Opublikowano 13 lipca 20195 l Dzisiaj na Painkillera i Bulletstorma to nikt by nie splunął nawet, więc niech stworzy jakiegoś hita i wejdzie na giełde, żyćko pokaże
Opublikowano 13 lipca 20195 l Bulletstorm jest troszkę zbyt ufabularyzowany, ale sukces DOOM 2016 pokazuje, że jest popyt na gry gdzie pierwsze skrzypce gra niczym nieskrępowana rozpierducha. Sam bym dzisiaj przytulił nowego Serious Sama albo Painkillera właśnie.
Opublikowano 13 lipca 20195 l Chmielarzowi Painkiller się nie podobał. Po latach mówił w jakimś wywiadzie "że już nigdy nie zrobi fpsa gdzie się tylko trzyma tył i strzela". On nigdy nie znał się na grach i był troszkę w tyle więc luz.
Opublikowano 13 lipca 20195 l Paweł, przecież nowy Serious Sam jest zapowiedziany i prezentuje się paskudnie. xD Painkiller może kiedyś robił wrażenie, ale od kilku lat to jest strasznie czerstwa gra.
Opublikowano 13 lipca 20195 l 6 minut temu, suteq napisał: Painkiller może kiedyś robił wrażenie, ale od kilku lat to jest strasznie czerstwa gra. Wg mnie właśnie dzięki tej prostocie i czerstwości jest ponadczasowy i grywalny będzie zawsze.
Opublikowano 14 lipca 20195 l Grałem niedawno w Paijkillera i było bardzo ok. Zestarzał się trochę gorzej niż SS Pierwsze i Drugie starcie ale daje się gra przyjemnie. Brakuje trochę takich gierek na rynku w zadowalającej jakości. Jednak Doom to wszystko ładnie nadrabia.
Opublikowano 14 lipca 20195 l W dniu 13.07.2019 o 11:54, suteq napisał: Paweł, przecież nowy Serious Sam jest zapowiedziany i prezentuje się paskudnie. xD To jest aż żałosne. W czasach kiedy mamy takiego Dooma czy np Killing Floor 2 dostajemy gameplay rodem z początków 2000.
Opublikowano 14 lipca 20195 l jak lubie arcadowe strzelanki tak SS czy Painkiller szybko mnie nudzily, ja bym chcial powrotu FPS jak z lat 90, Doom mial ku temu predyspozycje no ale koniec koncow nie pyklo.
Opublikowano 14 lipca 20195 l A co niby nie pyklo w Doomie? Świetna strzelanka zrobiona w starym stylu. Wolf to też dobre powroty do oldschoolu, przydałby się jeszcze jakiś Unreal i byłoby cudnie.
Opublikowano 14 lipca 20195 l wolf jedynka tak, dwojka to mocny zawod ;/ w Doomie przeszkadzaja mi killroomy, czegos takiego nie bylo w starych strzelankach xd zamiast po trochu dac przeciwnikow w kazdym miejscu to wygladalo to tak 10 minut zwiedzania - 5minut walki - 10minut zwiedzania - 5 minut walki oczywicie dosc uproscilem to porowanie no ale kill roomy sa (pipi)owe nawet gdy gameplay jest dobry
Opublikowano 14 lipca 20195 l Wciąż nie rozumiem narzekań na killroomy. Wpadasz do pomieszczenia sam na sam z wrogami i ich masakrujesz jak dzieci w przedszkolu. W Dead Space też tak było i było dobrze.
Opublikowano 14 lipca 20195 l Mi szczerze powiedziawszy nie przeszkadzały killroomy kiedy rozgrywka jest tak dobrze wykonana. Ciągle było mi mało i dalej uwielbiam patrzeć na finishery z piły. A do tego były całkiem przyjemne sekcje platformowe. Jak dwójka będzie co najmniej taka sama to będę zadowolony a zapowiada się jeszcze lepiej z tym łańcuchem. Edytowane 14 lipca 20195 l przez suteq
Opublikowano 14 lipca 20195 l Wolf i oldschool? To wciąż pchana przez cutscenki prawie co korytarz strzelanka bez przesady. Takie gry po jednym przejściu nie chce się więcej wracać, chociaż dla TNO zrobiłem wyjątek, bo jednak był niedosyt a strzelanie wyszło świetnie.
Opublikowano 14 lipca 20195 l 8 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Wolf i oldschool? To wciąż pchana przez cutscenki prawie co korytarz strzelanka bez przesady. Takie gry po jednym przejściu nie chce się więcej wracać, chociaż dla TNO zrobiłem wyjątek, bo jednak był niedosyt a strzelanie wyszło świetnie. Ta fabuła w Wolfie jest taka z piz.dy, że jedyną opcja to skipowanie tego dziadostwa i latanie po korytarzach z dwoma shotgunami siejac rozpier.dol. W Doomie też jest jakaś historia ale nie jesteś odrywany przez nią od rozgrywki dlatego stawiam Wolfy niżej ale to dalej dobre gierki, szczególnie TNO. Edytowane 14 lipca 20195 l przez suteq
Opublikowano 14 lipca 20195 l 27 minut temu, kubson napisał: wolf jedynka tak, dwojka to mocny zawod ;/ w Doomie przeszkadzaja mi killroomy, czegos takiego nie bylo w starych strzelankach xd zamiast po trochu dac przeciwnikow w kazdym miejscu to wygladalo to tak 10 minut zwiedzania - 5minut walki - 10minut zwiedzania - 5 minut walki oczywicie dosc uproscilem to porowanie no ale kill roomy sa (pipi)owe nawet gdy gameplay jest dobry Przecież w większości gier masz kill roomy. Gearsy, Uncharted czy nowe Tomb Raidery na przykład.
Opublikowano 14 lipca 20195 l Old Blood klimatycznie kozak, w końcu najbliżej mu do RtCW co chyba dalej wydaje się najlepszym wolfikiem
Opublikowano 14 lipca 20195 l Przecież w większości gier masz kill roomy. Gearsy, Uncharted czy nowe Tomb Raidery na przykład. To że są w większość nie znaczy że jest to dobre rozwiązanie Ale moim zdaniem w Uncharted nie przeszkadza to tak bardzo jak w Doomie gdzie w połowie gry zaczął mnie bardzo męczyć ten schemat
Opublikowano 14 lipca 20195 l 44 minuty temu, messer88 napisał: Old Blood klimatycznie kozak, w końcu najbliżej mu do RtCW co chyba dalej wydaje się najlepszym wolfikiem RtCW miał lepszy okultystyczny wątek i klimacik. Tutaj są zwykle zombiaki, tam miałeś większą różnorodność przeciwników a jak się schodzilo do katakumb to kisiel w majtach. No i ten bossik na końcu rozdziału. Edytowane 14 lipca 20195 l przez suteq
Opublikowano 14 lipca 20195 l Przecież killroomy w Doom to jeden z najwększych plusów gry, gra rzuca tobie x demonów różnego rodzaju, który każdy inaczej się zachowuje, żonglujesz zdolnościami i bronią, robisz szybkie egzekucje, zbierasz ammo, jest mega I N T E N S Y W N I E
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.