Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Resident Evil 2 Remake

Featured Replies

Opublikowano

A kupiłem sobie na promocji Resident Evil Revelations (zobaczymy czy jest też taka dobra jak Revelations 2), co by ostudzić trochę zapał, bo do stycznia to jeszcze kawał czasu zanim pogramy w rimejk kurde.

  • Odpowiedzi 4,1 tys.
  • Wyświetleń 368,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo platynę w GOTY trzeba mieć. 

  • Ja czekam aż kolekcję uzupełni kolekcjonerka Resident Evil 2    

  • To jest demo rimejku pełną gębą.   Jak to jest poziom Revelations to oficjalnie idę zjeść własne kapcie.   Czyli HDRek nie działa = gierka do śmieci? Nie da się go wyłączyć i g

Opublikowano

Tez chyba musze ostudzic zapal. Kusi mnie, by przejsc remake jedynki, a bedzie to juz czwarty raz. 

Opublikowano
3 godziny temu, Lukas_AT napisał:

Tez chyba musze ostudzic zapal. Kusi mnie, by przejsc remake jedynki, a bedzie to juz czwarty raz. 

Ja od kiedy wyszła na ps4 skończyłem 20 razy i kilka razy ReZero 

Opublikowano

ReZero ooo o muszę nadrobić bo nigdy nie grałem, a akurat jest promo na PSS.

Czas do premiery tego sztosa będzie się dłużył, oj będzie.

Opublikowano
12 minut temu, Wiolku napisał:

ReZero ooo o muszę nadrobić bo nigdy nie grałem, a akurat jest promo na PSS.

Czas do premiery tego sztosa będzie się dłużył, oj będzie.

Jak re remake Tobie podszedł to zero też podejdzo

Opublikowano
33 minuty temu, Mani napisał:

Jak to ustaliliśmy z @Bzduras REZero ma tylko jeden minus.... brak skrzynek ale idzie sobie z tym poradzić dość łatwo.

Akurat to uważam za plus. Od pierwszego re w 97 roku, jeszcze jak byłem szczylem, mocno mnie zastanawiało jak te skrzynie są ze sobą połączone. W ZERO mi model bardziej pasuje bo jest jednak bardziej REAL. Pomijając wszystko inne co REAL nie jest 

Opublikowano

6 slotów na postać i brak możliwości uzupełniania ammo do magazynku z podłogi, jeśli mieliśmy zajęty komplet (*)

Opublikowano

Dodawało to realizmu, ograniczenie poprzez wywalenie skrzyń, zresztą w re1 też w trybie Real Survivor przedmioty ze skrzyń się nie przenosiły do innych ;)

Opublikowano
4 godziny temu, ListuniO napisał:

Akurat to uważam za plus. Od pierwszego re w 97 roku, jeszcze jak byłem szczylem, mocno mnie zastanawiało jak te skrzynie są ze sobą połączone. W ZERO mi model bardziej pasuje bo jest jednak bardziej REAL. Pomijając wszystko inne co REAL nie jest 

No nie do końca, bo miało to wyeliminować backtracking do skrzynek w celu zwolnienia miejsca w inventory albo zabrania czegoś, co akurat było potrzebne. Fajnie? Niespecjalnie, bo albo zaadaptujesz sobie jakieś konkretne pomieszczenia na składzik, albo będziesz rozrzucał przedmioty randomowo i w konsekwencji tego backtrackingu zamiast mniej robi się o wiele więcej. Skrzynie miały wspólne inventory, tutaj jeśli nie wywalasz wszystkiego na ziemię w jakimś konkretnym pomieszczeniu to sorry, ale musisz dymać czasami i pół mapy żeby podnieść przedmiot, którego potrzebujesz. Dwie postacie nie ułatwiają sprawy, wywalisz coś jednym ludkiem i chcesz podnieść drugim? Taka skrzyneczka by się przydała, hehe, a tu trzeba dymać, co nie, somsiedzie? :nosacz3:

Opublikowano

Prawdę mówiąc te skrzynie mnie odpychają od RE0. Jakiś czas temu zacząłem grać, ale niestety takie rozwiązania mnie odepchnęły od tej gry :/

Opublikowano
7 godzin temu, Bzduras napisał:

No nie do końca, bo miało to wyeliminować backtracking do skrzynek w celu zwolnienia miejsca w inventory albo zabrania czegoś, co akurat było potrzebne. Fajnie? Niespecjalnie, bo albo zaadaptujesz sobie jakieś konkretne pomieszczenia na składzik, albo będziesz rozrzucał przedmioty randomowo i w konsekwencji tego backtrackingu zamiast mniej robi się o wiele więcej. Skrzynie miały wspólne inventory, tutaj jeśli nie wywalasz wszystkiego na ziemię w jakimś konkretnym pomieszczeniu to sorry, ale musisz dymać czasami i pół mapy żeby podnieść przedmiot, którego potrzebujesz. Dwie postacie nie ułatwiają sprawy, wywalisz coś jednym ludkiem i chcesz podnieść drugim? Taka skrzyneczka by się przydała, hehe, a tu trzeba dymać, co nie, somsiedzie? :nosacz3:

 

Jeśli popatrzysz TYLKO i wyłącznie na bactracking to jasne że tak. Jednak BT jest nieodłącznym elementem każdej części. To jest jedna z wizytówek  tej serii gier więc nie czuje potrzeby jego eliminowania.  Jedynka była bardzo powatarzalna w kwesti chodzenia po tych samych korytarzach czy pomieszczeniach. Dwójka to już wogóle mega kondensacja jednostki miejsca i akcji. Mówiąc o rozwiązaniu z Zero odnośnie ekwipunku i jego przechowywania to wolałbym nawet żeby oryginalna trylogia miała tak to rozwiązane. Wprowadzało to ciekawy element planowania i strategicznego myślenia żeby 2 postacie miały kieszenie pełne potrzebnych własnie teraz rzeczy. Do tego musiałeś PAMIĘTAĆ bezpieczną drogę do pokoju gdzie miałeś sprzęt porzucony. Skrzynie zawsze były po 2 stronach mapy danego systemu lokacji i tym samym idąc i rozwiązując zagadki ZAWSZE miałes jakąś pod ręką w której było wszystko. 

 

RE 2 Remake też będzie miał BT - te dwa gameplay`e pokazały że będziemy znowu często wracać do tego samego miejsca. Ale Resident Evil taki własnie jest. 

Edytowane przez ListuniO

Opublikowano

Mamy po prostu różne odczucia, mnie ten system w Zero wkurzał niesamowicie i tęskniłem za skrzyneczką przenoszącą przedmioty do magicznego wymiaru.

Opublikowano

Ważne fabularnie przedmioty w ogóle nie powinny  zaśmiecać kieszeni. Tylko bronie,  amunicja i środki lecznicze. 

Opublikowano

lol

 

caly inventory managing sprowadzilby sie do napakowania sie ziolkami i giwerami. 

 

czyli powrot do napakowanych akcja popluczyn po residencie.

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Tak jak odgórnie ustalone umiejscowienie kamery oraz renderowane tła... a jednak od tego odeszli, więc...

Ja też byłbym za tym, żeby przedmioty fabularne miejsca nie zajmowały.

Opublikowano

Ma być po staremu, skrzyneczki i ograniczone inventory, inaczej... Inaczej nic nie zrobię, bo gierkę i tak trzeba kupić.

Opublikowano

Cale szczescie skrzynia juz jest potwierdzona, wiec tych casualowych rozwiazan rodem z 2018 juz nie uswiadczymy :kaz:

Opublikowano
1 godzinę temu, Wredny napisał:

Tak jak odgórnie ustalone umiejscowienie kamery oraz renderowane tła... a jednak od tego odeszli, więc...

Ja też byłbym za tym, żeby przedmioty fabularne miejsca nie zajmowały.

 

kamera pelnila wazna funkcje techniczna - w zwiazku z brakiem zasobow trzeba bylo jakos umiescic suspens w grze, czyli ograniczyc widocznosc.

 

tutaj jest ciasno i ciemno jak w piz.dzie.

 

ponadto dzieki prerenderom grafika w grze byla calkiem porzadna jak na 1998. dzisiaj nie ma juz takich ograniczen (poza tym ze to nadal konsole a nie pc)

Opublikowano

Wrzucałem Leona to teraz czas na Claire:

wjdohh.jpg

Moya Palk to również modelka o bardzo sympatycznej buzi, prawda? ;)

Opublikowano

si, choc troche wyglada jakby komunie miala niedawno.

najladniejsza byla w cinematic custscenekach do code veronice, taki troche bitch-type ;)

 

54315776620629321664.png

(wybaczta jakosc ziemniaczana, musialem zdjac to z jakiegos randomowego video, bo google wypluwal tylko ten gimnazjalny model ktorym sie sterowalo)

 

ew Darkside Chronicles

maxresdefault.jpg

Opublikowano

Mam nadzieję, że będzie choć trochę mniej denerwująca niż w każdej poprzedniej części, nie kupuję jej jako postaci. Wzięła się z Puszczy Białowieskiej chyba w serii i tak już sobie wegetuje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.