Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ten lewitujacy to pewnie bedzie

 

Loki, ktory bedzie latal za kratosem i obserwowal jak ten sobie uklada zycie na nowo na spokojnie w lesie z synkiem, by potem podleciec i zmanipulowac kratosa ze odyn chce mu porwac dziecko i trzeba go zayebac. W miedzyczasie moze mu ubija kobite albo cos w tym stylu bo to gow i musi byc brutalnie. Potem kratos znowu wpadnie w rampage mode jak w grecji, utlucze wiekszosc bogow wlacznie z odynem po czym okaze sie ze go loki jednak zaladowal w wuja i to on tak naprawde kradnie/zabija mu syna na koniec. KRATOS WILL RETURN in GOD OF WAR 5

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli znowu jesteśmy przy gdybaniu: Kratos mógł też romansować z partnerką Thora, Sif - w mitologii Sif ma dwójkę dzieci - jedno z Thorem, drugie z nieznanym osobnikiem - pasowałoby, bo tak opisywany jest w rzeczonych mitach:
 

"Ull is the name of one. The son of Sif, he is the stepson of Thor. He is so skillful a bowman and skier that no one can compete with him. He is beautiful to look at, and is an accomplished warrior. He is also a good person to pray to when in single combat"

 

Za to nie mogę znaleźć odpowiednich wiadomości związanych z bronią, ta nie pasuje do oręża ani znanych herosów, ani bogów.
 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

GoW 3 chodził od 30 do 60 klatek na sekundę (ze średnią ok 40-42), SSM korzysta z własnego rozwiązania związanego z frameratebuffer, dlatego gra chodziła w zasadzie płynnie mimo ciągłych fluktuacji.- nawet w GoW2  (Playstation 2) nie było 60-ki i zachodziła ta sama sytuacja (od 30 do 60-ki).

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

GoW 3 chodził od 30 do 60 klatek na sekundę (ze średnią ok 40-42), SSM korzysta z własnego rozwiązania związanego z frameratebuffer, dlatego gra chodziła w zasadzie płynnie mimo ciągłych fluktuacji.- nawet w GoW2  (Playstation 2) nie było 60-ki i zachodziła ta sama sytuacja (od 30 do 60-ki).

tu na razie jest 27-40 i nie wolno zapominac o uwolnionej kamerze

 

cos czuje ze full bedzie balansowac kolo tych 30fps, zmiana mechaniki gry i odejscie od tego dynamizmu slashera pewnie sprawi, ze nie bedzie az tak kuc to w oczy

Odnośnik do komentarza

Jak na rok przed premierą to pokazane demko jest niesamowicie dopieszczone - sprawy techniczne i SSM to zresztą nie jest powód do zamartwiania, zawsze byli wśród liderów rynku i razem z Guerrilą są wyznacznikami jakości z tym związanej, nie na darmo prezentacje i wykłady ludzi od nich są oblegane na wszelkich GDC lub innych imprezach dla developerów.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jak na rok przed premierą to pokazane demko jest niesamowicie dopieszczone - sprawy techniczne i SSM to zresztą nie jest powód do zamartwiania, zawsze byli wśród liderów rynku i razem z Guerrilą są wyznacznikami jakości z tym związanej, nie na darmo prezentacje i wykłady ludzi od nich są oblegane na wszelkich GDC lub innych imprezach dla developerów.

Sony ma w sumie trzy takie studia-cyborgi, które technicznie i graficznie niszczą. Sony Santa Monica, Naughty Dog i Guerilla Games ;) 

Ten God of War wygląda obłędnie, a mają jeszcze mnóstwo czasu na dopieszczenie - ciekawe, jak bardzo gra wyładnieje do premiery. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...