Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.02.2019 o 12:42, XM. napisał:

XC po "dwojce", a tym bardziej xcx jest mało grywalne, bardzo prosty gameplay i słabo się w to gra. Grałem pierwszy raz już po przejściu xcx i słabo było po prostu, tak samo jak Ty chciałbym wersję na switcha, ale bez usprawnionego gameplayu nawet nie podszedłbym .

 

Ja gram w XC1 bez znajomości pozostałych części i też łatwo nie jest :smutas:

Odnośnik do komentarza

 

18 minut temu, Starh napisał:

Będzie się działo :obama:

 

 

 

Wczoraj były plotki o wskrzeszaniu jakiegoś tytułu, artykuł chyba zDDoSowany, były tam jakieś konkrety czy po prostu clickbaitowe plotki?

 

edit:

Dobra, załadowało mi się, w zasadzie nic konkretnego, tylko "źródła" autora.

Edytowane przez chmurqab
Odnośnik do komentarza

Nie wierze w to, niby prawa do marki od roku nie naleza juz do microsoftu ale mimo wszystko...ale jeśli to bylaby prawda to musieliby mocno namieszac w formule by to switch pociągnął

5 minut temu, chmurqab napisał:

 

 

Wczoraj były plotki o wskrzeszaniu jakiegoś tytułu, artykuł chyba zDDoSowany, były tam jakieś konkrety czy po prostu clickbaitowe plotki?

Zero konkretów, redaktor jakiegos z wiekszych magazynow twierdzi z swouch zrodel ze nintendo ma ozywic gre trupa

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Ficuś napisał:

Nie wierze w to, niby prawa do marki od roku nie naleza juz do microsoftu ale mimo wszystko...ale jeśli to bylaby prawda to musieliby mocno namieszac w formule by to switch pociągnął

Zero konkretów, redaktor jakiegos z wiekszych magazynow twierdzi z swouch zrodel ze nintendo ma ozywic gre trupa

Czy ja wiem czy dużo musieliby zmienić, procz grafiki w zasadzie nie musieliby osc na kompromisy. Xcx jak wyglądało, jaki miało fr, jak wielki był świat i zero laodingow prócz jednego do wchodzenia do naszego "mieszkania", do tego skelle i latanie a to było Wii U. Grafiką na poziomie z xc2 ze  smokami w stałych 29/30 klatkach spokojnie szloby ogarnąć na switchu.  No, ale to i tak nie nastąpi.  

A szkoda.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tytuł nie musiałby właśnie być fotorealistyczny. Wolałbym nawet cel-shading w stylu Breath of the Wild i uważam, że tytuł prezentowałby się wybornie a przy tym mógłby się tą stylistyką bronić latami (jeżeli rzeczywiście wyjdzie, że to Scalebound).

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Ukukuki napisał:

Ja bym wolał żeby to jednak był  Eternal Darkness 2 który fajnie uzupełni bibliotekę gier na Switcha. 

 

A czy to nie jest tak, że część praw posiada Denis Dyack, założyciel Silicon Knights, którzy stworzyli Eternal Darkness? Pamiętam, że swego czasu próbował stworzyć kontynuację i projekt nawet chyba był na Kickstarterze ale nie za bardzo ugrał i słuch o gościu też zaginął.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, chrno-x napisał:

 

A czy to nie jest tak, że część praw posiada Denis Dyack, założyciel Silicon Knights, którzy stworzyli Eternal Darkness? Pamiętam, że swego czasu próbował stworzyć kontynuację i projekt nawet chyba był na Kickstarterze ale nie za bardzo ugrał i słuch o gościu też zaginął.

 

 

Nie mam zielonego pojęcia. Aż tak nie siedzę w tym temacie, czytałem jedynie o plotkach. Jedynie mam nadzieje ,że będą wydawać więcej różnorodnych gierek skoro teraz teoretycznie mają tylko jedną platformę do wspierania. Chociaż trzeba przyznać ,że 3DS dalej ma świetne wsparcie. 2018 to Luigi 1, bardzo dobre WarioWare Gold. W 2019 dostanie Kirby's Extra Epic Yarn, nową część Shovel Knight, Persona Q2. Chociaż mam nadzieje ,że w 2020 skoncentrują się już tylko na Switchu. 

Edytowane przez Ukukuki
Odnośnik do komentarza

odnośnie Scalebounda, niejaki Liam Robertson człowiek podobno związany w jakiś sposób z Platinum, który był jednym z pierwszych ludzi którzy raportowali o skasowaniu gry, odniósł się do ostatnich plotek:

Cytat

-Neither game is likely to come back.
-Project HAMMER was a mess of a project that caused so much damage there's no reason to dig it up.
-Robertson can't talk about Scalebound in specifics because of legal issues.
-Platinum has unannounced projects and pitches but Robertson's has heard nothing that has indicated Scalebound.
-Decision to cancel Scalebound was mutual between PlatinumGames and Microsoft.
-One of the biggest reasons it was cancelled was the tech could not run the vision for the game. Bringing it back on even weaker hardware seems a strange decision.

-Rumor that Platinum has shelved a major project recently because they couldn't staff it. They don't have the manpower for another big game right now.
-No reason for Microsoft to sell Scalebound would do damage to Microsoft. Showing that they were incapable of making the project happen but NIntendo could.
-Robertson heard Nintendo and Microsoft are working on big things together.
-Doesn't think PlatinumGames has the money to buy Scalebound.

 

czyli w sumie bez żadnej niespodzianki. 

Edytowane przez ASX
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...