Skocz do zawartości

NieR: Automata


amsterdream

Rekomendowane odpowiedzi

Ale nie krytykuj systemu walki jako prawda objawiona, bo wygląda to tak z Twojej perspektywy. 

Ja nie mam anemicznych paluszków i żałuję na przykład, że system nie był bardziej zaawansowany i mimo tego, że liczba combosów jest całkiem ok, to wolałbym odkrywanie nowych z postępem expa czy też bardziej kreatywnych połączeń broni "w locie". Nie jest to idealny system, ale na pewno jest bardzo płynny, przez co gra się wygodnie, a tymczasem w poprzedniczce można było wymienić wiele wad, które wkurzały podczas rozgrywki i były prymitywne już na premierę.

Z perspektywy jedynki to całkowicie dobre posunięcie, bo ta sprzedała się słabo. Kopii Automaty w miesiąc sprzedano milion i jest to świetny wynik sądząc po reakcjach wydawcy i Taro. Jeśli dzięki temu jest szansa na następną cześć, to ja jestem ukontentowany i w uju mam czy będzie się strzelać, ciachać mieczem czy oba na raz  :czesc:

Odnośnik do komentarza

Ale stary co ty z anemia mi wyskakujesz ...

Wymasterowałem wszystki DMC 1/2/3, grałem w sporo slasherów tak więc cienkim bolkiem nie jestem. i wiem o co chodzi w tych klockach.

Nie jestem 1 osobą która twierdzi że system walki jest średni, większość fanów PG uważa że pod względem walki to ich najsłabszy tytuł .

Dla mnie ciosy nie mają siły, problemy z lockowaniem + wariacje kamery sprawiły że walka nie dawała takiego funu jak od skillowego slashera bym wymagał.

A że daje więcej możliwości to oczywiste inne czasy inny budżet inny gatunek  action jrpg vs slasher.

 

Oczywiście ja uważam że to dobre posunięcie, slasher ma szansę trafić do o wiele większej grupy odbiorców i to tyle.

Następna kwestia jest taka że sprzedaż gry nie świadczy o jej jakości a 1 NIER zdobył uznanie wsród graczy a nawet miano perełki poprzedniej generacji .

Z 2 strony śmiałem się jak widziałem nie tak dawno ceny 1 częśći po 200zł bo wiedziałem że 80% ludzi chcących ograć to po automacie odbije się jak od ściany, bo to nie jest typowy slasher. z fajnym ost .

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze - odróżniajcie perełki, robione przez pierwszy skład Platinum Games od crapów, robionych przez praktykantów w ich studio.

Po drugie - nie dlatego się przyebałem do wypowiedzi Strife, żeby wychwalać system walki w NieR: Automata - on jest spoko, szału nie ma, dzięki temu był jednak dla mnie idealny, bo jestem noobem w slasherach, ale zdaję sobie sprawę, że wymiatacze chcieliby więcej.

Ja odniosłem się do tej herezji o wyższości walki z pierwszego NIER... przecież tego drewna nawet nie można określić mianem "systemu"...

Odnośnik do komentarza

Kto co woli, w jedynce jaki był każdy wie, ale tam było czuć (pipi)nięcie i siłę ciosów, a tu jest jakiś (pipi)any balet. Lubisz slasherki od platynowych Twoja sprawa, ale nie wmawiaj mi co jest dla mnie lepsze i w co się przyjemniej grało.

 

Jedynka jak dla mnie była o wiele lepszym tytułem od dwójki, ale nie umniejszając tej drugiej, bo takich gier jak ta jest jak na lekarstwo dziś.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dla mnie Automata dużo lepsza od jedynki. Głównie dzięki sztywniutkiemu gameplayowi i świetnym zestawie grywalnych bohaterów. Oczywiście taki Emil czy Kaine z jedynki są dużo bardziej wyraziści, niż jakikolwiek NPC z Automaty, ale to w sumie nasi kompani z drużyny, więc to też tak nie do końca.

W każdym razie, obiektywnie rzecz biorąc, przechodziłem jedną po drugiej i Automata zrobiła na mnie większe wrażenie - jest po prostu dużo lepiej doszlifowana pod każdym względem.

Odnośnik do komentarza

Worldbuilding, l o r e - zdecydowanie Bloodborne.

Historia przedstawiona, bohaterowie, przeslanie - bez dwoch zdan Nier.

 

Tez moim zdaniem nie ma kompletnie sensu porownywanie tych dwoch gier - zupelnie inne twory pod wzgledem fabularnym.

 

Skonczylem wczoraj, co za SZTOS :banderas: :banderas:

 

 

To co sie dzieje w zakonczeniu E to jest po prostu geniusz, chyba zadna gra nie wywolala we mnie wczesniej takich emocji.

 

 

Cala gra od poczatku do samego konca trzymala wysoki pod prawie kazdym wzgledem - fabula, muzyka, postaci, system walki, apgrejdow, stylistyka. Sama grafika wiadomo, ze gorzej, ale nie jest to dla mnie nigdy najwazniejsze.

 

Oby pijaczyna Taro szybko ogarnal swoja kolejna produkcje, bo niesamowity jest w tym co robi.

Odnośnik do komentarza
Gość Kasias

"Skończyłem" i widzę, że czeka mnie deja vu, tyle że z pewnymi zmianami. Drugi raz ciśnie się przez fabułę w miarę szybko? Bo nie ukrywam, że jak spostrzegłem, co przygotował deweloper, wyjęknąłem "o nie"...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...