Opublikowano 1 lipca 20168 l 28 lutego masz Horizon zero dawn, nie wydadzą 2 tak dużych tytułów obok siebie, bardziej tak jak Frantik pisze marzec 2018
Opublikowano 2 lipca 20168 l 28 lutego masz Horizon zero dawn, nie wydadzą 2 tak dużych tytułów obok siebie Ano, dodatkowo myślę, że gdyby premiera miała być już w marcu 2017, to raczej podaliby datę na E3, a tak się nie stało (choć mam jeszcze cichutką nadzieję związaną z Gamescomem\TGS), tak więc na 95% gra nie ukaże się przed kolejnym E3. Edytowane 2 lipca 20168 l przez Frantik
Opublikowano 2 lipca 20168 l Mam nadzieję że nie będzie to gra na szynach, idź tam, naciśnij, scenka, itd, i postać kratosa, bardzo blisko ekranu, bardzo nie lubię tego zabiegu, tak jak to miało miejsce w Batmanie
Opublikowano 3 lipca 20168 l To cinematic bieganie podczas którego się nic nie dzieje, te głębokie scenki z guwniakiem zamiast rozpier,dalania wszystkiego co się rusza, ten topór xd nawet mi nie żal osób które się tym jarają
Opublikowano 3 lipca 20168 l Odpalilem dzisiaj jedynke na ps2 podpieta do crt i musze przyznac, ze ta gra nadal robi wizualnie.
Opublikowano 3 lipca 20168 l Ostatnio oglądałem na YT kilka filmów o ewolicji oprawy w GoWach....no i faktycznie GoW1/2 na PS2 nawet dziś robią wrażenie. Światło, idealnie dobrane barwy itd, dużo ruchomych obiektów. W każdym razie God of War w formie od 1 do 3 mi się podobał, ale dopiero na nadchodzącą część czekam z wywalonym jęzorem. Bog Wojny nie robi lipy, nigdy.
Opublikowano 3 lipca 20168 l Bog Wojny nie robi lipy, nigdy. Ktoś tu chyba zapomniał o Ascension - w sumie nie dziwię się, sam chciałbym zapomnieć
Opublikowano 3 lipca 20168 l Ascension był bardzo dobry, tylko plebsowi się nie podobało to, że trzeba było w końcu dobre combo robić
Opublikowano 3 lipca 20168 l To cinematic bieganie podczas którego się nic nie dzieje, te głębokie scenki z guwniakiem zamiast rozpier,dalania wszystkiego co się rusza, ten topór xd nawet mi nie żal osób które się tym jarają najlepsze że wykłada to gośc któremu u2, tlou czy u4 przypadły do gustu Edytowane 3 lipca 20168 l przez nobody
Opublikowano 3 lipca 20168 l I co z tego, że lubił Uncharted czy TLOU? Gry są różne i to co zadziałało w takim growym Indiana Jonesie jadącym na skryptach nie musi wcale być dobrą zagrywką w dynamicznych i wartkich slasherach. Na pewno TLOU nie pokochał za te chodzone sekwencje w których nic nie możesz zrobić.
Opublikowano 3 lipca 20168 l I co z tego, że lubił Uncharted czy TLOU? o to że nie mówi tego z perspektywy hejtera cinematic exp. więc tym bardziej warto wziąć pod uwagę jego opinię? yyyyyy, czy ty w ogóle obczaiłeś to video przed napisaniem tego posta? protip: opowiedziałem się po twojej stronie
Opublikowano 3 lipca 20168 l Ale tu nie chodzi o stawianie się po czyjejś stronie. Odpowiadam na to, co napisałeś. Pewne cechy mogą się sprawdzać w danym gatunku, a w innym nie. Nie trzeba być ich przeciwnikiem, żeby tak to działało. Tak, oglądałem to wideo.
Opublikowano 3 lipca 20168 l Dla mnie to co pokazano to jakis dramat. Autentycznie nie rozumiem jak można się tym zachwycać. I jeszcze mam się cieszyć "no bo zmiana" bez względu na to, czy jest to dobra czy zła zmiana? Proszę was. Fanem uniwersum nigdy nie byłem, ale jednak ograłem 1,2 i 3 z uśmiechem na twarzy, więc z otwartymi ramionami przywitałbym czwórkę w takiej samej konwencji. A dostanę bzdurne granie na emocjach niespełnionych scenarzystow filmowych i drętwą walkę, gdzie scenki przeplatają się z gameplayem. Beka. Największy zawód tych targów.
Opublikowano 3 lipca 20168 l @raven wzmianka o jego guście względem gier ND była zaadresowana do osób, które z góry przekreśliły obejrzenie tego materiału ze względu na stereotypy; narzeka, bo nie lubi takiego game designu heh Edytowane 3 lipca 20168 l przez nobody
Opublikowano 3 lipca 20168 l Wolałbym już żeby zrobili z tego strategie niż 7 raz to samo, co nie znaczy że ten nowy gemplej jakoś masakruje. Dla mnie główny element poprzedników wypada średnio i sztywno, zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji.
Opublikowano 3 lipca 20168 l więc z otwartymi ramionami przywitałbym czwórkę w takiej samej konwencji. "Czwórkę"? Chyba siódemkę raczej... Ta seria zrobiła się gorsza niż Assassin, bo tam przynajmniej zmieniały się realia i okresy historyczne, a w GoW Kratos ciągle tak samo siekał mitologiczne stworki w sześciu kolejnych częściach. Ascension był bardzo dobry, tylko plebsowi się nie podobało to, że trzeba było w końcu dobre combo robić Przy Ascension już rzygałem formułą i to jest powód, dla którego uważam tę część za chooyową, a nie jakieś combo - po prostu znów było to samo...
Opublikowano 3 lipca 20168 l juz w trojce ta mechanika mogla nudzic, nie wspominam juz o settingu, ktory jest strasznie nijaki w porownaniu do poprzedniczek - jakaś mieszanina jaskin, ruin i krzaków wiszacych na lancuchach Edytowane 3 lipca 20168 l przez Andżej
Opublikowano 3 lipca 20168 l No z tym też mam problem. 0 jaranga tą mitologią i piecze mnie że nie zdecydowali się na egipt.
Opublikowano 3 lipca 20168 l o ten setting to chodzi mi o gow 3 - jest cieniutki - zadna lokacja mi nie zapadla w pamiec
Opublikowano 3 lipca 20168 l lokacja i walka z Hadesem, Gaya i Kronos jako wielkie levele były bardzo spoko, ale faktycznie w por. do bardziej kolorowych i zróżnicowanych 1 i 2 trójka wypadła blado. klimaty Odyna i spółki wypadają świeżo, ale innego niż śnieżnego settingu nie potrafię sobie na razie wyobrazić chyba że pojawi się Wanhalla i prócz niańczenia gówniaka też będą pory roku
Opublikowano 3 lipca 20168 l Mi się Ascension bardzo podobało, stawiam na drugim miejscu razem z jedynką. Nową formuła na chwilę obecną do mnie nie przemawia, ale zobaczymy jak będzie więcej systemu pokazane.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.