Skocz do zawartości

FIA Formula One World Championship


Rekomendowane odpowiedzi

Quote

Jerome D'Ambrosio is to join Ferrari from Mercedes, RacingNews365 has learned.

Early last year, D'Ambrosio was seen in the Mercedes pits, working with the team on an informal basis before being appointed as its driver development director 12 months ago.

D'Ambrosio primarily looked after the young drivers on Mercedes roster competing in the various series globally.

The 38-year-old Belgian, who raced in Formula 1 in 2011 for Marussia Virgin Racing before a one-off outing with Lotus in 2012, was also viewed as a potential successor to Toto Wolff as team principal in the future.

D'Ambrosio had previously been a deputy team principal with Venturi Racing over the 2020-21 season, before stepping up to take over the reins for the following campaign. He moved into a managerial role after six seasons as a driver in Formula E.

https://racingnews365.com/exclusive-ferrari-poach-potential-wolff-successor-from-mercedes

 

do tego Marko moze wyleciec, Hornerowi odjebalo i mysli ze moze wygrywac bez max'a, marko i newey xD

Odnośnik do komentarza

Jedyny cios dla RB to byłoby rzeczywiście odejście Neweya, ale on się chyba mocno trzyma z Hornerem? Marko to i tak tam robi za maskotkę, więc jego odejście to raczej #nikogo. Także wydaje mi się, że póki jest Newey to Max nigdzie się nie wybiera. No chyba, że rzucą mu ciężarówki hajsu to kto wie, nie takie rzeczy się już działy. W Hamiltona w Ferrari też nikt nie wierzył.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Patricko napisał:

Sędziowie to dają niezły pokaz... Swojej głupoty. 10s za taką pierdołe, ale jump start już jest git.

Norris nic nie zyskał, stracił lekko. To nie lekkoatletyka, że za byle co jest kara śmierci, za 0,01 zysku gdy wygrywa o 2 sek. Zresztą ostatnio na MŚ też ktoś (chyba płotkarz) zrobił taki ruch i nie dostał kary.

 

Zaś Magnussen:

1. "Duńczyk otrzymał 10 s kary za wepchnięcie w bandę Alexandra Albona" dokładnie Albon był ok. 10 cm od bandy a ten go wepchnął na 0 cm (błąd Strolla był mniej podobny, a konsekwencje duże, nie mówiąc już o Kubicy, zaś Albonowi cudem nic nie odpadło).

2. 10 s za wyprzedzenie poza torem, a potem korzystanie z oszustwa i blokowanie rywali. Gdyby nie to oszustwo Tsunoda by ograł Hulka, a może i Albon, a tak wszyscy jechali w pociągu DRS. Owszem za takie wyprzedzenie dostaje się 5 sekund, ale Hulk na tym zyskał ze 20 (nie liczyłem), Perez gdyby zwolnił i tak by wyprzedził Leclerca. Kara musi być większa od zysku, Perez stracił, Hulk ostro zyskał.

 

Tu powinna być kara dla zespołu i odebranie punktów. Inaczej jest taka strategia: Magnussen pakuje się w tyłek Maxa, Hulk w tyłek Pereza i Ferrari wygrywa po "pięknej zespołowej" walce (którą się dzisiaj tak wielu zachwyca).

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, Arek_ napisał:

Norris nic nie zyskał, stracił lekko. To nie lekkoatletyka, że za byle co jest kara śmierci, za 0,01 zysku gdy wygrywa o 2 sek. Zresztą ostatnio na MŚ też ktoś (chyba płotkarz) zrobił taki ruch i nie dostał kary.

 

 

W MotoGP, za ty by była kara. Tam nie można ruszyć motocyklem nawet na centymetr podczas czerwonych świateł.

Odnośnik do komentarza

 

Ciekawość F1 - chęć śledzenia postępów technologicznych w tym przemyśle i motorsporcie - pozostanie ze mną na wieki. Ale nie zamierzam uczestniczyć w oglądaniu weekendu wyścigowego F1, gdy nie dzieje się nic, po prostu zero konkretnych sportowych emocji, nawet w kwalifikacjach, treningach, nawet na pierwszych kilku okrążeniach GP, czy przy pit-stopach lub rozmowach przez łącze radiowe. Nawet realizatorzy kurłaaaa dają plamę, bo nie pokazują padoku danych ekip w taki sposób jak być to powinno, gdy wyścig czy ,,,kwali" trwają; jeśli kamerą ustawia się na takiego CEO McLarena lub Red-Bulla, to i tak tamci wyglądają jakby byli katatonicznymi, pozbawionymi emocji Zombiakami - ,,i tylko się paczo w te monitory, w to telemetrie i nic nie robio!". XD. Max jest genialnym kierowcą. Ale Byki z Austrii zaczynają dominować w taki sposób, że robi się to tysiąc razy nudniejsze niż było to za czasów hegemonii Mercedesa czy dekady wcześniej Ferrari i McLarena - w tym aspekcie obecnie nie ma żadnych awarii, mikro-usterek, zużycia materiału... Kurłaaa nic, wszyscy w RB ,,jadą jak na jakimś koksie i kodach z GTA!", jakby to była wieczna utopia, która niczego dobrego nie przyniesie. To jest przykra i jałowa dominacja Teamu Maxa.

Z F1 pozostanę na zasadzie śledzenia postępów technologicznych, strategii, polityki i biznesu tego sportu: gazety, YT, treści tematyczne z forów i stron internetowych. Za takie widowisko dziękuję. :balon:

  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...