Opublikowano 1 lutego 20196 l Myślę że tutaj najlepszym kompromisem byłoby miażdżenie głowy leżącemu zombiakowi. Mi też tego brakuje, a za te suplexy i inne du.peksy to ja serdecznie dziękuję
Opublikowano 1 lutego 20196 l Tutaj tak, Leoś i Karyna mogliby mieć animacje jak w oryginale - zmiażdżenie z buta albo kopnięcie w ryj ze skutkiem śmiertelnym. Ale na litość, żadnych półobrotów/suplexów/burgerkingów.
Opublikowano 1 lutego 20196 l Jest dobrze jak jest w RE2, po co jakieś uniki i kopniaki? Od tego masz nóż, czy granat, skoro źle celowałeś i dałeś się złapać to tracisz nóż (lub znacznie go osłabiasz), a granat połyka zombie. To ma być survivor, bardziej bym się zastanawiał na miejscu deva jak jeszcze uczciwie utrudnić grę.
Opublikowano 1 lutego 20196 l Miazdzenie glowy butem niczym wdepniecie w cieple govno - takie rzeczy tylko w The walking dead. No od biedy mogloby byc, chociaz lepiej jakby zrobili to z animacja uzycia noza czy cos.
Opublikowano 1 lutego 20196 l Tylko takie coś jestem w stanie zaakceptować w nowym RE. Styka i gitara, a jaka oszczędność ammo będzie.
Opublikowano 1 lutego 20196 l 2 minuty temu, Bzduras napisał: Tutaj tak, Leoś i Karyna mogliby mieć animacje jak w oryginale - zmiażdżenie z buta albo kopnięcie w ryj ze skutkiem śmiertelnym. Ale na litość, żadnych półobrotów/suplexów/burgerkingów. Dokładnie tak i proszę sobie tam wyżej mną mordy nie wycierać, bo o żadnych półobrotach z tej abominacji z żyrafą robiącą loda na okładce sobie nie życzę. Nie podoba mi się tylko, czemu gra została uwsteczniona w stosunku do oryginału, w którym można było deptać główki pełzaków ( @smoo - czyżbyś nie grał w RE2?), no i ten nóż - skoro jest RNG przy headshotach, to kosa raz na jakiś czas mogłaby lądować w czaszce oponenta. W zasadzie tyle, może jeszcze ciut szybszy sprint, a nie to anemiczne truchtanie, choć z zombiakami faktycznie mogłoby zaburzyć balans. Enyłej... Zastosowałem się do rady @nobody, użyłem save sprzed walki z G3 i postanowiłem oszczędzać, jak się da. Faktycznie Matilda ze stockiem robi robotę, praktycznie nią całość obaliłem, więc na następne starcie miałem trochę ammo do shotguna, no i 5 leczniczych przedmiotów. Co prawda nie zrobiłem save przed samą walką, bo okazało się, że winda przy rośliniakach nie wraca do góry (a chciałem najpierw zejść, wyczyścić przedpole, zebrać roślinki, ammo i wrócić do maszyny), więc stres był tym większy, bo w razie niepowodzenia musiałbym zaczynać przed walką z G3, ale pykło za pierwszym razem Prawie 12h na liczniku, no ale uwielbiam eksplorację, więc zeszło - idealny czas na ten typ gry. Poniżej moje finałowe starcie - co prawda wlazłem od razu na Caution, ale nawet unikanie całkiem wychodziło, no i dwa insta-kill ataki powstrzymane, bo by mnie spraye w kieszonce nie uratowały Spoiler
Opublikowano 1 lutego 20196 l Gdzie dokładnie trzeba dojść w 4th survivor? Doszedłem do łazi na posterunku i niestety padłem z braku ammo
Opublikowano 1 lutego 20196 l Przez cały posterunek przez hol -> dark room->> biblioteka -> hol -> recepcja ->wyjście na balkonik i w dół do wyjścia gdzie zaczyna się scenario B. W kanałach praktycznie nie trzeba strzelać do niczego. W sumie prawie w ogóle nie trzeba.
Opublikowano 1 lutego 20196 l Mam teraz dylemat, czy jechać Claire B również na Hardcore, czy jednak wziąć Standard...@Josh, czy B-przejście zalicza się do "Complete Claire Story on Hardcore", czy ten trofek wpada tylko za "A"?
Opublikowano 1 lutego 20196 l @Wredny według mnie skoro autystyczne strzelanie przy statycznej kamerze '98 (gdzie czasem trudno wyczuć odpowiedni kąt i odległość) zastąpiono systemem strzelania, dzięki któremu wybierasz sobie bez problemu móżdżek, rączka czy kolanko... no to stwierdzili "yebać już te animacje dobijania bo będzie za łatwo". Zapewne z tego samego powodu krytyki to loteria.
Opublikowano 1 lutego 20196 l @Wredny RE2 ogralem na bodaj wszystkich platformach na ktorych wyszlo, pierwsze 3 czesci to czolowka moich gier zycia. Tak, deptanie glow bylo w RE2, co nie znaczy ze mi sie ten motyw calkowicie podobal. Poza tym - tam cala gra z uwagi na ograniczenia sprzetowe byla duzo bardziej "umowna". W realistycznym tonie graficznym jaki dostarczyl nam Remake wygladaloby to slabo. W weekend zamierzam sporo pocisnac w remake i w przyszlym tygodniu wysmaze wiekszego posta jak go oceniam okiem "psychofana" serii, glownie skupiajac sie na tym co nie zagralo - nie bedzie tego sporo, a to co juz wymienie - nie bedzie raczej dotyczyc kwestii gameplayu, gdyz ten jest niemal doskonaly. Edytowane 1 lutego 20196 l przez smoo
Opublikowano 1 lutego 20196 l 2 godziny temu, devilbot napisał: Jeszcze ploteczki z tweeta EvilVR: Resident Evil 8 “will take place on a recently-abandoned island where the secret laboratory is located.” The story so far is to “uncover the truth behind the creation of Eveline and more of similar bio-weapons.” “Some concepts from 3.5 (hook-man) will be borrowed for 8.” “Hallucinations will play a big part, getting players confused on what’s real or not.” Capcom is debating on whether they want to make this a mainline game or spin-off. After the praise received by Resident Evil 2, they will go with a third-person camera view. Development on Resident Evil 8 started last year by a small team. Capcom is also discussing Resident Evil 3 Remake internally. Resident Evil 8 will be released only after Resident Evil 3 Remake is out. Capcom has no interest in remaking Resident Evil 4, 5, and 6. Dzięki bogu, że zostają przy kamerze TPP tzn. wiem że to tylko plotki, ale poważnie mam nadzieję, że tak będzie, bo nie cierpię gier FPP i przy RE7 trochę się męczyłem. Fajnie, gdyby faktycznie Nemesis miał w tej chwili priorytet nad RE8, no i co tu dużo mówić, ramake'owanie RE4-6 kompletnie mija się z celem. Czwóreczka do dzisiaj fenomenalnie się trzyma, RE5 podobnie, a w odświeżoną szóstkę i tak nikt by nie chciał zagrać. Godzinę temu, Wredny napisał: Mam teraz dylemat, czy jechać Claire B również na Hardcore, czy jednak wziąć Standard...@Josh, czy B-przejście zalicza się do "Complete Claire Story on Hardcore", czy ten trofek wpada tylko za "A"? Za przejście scenariusza B na 100% wpada.
Opublikowano 1 lutego 20196 l 2 godziny temu, Wredny napisał: Enyłej... Zastosowałem się do rady @nobody, użyłem save sprzed walki z G3 i postanowiłem oszczędzać, jak się da. Faktycznie Matilda ze stockiem robi robotę, praktycznie nią całość obaliłem, więc na następne starcie miałem trochę ammo do shotguna, no i 5 leczniczych przedmiotów. Co prawda nie zrobiłem save przed samą walką, bo okazało się, że winda przy rośliniakach nie wraca do góry (a chciałem najpierw zejść, wyczyścić przedpole, zebrać roślinki, ammo i wrócić do maszyny), więc stres był tym większy, bo w razie niepowodzenia musiałbym zaczynać przed walką z G3, ale pykło za pierwszym razem Prawie 12h na liczniku, no ale uwielbiam eksplorację, więc zeszło - idealny czas na ten typ gry. Poniżej moje finałowe starcie - co prawda wlazłem od razu na Caution, ale nawet unikanie całkiem wychodziło, no i dwa insta-kill ataki powstrzymane, bo by mnie spraye w kieszonce nie uratowały Ukryj zawartość mówiłem, że mając więcej zaoszczędzonych roślin (szczególnie boostujące obronę mixy z czerwoną), ta walka to pikuś po G3. Bardzo ładne uniki btw. Jak dla mnie powyższe video, to najlepszy dowód, że sprint jest tu zbędny/ zaburzyłby poczucie zaszczucia. Tylko tych butów na ryj brak, jak w oryginale. W RE3R, obok nich, powinni wyłącznie przywrócić uniki. Bierz Claire B na HC. Ma łatwiejszą ścieżkę. Edytowane 1 lutego 20196 l przez nobody
Opublikowano 1 lutego 20196 l Co do tego ostatniego to mam wątpliwości... 3 naboje w pistoleciku, chwilę później druga giwera, ale zombiaków pełno, nie ma gdzie spyerdalać Już 2 razy padłem, bo nie bardzo wiedziałem, gdzie mam iść... Leon miał trochę spokojniej jednak na początku. No i szkoda, że znów te rolety są zamknięte, a okna pootwierane, ale rozumiem, że Claire trafia tu w trakcie poczynań Leoncja, więc ok. W każdym razie tak - gram wciąż na Hardcore
Opublikowano 1 lutego 20196 l Początek Claire B jest trudniejszy. Od dostania granatnika jest dużo lepiej + szybciej dostaje się uzi. No i warto wszystko pozbierać i powykonywac przed wejściem do biura Stars.
Opublikowano 1 lutego 20196 l Tym samym uważam giereczkę za wyjaśnioną. Platyna, S'ki+, wszystkie bonusowe tryby skończone, odblokowana każda broń z unlimited ammo. Około 20 ukończeń głównego scenariusza, tak pewnie z 50 godzin spędzonych przy grze (może więcej, nie ma nigdzie licznika). Zostało mi jeszcze kilka in-game czelendży działających na podobnej zasadzie co trofea, które odblokowują fajne grafiki koncepcyjne, ale to już się zrobi przy okazji. Jedno jest pewne - Resident Evil 2 remake to już teraz gra mojego życia, która bije na głowę wszystko inne w co grałem do tej pory i wiem, że będę do niej bardzo często wracał. Dzięki TAKIM produkcjom autentycznie cieszę się, że jestem graczem i że mam tak za(pipi)iste hobby
Opublikowano 1 lutego 20196 l W sumie to ciekawe jak Jill będzie wyglądać w 3 macie jakieś swoje typy aktorki?
Opublikowano 1 lutego 20196 l Są dużo gorsze coslplayerki-amatorki z residentów, ale wolałbym już wrzucać gore z liveleak.
Opublikowano 1 lutego 20196 l Dziś w nocy zasiadam znowu po przerwie. Mam przed sobą zabawę z elektroszachami. Ten usb stick jeszcze gdzieś się przyda? Bo nie jest jeszcze na czerwono odhaczony Edytowane 1 lutego 20196 l przez D.B. Cooper
Opublikowano 1 lutego 20196 l Przyda się jako odznaka jak schowasz wtyczkę. W podziemiach otworzysz nią skrytkę z częścią do broni.
Opublikowano 1 lutego 20196 l No, przyda się, do pomieszczenia z upgradem do broni, to jest na samym dole przed pierwszą walką z G1. Edytowane 1 lutego 20196 l przez Faka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.