Skocz do zawartości

Dragon Quest XI


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Platynka wpadła po 140h :platinum:

 

Jest to moja pierwsza styczność z serią dlatego chciałem się przekonać co japończyki widzą w tej serii. Jest w tej grze coś magicznego, nawet midi muzyczka po jakimś czasie zapada w pamięć, aż chciało by się iść na koncert do tego Pana co skomponował OST. 

Co do samej gry to największy mind fuck oczywiście miałem po pierwszym akcie. Post game dziwnie mi się grało po wydarzeniach z aktu drugiego, ale na szczęście wyjaśnienia po ostatniej batalii ładnie spieły wszystko w całość. Do serii pewnie nie wróce, bo nie są to moje klimaty, wciąż Persona 5 to dla mnie gra generacji. Platynkę praktycznie wbija się z marszu (i mean po drodze). Wymaga to cierpliwości, kasyno w tej grze to absurd (japończycy chyba mają problem z hazardem? :sapek:) do tego strzelanie do tarcz, które są poukrywane w całej krainie (świetny pomysł, żebym zasnął gdzieś w połowie). 

Mechanika walki jest bardzo dobrze dopracowana, za każdym razem chciało się jednak bić te mobki (animacje walki i przeciwników na prawdę przyciągają oko). Widać, że tutaj spędzili dużo czasu by każdy atak miał je*nięcie :banderas: 

 

Grę polecam każdemu, bo jest bardzo przystępna i angażująca :cool: 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, SebaSan1981 napisał:

Mega congratsy za platynę! Jak wyglądała Twoja drużyna, tzn na kogo stawiałeś w walkach i w jakie buildy inwestowałeś punkty? Pytam z ciekawości bo sam ogrywam DQ XI (obecnie z przerwą na Kingdom Come) i chciałbym mieć jakieś porównanie ze swoją ekipą ;)

 

Zawsze jeden leczący w teamie (dziadzia albo Serena) i zależy w którym momencie gry jesteś. Np. Erik to gamoń, ktory ma beznadziejny dps przez całą grę, a na koniec do drzewka dostaje atak, który zawsze trafia za ponad 400 (i później się przydaje gdy mobki są silniejsze). Tak samo Jade ataki miała słabe a z czasem jej kopanie dostaje boosta i ma jeden z najsliniejszych ataków z całej ekipy. 

Sylwando useless przez całą grę niestety.

4 godziny temu, michu86- napisał:

Ja to nie wiem co Wy aż tyle czasu robocie w tej grze - jak platynowałem to miałem +- 80h, albo z 70  :0

 

W kasynie spędziłem ponad 10h (jackpot jednak nie chciał wypaść), czasem robienie przerwy na kawkę to gra w tle sobie chodziła i uzbiera się gdy nie rushujesz gierki.

Edytowane przez oFi
Odnośnik do komentarza

Mój obecny skład to główny bohater niemowa, Veronica, Serene i Jade. Serene jako leczajka i bufferka, Vera do bicia obszarówkami i debuffów, Jade typowo fizycznie bijąca wszystko. Czasami zamieniam ją na Erica, gdy chcę coś ukraść potworkom. Ogólnie Erik ma wysokie Agility (jak Jade) więc przeważnie uderza jako pierwszy. Troszkę przypomina mi Zidana z FFIX z tą róznicą że jednak Zidane w Finalu grał pierwsze skrzypce w ekipie.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, oFi napisał:

Jest jeszcze jedna postać, której nie będę spoilował jak ktoś nie ukończył aktu 1

 Jak możesz to wrzuć w spoiler lub napisz w PW kto to taki, bo mam swój typ ale nie mam pewności i przekonania czy dopakowywać tą postać czy olać :)

 

Z góry wielkie dzięksy!

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, SebaSan1981 napisał:

 Jak możesz to wrzuć w spoiler lub napisz w PW kto to taki, bo mam swój typ ale nie mam pewności i przekonania czy dopakowywać tą postać czy olać :)

 

Z góry wielkie dzięksy!

Możesz pakować postacie na bieżąco bo 

Spoiler

Hendrik później i tak jest dopakowany na starcie

 

Odnośnik do komentarza

Z długiej prezentacji wiadomo więcej o nowych opcjach w wersji na Switcha.

 

 

Między innymi widać postaci nz drużyny na ekranie, z którymi można rozmawiać wciskając normalnie A, oraz możliwość przyspieszenia nadal walk. Dzwon jako przedmiot pozwala wezwać konia w każdym miejscu (i można zbierać doświadczenie klepiąc potworki kopytami, nie wiem czy to jest na PS4). Zmiana muzyki z "midi" na orkiestrową możliwa jest w każdym momencie poprzez opcje. 

 

Dodatki fabularne (oprócz questów na wzór tych z 3DS-a) dotyczyć mają konkretnych postaci, pozwalać je poznać głębiej, nazwano to "voice drama", zostanie szerzej przedstawione w lecie.

 

Widać że twórcy wsłuchali się w opinie graczy i wiele z rzeczy, które postulatowano, nadal próbują wprowadzić w wypuszczonej już niemal 2 lata temu grze.

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...