Skocz do zawartości

Assassin's Creed: Unity


Rekomendowane odpowiedzi

Nowe informacje z GameInformera.

 

 

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html

Odnośnik do komentarza

bossowie już byli, zwiększanie pojemności kieszonki też, grupy npc reagowały na siebie już od dawna... na siłę szukają nowości, a ja i tak wiem, że to będzie to samo co zawsze + grafa next gen (oby). Nie zmienia to jednak faktu, że jaranko jest i czekam, jak Mendrek na zapowiedź nowych gier w plusie. 

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Nowe informacje z GameInformera.

 

 

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html

Baju, baju jestem w raju <_<

Zobaczymy, choć pierwsza część tak mocno zniechęciła mnie do tego uniwersum...

Odnośnik do komentarza

ściągnąłem wersję z gamersyde i widać ewidentnie jak postacie w tłumie dosłownie zmieniają się parę metrów od naszej postaci - sobie sobie jakiś młody facet by po chwili zmienić się w brodacza z kapeluszem. Pewno ten ich system tworzący tłum ma swoje bugi.

Odnośnik do komentarza

An Ubisoft producer has confirmed that you'll be able to "fast track" unlockable items and gear with real money in Assassin's Creed: Unity.

Speaking with OXM, producer Vincent Pontbriand confirmed that a system on display at Gamescom that allows players to buy early access to in-game items and gear will be in the final version of AC: Unity.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...