Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

FPSy potrafią dropnąć, ale wygląda to na kolejny niemożliwy port, który jednak jakoś sobie radzi na Switchu :notbad: Saber to jednak majstry są z tym tabletem.

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 164,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ta ostatnia trofka to dla forumowiczów nie powinien być problem

  • No koledzy pograłem ponad 2 h. Wykułem miecz, obrzuciłem dom niemca gównem, ukradłem pijakowi młotek i gwoździe czy podrywalem szlachcianke. Wszystko poza pierwszym opcjonalne. Gra jest mega!   

  • Skończyłem wczoraj grę. Szybka odpowiedź na pytanie czy można grać dalej po skończeniu fabuły. Tak można ale nie można skończyć epilogu. Epilog definitywnie zamyka grę i widzisz napis koniec.  Zrozumi

Opublikowano

Nie lepiej mobilnie np na decku z wszystkim na high i 40fps?

Opublikowano

Jak ktoś nie ma Decka a ma Switcha? No tak, lepiej.

Opublikowano
28 minut temu, Wredny napisał:

Ech, myślałem, że to ruch w temacie, bo 60fps dali na obecną generację :sadkek:

Tak samo. Kurna jaki problem patcha wrzucić?

30 klatek w fpp, to się nie da tak grać. 

Opublikowano

Lepszy draw distance na PS5 i Series X takze by sie przydal. Tak by nie widziec tych płaskich i rozmazanych pól kilkanaście metrów dalej.

Opublikowano

Kurde, na PC na pięciolecie premiery dali przynajmniej czeski dubbing, a konsole w dupie ze wszystkim :frog:

Opublikowano

 

"Troszkę bardziej" fachowa analiza.

Opublikowano

No nie tak do końca na czasie bo sprzed patcha.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem ciekaw co im wyjdzie, choć fabuły jedynki nigdy nie skończyłem. Wolałem robić rzeczy poboczne i DLC. 

Opublikowano

No ja dokładnie to samo, mapa prawie całą odkryta masa questów zrobiona itd.
Najbardziej mi się podobało poczucie progresu gdzie na początku jesteśmy słabym biednym wieśniakiem a później byłem już bogaczem z topowym eq i to niestety sprawiło że grając story nie byłem w stanie dostać nic lepszego i jakoś zapał opadł.
Szczerze to gdyby tylko dali updated PS5 60 klatek szybsze loadingi( choć to bez pacza i tak się poprawiło ponoć na PS5)
to grałbym ponownie i zrobił te story.
Mimo wszystko 1 nie przeszła bez echa jestem pewien że zarobili, i bardzo liczę na 2.
Bo bethesda ostatnio daje doopy i ES nie mam pewności że dowiozą.


Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać

Opublikowano

Widzę, że nie jestem sam. Też fabuły nie skończyłem, a pykło około 120 godzin. Niestety jednak systemu savewow mnie później trochę męczył, jak na początku była to fajna mechanika to pod koniec pójście spać traktowałem już jako niepotrzebny przymus.

Opublikowano

Tak naprawdę to jest gra indie z kickstartera więc niektóre aspekty trzeba wybaczyć. Jak pocisną teraz dwójkę z konkretnym budżetem to może być pięknie. Tylko, żeby nie uprościli wszystkich systemów pod normików jak bethesda.

Opublikowano

@Sedrak na PC mod na nielimitowane sznapsy to był must have. Z tego co pamiętam pobił rekord pobrań na nexusie w 24h od wrzucenia. 

Opublikowano

Jak koledzy wyżej, wymiękłem niestety w trakcie robienia fabuły. Ale sama gra mi się naprawdę podobała - zwłaszcza pod kątem budowania postaci. I to nie jeśli chodzi o same statystyki, rosnące w trakcie zabawy (bo to standard), ale właśnie taką prawdziwą przygodę od zwykłego popychla, leszcza zaczynając. A ten klimacik pepiczkowy, w pytkę!  :banderas:

 

Nie wiem, jak przekładał się model walki na pada, bo grałem na piecu myszką. Ale w tym układzie sposób machania mieczem był według mnie świetny - uczył pokory i wymagał jednak skupienia. Na padzie walka była OK? Pytam, bo pewnie tym razem wjedzie u mnie po prostu edycja konsolowa.

Opublikowano

@l33t ja grałem na padzie (steam) i walka oraz strzelanie z łuku bardzo przyjemnie wchodziły. Z klawy i myszki tylko do otwierania zamków korzystałem.

Opublikowano

Ja grałem na konsoli, więc nie mogłem modowac :(

Niech zmienią mechanikę zapisu gry, dorzucą język czeski w dialogach, 60fps i więcej tego samo to mamy przepis na hit.

Opublikowano

Ja bym akcję np w  średniowiecznej Anglii widział. Od giermka do rycerza. Mogłoby fajnie wyjść. 

Opublikowano

Kurdę, chyba jutro sobie pobiorę wersję ze steam i spróbuję fabułę dociągnąć. Chyba nawet folder z modami został mi na dysku. 

Edytowane przez PiotrekP

Opublikowano

Najlepszy mod na PC to ten usuwający kolizje krzaków, nigdy nie miałem problemu z zapisami bo sprawa rozbija się o posiadanie sznapsa w ekwipunku. O ile może na początku było mało kasy i trzeba było rozsądnie nimi dysponować, tak później bo odblokowaniu alchemii był do uwarzenia. 

Bardzo mnie cieszy że ogłaszają oficjalnie grę, ale czytałem że mieli problemy z produkcją i do premiery zostało jeszcze dużo czasu. Przełom 2025/26 jest podobno bardzo realny, choć wiadomo że każdą wcześniejszą datę chętnie przyjmę.

Jedynka to absolutnie fenomenalna gra i jedyna w swoim rodzaju.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.