Opublikowano 21 grudnia 20186 l Dałem do pobrania te 2 paczki z demówkami. Pamiętam, kiedyś miałem możliwość testowania VRa, tyle że była tam normalnie płyta z kilkoma demówkami. Teraz na PSN jest tego sporo więcej. Kurde, ten zwykły PlayRoom, gdzie siedzę w pokoju, zarówno u siebie jak i wirtualnie i obserwuję meble, albo te stowrki z tyłu za mną. Obracam łeb o 180 stopni i wszystko jest ok, myślałem że będą jakieś ograniczenia. Jeszcze te stworki tak uroczo machają, aż chciało się im odmachać
Opublikowano 21 grudnia 20186 l O ile pamiętam to te paczki są chyba takie same. Z tą różnicą że chyba vol 2 jest na bieżąco uaktualniany i jest tam więcej gier.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l 2 minuty temu, grzybiarz napisał: Dałem do pobrania te 2 paczki z demówkami. Pamiętam, kiedyś miałem możliwość testowania VRa, tyle że była tam normalnie płyta z kilkoma demówkami. Teraz na PSN jest tego sporo więcej. Kurde, ten zwykły PlayRoom, gdzie siedzę w pokoju, zarówno u siebie jak i wirtualnie i obserwuję meble, albo te stowrki z tyłu za mną. Obracam łeb o 180 stopni i wszystko jest ok, myślałem że będą jakieś ograniczenia. Jeszcze te stworki tak uroczo machają, aż chciało się im odmachać Dobre tez jest jak sie pokazuje ta zabawke znajomym i odruchowo wyciagaja rece zeby czegos dotknac xD Nie to zeby mnie to dziwilo bo sam sie poczatkowo na tym lapalem
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Po(pipi)ane, kupiłem sprzęt i mam czekać x czasu aż mi się wszystko pobierze. A że uzywam dysku zewnętrznego, to takie patche idą strasznie wolno. A też zajmują kolejkę. Powinni dodać chociaż demka na płycie, a nie vouchery!!
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Kumpel jak oglądał/grał w Kitchen to chciał kopnąć Spoiler tę toczącą się głowę i tak zaje'bał mi w stół, że się wszystko na nim poprzewracało. Szkoda, że nie małym palcem u stopy.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l No, wreszcie mam te gnojki. Niech już te Święta mijają, chcę do domu Za 120 zł z drugiej ręki z Allegro, nie dam Niemiaszkom złodziejaszkom 50-60 EUR za używane czy ile oni tam na tych ebayach sobie wołają.A co do Thumpera to Figaro weź może zagraj najpierw a potem gadaj xd. Dla mnie to jest pierwsza gra, którą każdemu na VR odpalam. Trochę trudno wytłumaczyć zasady na samym początku, ale sama gra jest mega przyjazna nawet wrażliwym osobom, bo kamera nie rusza się wcale prócz ruchów głowy i ruchu wgłąb ekranu.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Z tymi pałeczkami i SuperHotem to uważajcie bo grajac, zupełnie nieświadomie podchodzi się coraz bliżej TVka i można niechcący uderzyć w telewizor mouv'em xD a jak gra ktoś inny to polecam być cały czas w gotowości żeby w odpowiednim momencie odsunąć gracza trochę do tyłu zanim wpieyrdoli nam się na TVka Edytowane 21 grudnia 20186 l przez Ryo-San
Opublikowano 21 grudnia 20186 l A here they lie ktoś ograł?Przeszedłem ponad połowę gry i początek był słaby ale im dalej tym lepiej.Grafa słaba ale audio robi(pl dubb!) klimacik jest mocny a story ciekawe.Gra z plusa i dość krótka, ja lubię symulatory chodzenia więc na pewno dokończę.Póki co 7/10 .
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Również jak ktoś gra w SupeHot w większym pomieszczeniu to dobrze było by ustawić np. krzesło bądź inny przedmiot za plecami i po bokach. Ogólnie chodzi o to by mieć coś w rodzaju "alarmu bezpieczeństwa". Mimo, że na długość kabla VR nie ma co narzekać to w SuperHot wczówka jest na tyle mocna że łatwo jest się zapomnieć i zacząć biegać po calym pomieszczeniu jak poje**ny i ściągnąć ze sobą całe te processing unit czy jak to się zwie ;). A tak jak się człowiek natknie na krzesło/pufę/cokolwiek to wiadomo, że tu jest granica i trzeba się uspokojic trochę. Sprawdzone w praktyce, przepocona koszulka i przetrącony parę razy żyrandol Edytowane 21 grudnia 20186 l przez ajakssx
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Wlasnie to jest lipne w super hot. W beat saber elegancko to rozwiazali. Masz platforme pod nogami i zawsze mozna zerknac czy sie nie oddalamy za bardzo od jej centrum, tak samo jak podchodzisz za blisko kamerki to pojawia sie taka sciana z napisow ze jestes za blisko. W SH niby sie wydaje ze czlowiek stoi w miejscu a za chwile szturcha sie rekami przedmioty ktore byly dosc daleko przed zalozeniem gogli xD
Opublikowano 21 grudnia 20186 l no wczoraj już zaje.bałem lekko goglami w stół. Usiadłem sobie na dywanie i nagle obserwuję widoki i ruszam głową góra-dół, lewo-prawo i sru stół Dzisiaj odsuwam wszystko, siadam na kanapę i zaczynam. Szkoda że nie można pleja włączyć zdalnie żeby mi się już to wszystko pozasysało.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Znajomy spadł z krzesła podczas sesji w London Heist. Tak się wychylał z samochodu, że aż... z niego wypadł i przy(pipi)ał w asfalt ;p Biedaczysko później pożyczył sprzęt i ograł Astro bez słuchawek bo jak stwierdził "już sobie nie ufa"... ogółem to tak,zdecydowanie można się zatracić kiedy wkroczy się do świata VR.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l A jak to jest z moveami?Potrzeba 2x move zazwyczaj tak?Ten nawigujacy tez jest potrzebny?Rozumiem ze to zależy od gry?
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Hmmm, nie wiem jak to jest z Navigation Controler (chyba tak to się zwie), ale "różdżki" do niektórych gier są obowiązkowe np. wsomniane wyżej SuperHot. Do niektórych gier są opcjonalne i na pewno gra z move'ami zyskuje. REZ jest dobrym przykładem, można grać na padzie bądź opcjonalnie wystarczy jeden move i mamy boost do grywalnosci. Ogólnie rzecz biorąc ja osobiscie nie traktuję move'ów jako tylko i zupełnienie VR, dla mnie jest to cześć składowa bez której VR nie miało by sensu. Hełm+kamera+słuchawki + 2x move = VR Edytowane 21 grudnia 20186 l przez ajakssx
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Potrzeba dokładnie tych które wrzucił raven. Był jeszcze taki zwany "marchewką" z gałką analogową ale ten jest zbędny.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l 18 minut temu, Schranz1985 napisał: A jak to jest z moveami? Rozumiem ze to zależy od gry? Tak, na PlayStation Store niektóre gry mają napisane czy move opcjonalny czy wymagany.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l No następne generacje VR koniecznie powinny jakoś systemowo pilnować pola gry (a nie, że jedna gra to ma, a druga nie i zależy od dobrych chęci developera) oraz pozwalać zerknąć na prawdziwy świat bez zdejmowania gogli. Pierwsze spore niewygody do pokonania, następną jest ziarnistość obrazu, ale tu akurat jestem pewien, że wraz z rozwojem technologii to się poprawi.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Grał Ktoś w Megaton Rainfall? Podobno dobre. Jestes superherosem, latasz, sztrzelasz z palców, szniszczalne środowsko itp. Ktoś coś?
Opublikowano 21 grudnia 20186 l http://www.thevrgrid.com/virry-vr-wild-encounters/ Mozi polecał tę stronę.Bardzo dobra stronka, czlowiek nie ma pojęcia ile naprawdę dobrych gier jest na vr, w mediach czy większych serwisach cisza. aha i do zakupów dodałem jeszcze passa vr do dirt rally.Podobno świetna ścigałka kolega mi gierkę udostepnia a pass 21zl:)
Opublikowano 21 grudnia 20186 l A takie pytanko, w zestawie do Vr dali słuchawki. Gracie na tych słuchawkach czy normlanie? Ja w sumie podpiąłem pod ampli i jest ok, tylko mam problem z DTS (na PS3 nie ma problemu, tu mam jakby DTS sztucznie na 5 kanałów rozdzielane). I ten zasilacz, czy czasem go nie lepiej odłączać jak sie nie planuje dłużej używac googli?
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Słuchajcie ja mam jakis dziwny problem (albo ja jestem dziwny), podłączam słuchawki z zestawu do gogli, a dzwiek dalej leci z telewizorni. W opcjach wyswietla się ze są podpiete słuchawki ale dzwieku nie ma, w opcjach nic zrobic nie moge.... Pomozcie, dopiero co zakupiłem VRa, ale dzwiek z tv jest do dupy do tej zabawki.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l Godzinę temu, grzybiarz napisał: A takie pytanko, w zestawie do Vr dali słuchawki. Gracie na tych słuchawkach czy normlanie? Ja w sumie podpiąłem pod ampli i jest ok, tylko mam problem z DTS (na PS3 nie ma problemu, tu mam jakby DTS sztucznie na 5 kanałów rozdzielane). I ten zasilacz, czy czasem go nie lepiej odłączać jak sie nie planuje dłużej używac googli? Grzybek ja tam odpinam gogle i cyk do szafeczki co by kurzu nie zbieralo. Sam zasilacz tez odpinam bo i tak musze gdy chce koksa wlaczyc xD brakuje juz listwy. A ebie.
Opublikowano 21 grudnia 20186 l 13 minut temu, Ako_ napisał: Słuchajcie ja mam jakis dziwny problem (albo ja jestem dziwny), podłączam słuchawki z zestawu do gogli, a dzwiek dalej leci z telewizorni. W opcjach wyswietla się ze są podpiete słuchawki ale dzwieku nie ma, w opcjach nic zrobic nie moge.... Pomozcie, dopiero co zakupiłem VRa, ale dzwiek z tv jest do dupy do tej zabawki. Poklikaj w guzik "+" na pilocie na kablu od gogli. Telewizor wycisz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.