Skocz do zawartości

Awarie, usterki, niedomagania


Gość osiol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem, w czym problem. Zajebałeś to auto czy wstydzisz się, że jest własnością banku?

To nie WKP, tutaj lubimy samochody.

Dobra, pewno będę tego żałował. Ważne jednak że ten samochód zapewnia mi mega prestiż oraz spojżenia zazdrosnych sąsiadów.

 

 

Dacia Duster

 

Odnośnik do komentarza

 

Nie wiem, w czym problem. Zajebałeś to auto czy wstydzisz się, że jest własnością banku?

To nie WKP, tutaj lubimy samochody.

Dobra, pewno będę tego żałował. Ważne jednak że ten samochód zapewnia mi mega prestiż oraz spojżenia zazdrosnych sąsiadów.

 

 

Dacia Duster

 

 

 

Tak nisko nikt zdrowy nie może upaść.Chyba nie ma na swiecie ojca, ktory potrafilby spojrzec w lustro, wożąc rodzinę dusterem.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

kupilem 2 miesiace temu fabie I ,wersja 1,2 HTP 12 v (tak wiem gunwo obesrane)

 

ale pali tyle co kosiarka , 5,7 literka w trasie

 

do rzeczy: rocznik 2007, przebieg niby 100 tys z kawaleczkiem

 

wymienilem : olej+ komplet filtrow , tulejki na wahaczach (sparciale gumy), alternator (nie trzymal napiecia)

 

no i (pipi)a bierze mi olej, przejechalem niecaly 1000 km i (pipi)a jak wracalem A1 elegancko prujac zawrotne 120/km/h nagle mi zaczyna piszczec na czerwono kontrolka oleju

 

dolalem 1l 10w40 i przestal drzec morde, w domu dolalem dla pewnosci jeszcze jeden literek

 

nie wiem o co biega, silnik nie traci mocy, zadnych chmur niebieskiego dymu, przed kupnem przetrzepal go mechanik i powiedzial bierz panie

 

obiecalem sobie ze silnika naprawial nie bede jak to beda pierscienie czy inne drogie gunwa

 

co robiliscie jak wasze bryki zaczely brac olej?

 

12k za nia dalem :/

Odnośnik do komentarza

Chciałem was tylko poinformować, że wszystko u mnie dobrze z autem, dziękuję. Tak Milan, możesz odetchnąć.

Jedynie przepaliła mi się dziś H7 co wymieniłem w parę chwiluń. 2mc temu wymieniałem lewą co wymagało demontażu lampy, za to prawa dziś to był pikuś na szczęście. Jeno wykręcić zbiorniczek na płyn chłodniczy i już jest full dostęp do żarówki.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...