Skocz do zawartości

Xbox Game Pass - gry w abonamencie


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiscie ze strzelanie do donozaurów mogłoby się Capcom udać, ale tylko pod warunkiem, że zamiast tego czegos zajmą się na poważnie grą video o nazwie Dino Cris i zrobią porządny remake. Ja pierdole wrócić do tematu dinozaurów i zamiast inwestować w oczekiwaną legende to marnują hajs na takie coś :/ 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Ciekawe kiedy developerzy ogarną się że na rynku jest przesyt wszelkich gier usług i gracze nie mają czasu na kolejną mierną, bliźniaczo podobną i nie inspirującą grę kooperacyjną.

 

Obserwując to co dzieje się na rynku w ostatnich latach widać że tylko dwa rodzaje tych gier mają szansę przetrwać i utrzymać się na powierzchni, czyli gry-usługi które od początku są zajebiste i potrafią od razu ściągnąć masę graczy (jak Diablo, Call of Duty czy Apex), albo gdy które są na tyle unikalne, że są w stanie utrzymać przy sobie graczy przez pierwsze miesiące dopóki nie rozwiną skrzydeł (jak Rainbow Six Siege czy Sea of Thieves).

 

Wszystkie inne gry, które bardzo chcą naśladować i powtórzyć sukces gier takich Destiny czy Fortnite, ale są zbyt słabe lub nie mają pomysłu na siebie zazwyczaj kończą jak Anthem, Babylon Fall, CrossfireX, Avengers czy Destruction All Stars.

 

Taki Capcom zamiast silić się na powtórzenie sukcesu Destiny powinien przysiąść  i w tym samym lub nawet mniejszym budżecie  zrobić po prostu normalną singlową grę o strzelaniu do Dinozaurów, mają przecież Dino Crisis do wskrzeszenia, więc mogliby zagrać na ulubionym motywie graczy czyli nostalgii. A zamiast tego wolą robić kolejną grę usługę w którą za 2 miesiące po premierze będzie grać kilkanaście osób, a za pół roku zamkną serwery.

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Historia się powtarza. Określony rodzaj gier w jakimś momencie odnosi sukces i część developerów wskakuje do pociągu o 5 lat za późno ze zbyt słabym produktem.

 

Ale tak naprawdę ten segment bywa przewrotny. Halo: Infinite miał być hit, a wyszedł kit. A teraz po 3 sezonie odbicie i zbliża się popularnością do Sea of Thieves. Jak deweloper jest zdeterminowany, to można nawet po czasie odwrócić trend.

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza
21 minut temu, SnoD napisał:

Halo: Infinite miał być hit, a wyszedł kit. A teraz po 3 sezonie odbicie i zbliża się popularnością do Sea of Thieves. Jak deweloper jest zdeterminowany, to można nawet po czasie odwrócić trend.

Rozumiem, że mówisz w oparciu o statystyki Steama bo tylko tam można zobaczyć rzeczywiste cyfry. Częśc graczy wróciła pograć 3 sezon ale to nadal są bardzo małe liczby jak na darmowy live service.

Nawet biorąc pod uwagę, że na Xboxie gra więcej osób w Halo to 343 na tej grze zarabia grosze w porównaniu do innych tego rodzaju tytułów. Szczególnie, że te ich battlepassy i itemy ze sklepu są zwyczajnie nudne pod względem designu więc ciężko to sprzedać.

Odnośnik do komentarza

A jedynka nie dostała jakiegos chujowego remastera który wyglądał jak gierka z komórek? Ja jedynke i dwójke wspominam niesamowicie dobrze. Dla jedynki kupiłem DC. Dwójke juz miałem na PS2 i spędziłem mase godzin robiąc te tryby dla pojedynczego gracza. Trójka jakos mi nie siadła ale to powoli były juz te czasy, że bijatyki włączałem na chwile i przewaznie do piwa z ziomami.

Odnośnik do komentarza

Dwie pierwsze części zostały zremasterowane, ale obecnie nie da się już ich kupić na Xboksie (jakieś 2 lata temu zostały usunięte ze sklepu MS). Może to będzie bundle 1+2. Fajnie by było gdyby zrobili nowy remaster jedynki, który by nie był tak okrojony w stosunku do wersji z DC jak ten z Xbox Live Arcade.

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, Faka napisał:

I jak gra ktoś w Valheim na konsoli? Dobrze to chodzi? 

Tak, w trybie wydajności jest ok, jest też możliwość ustawienia trybu jakości, ale to 30 klatek choć w 4K. 

Sama gra jest rewelacyjna, choć jak podejrzewam łatwo się odbić. To survival, więc trzeba cierpliwości i czasu. Łatwiej wejść w grę w trybie kooperacyjnym, choć jest jak najbardziej grywalna solo. Nie mam tam prowadzenia za rączkę i zwłaszcza na początek warto obczaić sobie jakieś podstawy gry która jest oszczędna w podpowiedziach.

Dużo grałem na PC i mam trochę mieszane odczucia co sterowania kontrolerem. Są dwa schematy, bliżej mi do tego klasycznego. Nowy schemat który przygotowali na konsole ma dwie wady. Atak/blok przenieśli pod RB/LB i coś co mnie wpipi to przełaczanie biegu pod R3.

Nie wiem jak będzie z budowaniem, co jest mocná stroną gry, które wymaga sporej precyzji w umieszczaniu elementów ale póki co nie sprawia wiele problemów. Może dlatego że dopiero zacząłem i maam tylko ogrodzony szałas i zagrodę dla dzików.

Mimo że to piksel to bardzo przyjemny dla oka, kanciaste tekstury równoważy naprawdę ze smakiem wykonane oświetlenie i efekty cząsteczkowe. 

 

Odnośnik do komentarza

Chinatown Detective Agency chyba najciekawsza gra z tych które znikają teraz, i do pyknięcia w dwa posiedzenia. 

 

Oczywiście beznadziejne recenzje są nie bez powodu. Gra jest zarąbiście pogmatwanym point-n-clickiem, w którym by rozwiązać zagadki trzeba samemu znaleźć w necie mnóstwo rzeczy z każdej dziedziny. Granie bez poradnika to będzie brnięcie przez cięzkie bagno. Gra jest "wyjątkowa", ale wiadomo że wyjątkowe gry budzą różne uczucia w ludziach.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...