Opublikowano 14 lutego 20187 l Dobry krzyżak przede wszystkich do platformówek 2D, ale myślę, że ten od Switcha spokojnie wystarczy. Ten pad jest genialny !
Opublikowano 14 lutego 20187 l 50 minut temu, _Be_ napisał: A Crash wyszedł na Swticha? Pewnie zaraz wyjdzie. A krzyżaki pozostaną te same. Ja używam sprzętu defykowanego danej konsoli. Jakoś mi to nie przeszkadza, że jeden pad jest inny od drugiego.
Opublikowano 14 lutego 20187 l 6 godzin temu, _Be_ napisał: Pajgi ale do czego ty tak krzyżaka używasz, że by ci to robiło różnice? Ja nie piszę, że mi jest potrzebny. Jeżeli o mnie chodzi to używam pada od xa i gdybym grał na switchu stacjonarnie, to wolałbym w tym momencie wydać 100 niż 250 zł.
Opublikowano 14 lutego 20187 l A też by wolał grać na padzie od xboxa, rozstaw gałek w pro mi nie odpowiada
Opublikowano 14 lutego 20187 l Przeciez to praktycznie identyczne, te pady sa totalnie blizniaczo podobne
Opublikowano 14 lutego 20187 l Ja mam dwa pro controllery, i mogę powiedzieć że nie żałuje wydanej kasy na nie. Pady są świetne (szczególnie ten z Xeno), i ja tam nie mam do czego się przyczepić...
Opublikowano 14 lutego 20187 l 13 minut temu, Ficuś napisał: Przeciez to praktycznie identyczne, te pady sa totalnie blizniaczo podobne Masz rację w domu mam do Wii U i myślałem, że tego nie zmienili w wersji Switchowej a potem mi się przypomniało, że faktycznie tak nie jest. Ale gałki ma wypukłe
Opublikowano 14 lutego 20187 l Jakem biedak, średnio widzę sens skąpienia stówy na padzie. Pad zmienia jakość każdej gry, w którą grasz, przez tysiące godzin, a kosztuje tyle, co jedna gra. Nigdy nie pomyślałem "kurczę, lepiej by było grać na przejściówce, żeby w zamian kupić jeszcze jedną gierkę której nie włączę". Kasa na oryginalnego pada to najmniej żałowana kasa w moim życiu gierkowym. (Oczywiście chyba że ktoś gra na PS4 i chce grać w te wszystkie gry na dobrym padzie zamiast Dualshocku, wtedy to rozumiem że kombinuje). Potem wyjdzie jakaś gra, w której pełna kompatybilność wszystkich funkcji robi różnicę, i i tak się kupi przecież kontroler Nintendo, a stówka na przejściówkę zostanie poza portfelem. Dla mnie to jak kupowanie karty 32 GB. Potem leży w szafie, bo i tak się chce większą. Czy ten... koleś co tak tym macha na obrazku ma zachęcać? YouTuberzy... Edytowane 14 lutego 20187 l przez ogqozo
Opublikowano 14 lutego 20187 l Wiem, że teraz większość będzie na Switchu ogrywać Bayonetty, ale pamiętajcie też o Owlboy. Nie dość, że to jeden z najlepiej ocenianych indyków to jeszcze wersja na Switcha jest po polsku ! Edytowane 14 lutego 20187 l przez funditto
Opublikowano 14 lutego 20187 l Owlboy ma nawet swój temat gdzieś tutaj, poza Switchowym gettem. Zdecydowanie jedna z lepszych gier na Switcha, chociaż przy trwającym zalewie portów indyków nagle jest w cieniu gier czy to nowych (Celeste) czy zabijających ceną (jak te okazje na Oxenfree i Gungeona). W sumie nadal polecam, ale 90 zł wygląda jakby na więcej, niż niegdyś...
Opublikowano 17 lutego 20187 l Coś zapowiedzą na ten rok nowego i mocnego, czy na kartonach się skończyło? Oczywiście nie licząc Fire Emblem i innych wcześniejszych zapowiedzi. Bo bieda straszna, nawet Pikmina 4 nie rzucili, a myślałem, że go dadzą na posuchę. Dobra sprzedaż ich przesadnie uspokoiła.
Opublikowano 18 lutego 20187 l W dniu 17.02.2018 o 14:05, roivas napisał: Coś zapowiedzą na ten rok nowego i mocnego, czy na kartonach się skończyło? Oczywiście nie licząc Fire Emblem i innych wcześniejszych zapowiedzi. Bo bieda straszna, nawet Pikmina 4 nie rzucili, a myślałem, że go dadzą na posuchę. Dobra sprzedaż ich przesadnie uspokoiła. Nintendo nigdy nie zapowiada dziesiątek gier kilka lat przed premierą. Robią to bardzo rzadko i najczęściej są to ich flagowce jak Zelda, Mario. W pozostałych przypadkach Nintendo zawsze zapowiada produkcje na najbliższy kwartał (wyjątek to E3 gdzie prezentują gry na jesień/zimę)
Opublikowano 18 lutego 20187 l Teraz, chrno-x napisał: Nintendo nigdy nie zapowiada dziesiątek gier kilka lat przed premierą. Robią to bardzo rzadko i najczęściej są to ich flagowce jak Zelda, Mario. W pozostałych przypadkach Nintendo zawsze zapowiada produkcje na najbliższy kwartał (wyjątek to E3 gdzie prezentują gry na jesień/zimę) I taka praktyka mi się podoba.
Opublikowano 18 lutego 20187 l Na pewno lepsza taka taktyka, niż robi to Sony, gdzie większość ich tytułów niezależnie od platformy pojawia się średnio 3 razy na targach E3 (co roku nowy trailer i nic poza tym). Był pewien moment nawet, gdzie któraś duża strona (chyba IGN) zrobiła wykaz ile razy pojawiał się X tytuł i Sony biło na głowę MSa i Nintendo w tym temacie. Edytowane 18 lutego 20187 l przez chrno-x
Opublikowano 20 lutego 20187 l jakby kogos interesowalo wyszedl patch do dooma, naprawia bledy z zwiechami, dzwiekiem, dodaje obsluge gyro, poprawia wyglad gry w trybie przenosnym i ogolne klatki ponoc stabilniejsze
Opublikowano 20 lutego 20187 l nie wiem, nie interesuje mnie doom na pstryczka, fajnie jednak ze to kolejny dev co ostro optymalizuje silnik po premierze i nie olewa, fajnie jakby monolith ogarnal xeno w trybie przenosnym
Opublikowano 20 lutego 20187 l Fakt, ale tez daleko Monolithowi do olewania Xeno po premierze. W kilku patchach, ktore wyszly zmienili na plus bardzo duzo rzeczy.
Opublikowano 20 lutego 20187 l http://www.neoseeker.com/news/29489-rumor-diablo-iii-is-in-development-for-nintendo-switch-with-local-coop/Diablo na switchunia? A bardzo chętnie:)
Opublikowano 20 lutego 20187 l Grałem dużo w singla w DOOM na Switchu ale zostało kilka misji do skończenia, pobiorę patcha i po testuje czy rzeczywiście jest płynniej
Opublikowano 20 lutego 20187 l 7 godzin temu, blakuś napisał: Grałem dużo w singla w DOOM na Switchu ale zostało kilka misji do skończenia, pobiorę patcha i po testuje czy rzeczywiście jest płynniej Daj znać jak to wygląda, bo przymierzam się właśnie powoli do Doom'a na switchu. wygodnie się w to gra w wersji handheldowej?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.