdym razie, ostatnio tylko w nią tak naprawdę chce mi się grać :)

  • Odpowiedzi 732
  • Wyświetleń 85,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • przy okazji gry przypomnial mi sie stary dow(nene)  

  • Ponadczasowy tytuł. Trochę wygrzebuje temat ale gra jest tego warta. Ogrywałem ją na premierę na normalnym poziomie trudności, teraz skuszony tym że gra jest w Game Pass i ma 60 klatek na sekundę post

  • Gra ukończona na hard, nie było jakoś ciężko, kilka fragmentów powtarzałem po 3-4 razy, ale to głównie przez moją niecierpliwość. Amunicji na końcu także zostało mi dość sporo, jedynie do miotacza pod

Opublikowano

Ja rozpoczynam przygodę za godzinę. Ciemność + słuchawki na uszach kombo, liczę na klimat przez wielkie K.

Opublikowano

Klimat jest naprawde zacny gierka potrafi zaskoczyc pozytywnie

Klimat obcego wylewa sie tutaj z kazdej strony i jezeli ktos jara sie jedynka i dwojka bedzie w siodmym niebie.

Opublikowano

Szkoda bardzo, że nie będzie pewnie kontynuacji, gra sprzedała sie troche w ponad 2mln egzemplarzy, co po takim czasie jest słabym wynikiem.

Chyba sporo osób odrzuciła powszechna opinia, że gra "straszy", co w było mocno wyolbrzymione.

Dla mnie GOTY 2014

Opublikowano

 

Chyba sporo osób odrzuciła powszechna opinia, że gra "straszy", co w było mocno wyolbrzymione.

 

 

Też ogrywam teraz i z tym straszeniem to tak że przez pierwsze kilka misji rzeczywiście jest mega klimat zaszczucia i bezradności, panika, ciągłe łażenie w kuckach z zielonym ekranem przy mordzie. Później jak już odkryjemy możliwości i sprzęt to układ sił trochę zmienia i śmielej działamy.

 

 

btw trochę wkurzające jest że zrobimy trochę hałasu a obcy pojawia się w pięć sekund choć nie było go na radarze

 

i jeszcze pytanie o acziwmenta

 

 

jak aczik z zabicie sztuczniaka kluczem, próbowałem dwa razy na zasadzie dostaje pałką ogłuszającą i trzaskam kluczem, nic nie wpadło. Trzeba go zatłuc samym kluczem? Tzn. pocisnąć serię, uciec i spróbować ponownie czy jest jakiś inny patent?

 

 

Opublikowano

Znaczy sie palka ogluszajaca to z tego co pamietam traktuje sie tych silniejszych bodajze niebeskich. Sproboj samym kluczem takiego pomaranczowego poczestowac powinno wpasc bez problemu.

Opublikowano

Szkoda bardzo, że nie będzie pewnie kontynuacji, gra sprzedała sie troche w ponad 2mln egzemplarzy, co po takim czasie jest słabym wynikiem.

Chyba sporo osób odrzuciła powszechna opinia, że gra "straszy", co w było mocno wyolbrzymione.

Dla mnie GOTY 2014

 

Myśle że będzie kontynuacja. 2 mln egz. to nie najgorszy wynik. Uśredniając do 100 pln za sztuke (na początku gra ok 200 kosztowała a teraz poniżej 100 pln można wyrwać więc 100 średnio jest OK) to daje ok 200 mln PLN przychodów przy budżecie/kosztach chyba z 30 mln PLN plus pewnie z 10 mln PLN na marketing to i tak jest wynik dochodowy jako nowe IP. Pamiętajcie że gra cały czas się sprzedaje. Sam niedawno kupiłem za 80 pln na psstore i pewnie jeszcze kilka okazji do nabycia będzie.

 

A twórcy sami powiedzieli że już nad dwójką pracują.

Opublikowano

Skąd ty wziąłeś te dane z du,py :pawel: 10 mln złotych na marketing :rotfl:

 

30 mln zł na zrobienie gry :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: fanek to twój brat?

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Bartłomieju nie znam człowieka xd

Wydaje mi sie, że powiedzieli, że 2-jka stoi pod dużym znakiem zapytania, ta gra była na 5 platform (x360, PS3), 2mln to raczej słaby wynik jak na dużą produkcje

Opublikowano

 

Szkoda bardzo, że nie będzie pewnie kontynuacji, gra sprzedała sie troche w ponad 2mln egzemplarzy, co po takim czasie jest słabym wynikiem.

Chyba sporo osób odrzuciła powszechna opinia, że gra "straszy", co w było mocno wyolbrzymione.

Dla mnie GOTY 2014

 

Myśle że będzie kontynuacja. 2 mln egz. to nie najgorszy wynik. Uśredniając do 100 pln za sztuke (na początku gra ok 200 kosztowała a teraz poniżej 100 pln można wyrwać więc 100 średnio jest OK) to daje ok 200 mln PLN przychodów przy budżecie/kosztach chyba z 30 mln PLN plus pewnie z 10 mln PLN na marketing to i tak jest wynik dochodowy jako nowe IP. Pamiętajcie że gra cały czas się sprzedaje. Sam niedawno kupiłem za 80 pln na psstore i pewnie jeszcze kilka okazji do nabycia będzie.

 

A twórcy sami powiedzieli że już nad dwójką pracują.

 

 

Nie masz zupelnie zadnego pojecia o tym ile wydawca zarabia na kazdej wydanej grze i te twoje wyliczenia to taki poziom umyslowy podstawowki, kiedy jeszcze nie wiesz co sie sklada na cene wypuszczonej gry i kazdy liczy w stylu "mkay sprzedali 2 000 000 gier wiec mnozymy razy 100 złotych"

 

1311763499070.jpg

Opublikowano

Fanek 2 mln to jest dobry wynik jak na ten gatunek ale mimo wszystko pewnie budżet był większy bo to raczej była gra AAA a nie jak Amensia czy inny Outlast indie stworzony przez 10 osób, ale twórcy cieszyli się na twitterze jak po 3 miesiącach pekł 1 mln więc nie jest źle chociaż nie wiem jak SEGA się zapatruje na sequel ale twórcy zapowiadali, że szukają ludzi do kolejnego dużego projektu AAA więc jest szansa na sequel.

 

 

Nadal nie mogę z tych 30 mln na stworzenie gry hahah za tyle to teraz sobie pasjansa nie zrobisz xD

Opublikowano

dobry wynik świetnej gry

 

jako ultra fan filmów o obcym (glownie genialnej jedynki) wystawiłem tej grze pomnik w moim serduszku

Opublikowano

http://www.gry-online.pl/S012_tag.asp?TEM=16798

 

Proszę, pierwszy link z brzegu (np. Lords of the Fallen - budżet ok 32 mln PLN). Jeśli grasz chłopcze w pasjansa za 30 mln PLN to znaczy że zbyt często schylasz się po mydło.

Pamiętam że budżet gry Dead Island wyniósł ok. 40 mln z reklamami (oficjalne info) a to było kilka lat temu. Oszacowałem podobnie AI jak DI ze względu na wg. mnie zbliżoną jakoś.

 

I jeszcze słówko na koniec do Bizona (ten brzydki no-life w każdym temacie sieje ferment) - skończ z takimi uwagami jak wyżej.

Opublikowano

xD porównujesz koszty tworzenia polskich gier do gry AAA stworzonej przez Creative Assembly na licencji Aliena? :pawel: :pawel:  :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: :pawel: 

Opublikowano

O ja yebie jaki as xD

 

A bizon Cię ładnie wypunktował i powinieneś mu jeszcze za to podziękować.

Edytowane przez Papaj

Opublikowano

Kolego nie wziąłeś pod uwage, że koszty produkcji gier w Polsce są dużo tańsze niż na zachodzie

Opublikowano

Ok, posypuje głowę popiołem.

 

Dam jednak radę - nawet jak ktoś się myli (nawet tak mocno jak ja) to należą się argumenty a nie "pojazd z typa", głupie uwagi, czterdzieści emotikonek naraz, iksde na końću każdego wyrazu. Troche szacunku proszę, mam 33 lata i było by miło gdybym czytałm na forum tematy z wypowiedziami na poziomie. To nie szkolny korytarz.

 

Pozdro

Opublikowano

to trzeba myśleć zanim się coś napisze pozdro 600 elo typie bez spiny 

Opublikowano

misja 10  kawał grania :obama:

 

 

 

 

od kiedy dostajemy flame thrower obcy już nie taki straszny, ew. molotovy załatwiają sprawę

 

ktoś mi powie czy np. jak jestem schowany pod stołem i mam wyciągnięty miotacz ognia, przygotowany do użycia to obcy może to wyczaić?

 

 

 

Edytowane przez koval

Opublikowano

Raczej nie. Ja tak robilem i nie reagowal.

Opublikowano

Wersja PS3 bardzo odstaje od tej na PS4? Ktoś grał na pastgenie i może opisać wrażenia? Teraz promocja jest na psn za niecałe sześć dych i mocno kusi.

Opublikowano

Przeszedłem całość na X360 i wrażenia były bardzo pozytywne. Myślę, że na PS3 nie jest inaczej.

Opublikowano

Ja gram na PS3 i jest to jeden z ostatnich tytułów cross-genowych, który nie odstaje jakoś strasznie od wersji na nowsze maszynki. Grafiką idzie sie zachwycić, choć niższej rozdziałki czy ząbkowanych krawędzi nie da się nie zauważyć. Dźwięk jest cudny niezależnie od wersji, jedynie do płynności animacji miałbym zastrzeżenia, bo często lubi chrupnąć, przyciąć, freezować (szczególnie przy zmianie lokacji). Podczas starć z androidami możliwa jest całkowita desynchronizacja obrazu z dźwiękiem, gdyż animacja spada wtedy do jakichś 10 klatek na sekundę (jeśli mamy dwóch lub więcej Joe w pobliżu).

Ba! Wersja na PS3 jest tą, która bardziej trzyma w napięciu, bo z powodu loadingów "w tle", czas oczekiwania na otwarcie niektórych drzwi znacząco się wydłuża :D

 

W każdym razie ja brałem gierkę w okolicach premiery i absolutnie polecam - jeśli do grania masz tylko PS3 to nie masz się co zastanawiać - to nie odrębny, crapiasty port typu Shadows of Mordor, tylko normalna, pełnoprawna wersja, w niższej rozdzielczości, z mniej stabilnym framerate'm.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.