Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

@_Be_ Dziwne jest to, że obiektywnie lepsza gra jest niżej w rankingu. Można by powiedzieć, że różnica w sprzedanych kopiach wynika z tego, że te gry są przeznaczone dla różnych grup wiekowych, ale jak spojrzymy na pierwsze trzy miejsca to nie chodzi o to. Jeżeli jakieś stare konie wolą grać w tytuł dla 10-latków z marnym gameplayem,  to mnie to śmieszy.

@suteq Jakiś miesiąc temu skończyłem tego remastera. Gra się w ogóle nie zestarzała, a gameplayowo malina. Ciekawe kiedy skończy się moda na duże, otwarte światy nawalone znacznikami i powtarzalnymi side-questami.

Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Ja już w większości olałem te open worldy na jedno kopyto. Są wyjątki i jak mnie temat zachęci to zagram (Days Gone będzie ogrywane niedługo), ale teraz zdecydowanie bardziej wolę sobie wrzuć na ruszt jakieś liniowe produkcje jak bardzo dobre A Plague Tale: Innocence niż grać w jakieś nijakie Rejdże 2. 

Odnośnik do komentarza

+ ma sporo zamkniętych lokacji i możliwość powrotu do zamkniętych obszarów po zdobyciu nowych gadżetów.

 

no i 3 dobre walki bez zayebania mobami

Spoiler

Salomon Groundy

Mr Freeze

Clayface

to też 3 razy lepszy wynik niż jeden Killer Croc w AA :cool:

 

naprawdę źle zrobiło się dopiero po AC, wiec jestescie dla niego zbyt surowi kochani

 

 

ten temat serio potrzebuje nowych tematów

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza
Gość suteq
1 godzinę temu, Pupcio napisał:

To może roztrzygniemy czy gra 4 jest lepsze od 5? :nosacz3:

Wczoraj sobie grałem znowu w 4. Miałem pograć 30 minut, skończyło się na 3 godzinach. :pawel: 

 

No jak uwielbiam 5 tak 4 to dalej jest klasa, a po tylu latach dalej się wyłapuje nowe smaczki. 

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Było walone bo czekałem ponad 5 lat na tę grę jak na nic innego, szkoda, że rzeczywistość zweryfikowała, że po pierwszym zachwycie (tj 15-20h na poczatku) no jednak wychodzą niedociągniecia. Tak samo jak RDR II, po 30h gdy już się nasyciłem pięknem tego świata wyszly na wierzch głowne bolączki projektowe gier Rockstar.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, może testują te DRM-y jakoś pod kątem przyszłych implementacji? W portach na PS3 nie było takich wałków.

 

Serio, skoro robili to na nowym silniku, mogli chociaż wziąć muzę z PSX-a albo N64, bo ten pinkający rock bardziej mnie w wersji PC irytował, więc go wyłączałem. Darkbient z PSX-a i z N64, to sam w sobie ryje banie i zamienia Doom w psychodeliczny horror...

 

 

 

 

 

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.