Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Piękna to była przygoda. Nie zapomnę jej nigdy. Brakło mi tylko jakiejś dodatkowej misji z Judy, albo Panam. Klimat dużo mroczniejszy i z tym na końcu 

Spoiler

Robotem to chyba vibe alien isolation xd

Może aż takiej pustki gracza nie poczułem jak po w3, rdr2 i tlou2, ale i tak szkoda było kończyć. 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, number_nine napisał:

Czy u was po aktualizacji też częściej widać "mruganie" tekstur? Jadąc furą w nocy jest masakra, nie przypominam sobie, żebym wcześniej też tak miał ;/ 

Czasem tak mam. Dodatkowo na XSX w trybie wydajności w dogotwn fpsy lecą okropnie, wydaje mi się że jest ze 30 klatek w okolicach tej restauracji, w której trzeba wydzwonić wiadomo kogo. No i zbugowała mi się misja z paróweczkami - na reddicie jest sporo ludzi, którzy mają ten sam problem, brama garażowa jest zamknięta.

 

Mam nadzieję, że zrobią tak jak na screenie wiadomości z komputera :kekw:

240ebd20-36e0-415d-ab70-535f9ee194f3~2.png

Edytowane przez ProstyHeker
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Bzduras napisał:

Jedna z tych opcji 

  Pokaż ukrytą zawartość

odblokowuje dostęp do nowego zakończenia podstawki, a i wydarzenia od tego momentu w samym dodatku są inne.

 

 

W ogóle kurde to był taki ciężki moment:

Spoiler

Wybierania strony i się mocno biłem z myślami, a rzadko mi zdarzało, żebym miał problem, tak tutaj to przejebane miałem i ostatecznie wygrałem stronę Songbird. 

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, ProstyHeker napisał:

Czasem tak mam. Dodatkowo na XSX w trybie wydajności w dogotwn fpsy lecą okropnie, wydaje mi się że jest ze 30 klatek w okolicach tej restauracji, w której trzeba wydzwonić wiadomo kogo. No i zbugowała mi się misja z paróweczkami - na reddicie jest sporo ludzi, którzy mają ten sam problem, brama garażowa jest zamknięta.

 

Mam nadzieję, że zrobią tak jak na screenie wiadomości z komputera :kekw:

240ebd20-36e0-415d-ab70-535f9ee194f3~2.png

Na PC też Dogtown słabo chodzi, tzn jakieś 15% gorzej niż reszta gry. 

12 godzin temu, number_nine napisał:

Czy u was po aktualizacji też częściej widać "mruganie" tekstur? Jadąc furą w nocy jest masakra, nie przypominam sobie, żebym wcześniej też tak miał ;/ 

Wygląda, że to wina FSR na PS5/Series X, na PC po włączeniu FSR jest to samo w Dogtown, natomiast Intel XESS wporzo, optymalizowali głównie pod DLSS tą grę (ale XESS też daje radę) nikt chyba nie gra w Cybera bez jakiejś formy upscalingu obecnie :D. 

W łatce pisali, że to upgrejd performance, więc pewnie na konsolach podbili FSR z quality do balanced i jakość obrazu tym samym w dół (+ lekkie migotanie). 

  • Plusik 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Faka napisał:

 

W ogóle kurde to był taki ciężki moment:

  Pokaż ukrytą zawartość

Wybierania strony i się mocno biłem z myślami, a rzadko mi zdarzało, żebym miał problem, tak tutaj to przejebane miałem i ostatecznie wygrałem stronę Songbird. 

 

Czyli wybrałeś akurat tę, która nie robi tego o czym napisałem w spoilerze :reggie:

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

W łatce pisali, że to upgrejd performance, więc pewnie na konsolach podbili FSR z quality do balanced i jakość obrazu tym samym w dół (+ lekkie migotanie). 

no właśnie u mnie na xsx to migotanie jest trochę bardziej niż lekkie i często aż wybija z immersji ;/ Wczoraj pod koniec sesji przełączyłem tryb na DV i miałem wrażenie, że jest ciut lepiej, ale i tak do dupy. Ogólnie gra w nocy wygląda jakoś gorzej niż w scenach za dnia, a jak ogrywałem za pierwszym razem, to miałem odwrotne wrażenie. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Faka napisał:

 

Kurde, to może jednak zmienię, dobrze że mam save od tego momentu, a tak daleko nie zaszedłem. 

IMO bez sensu tak grać w taką grę. To jest rolplej i grasz w nim V, który albo przyjmuje twoje postawy, albo określone postawy jakie mu wymyśliłeś jako postaci i trzeba się pogodzić z tym, że historia może potoczyć się nie do końca tak jakbyśmy tego oczekiwali, ale jest to nasza wersja historii.

W tym samym momencie miałem tak samo wielką rozkminę co wybrać i wybrałem tak samo jak ty, z każdą minutą wmawiając sobie, że wybrałem najlepiej jak mogłem, nawet mimo tego, że rozwój wypadków, sugerował stopniowe chylenie się ku upadkowi.

Piękne emocje ten dodatek we mnie wzbudził. Ostatnio tak dobrze bawiłem się przy Disco Elysium, a jest to gra która mocno dobija się do TOP10 gier mojego życia.

Dla mnie historia potoczyła się w taki właśnie sposób i jak pozbawiło mnie to zobaczenia alternatywnego zakończenia to trudno, najwyraźniej mojemu V nie było to pisane. Zawsze można nadrobić na YT jako ciekawostkę.

Odnośnik do komentarza

Ukończyłem DLC od deski do deski - 25 epickich godzin, fenomenalny scenariusz, Reed i Songbird to są wybitne kreacje, bardzo dobry nowy ending, nowa część miasta, chodzi nieco słabiej, ale wygląda jeszcze lepiej, jest po prostu aż gęsto od klimatu i poziomu grafiki, najładniejsza gra na PC i druga najładniejsza gra według mnie po Horizon Forbidden West (które niedługo zawita również na mocarne PC:)), wybory, ciekawe misje poboczne, brak "fillerów" z podstawki, ciężko nie pokochać tego DLC.

Drugie najlepsze DLC w jakie dane mi było zagrać, po "Blood and Wine", ale to tylko dlatego, że po prostu W3 preferuję, bo sam content/jakość to tak bym ocenił podobnie. 

 

Kończę też przygodę z samym CP2077. Grałem od premiery z przerwami, aż do patcha 2.0 i tego DLC. Ta gra mi się zawsze podobała, ale wreszcie teraz mogę powiedzieć, po 142 godzinach, że to moje top 10 jako całość.

 

DLC - to jest dycha 10/10 dla mnie, za 99 zł 25 godzin grania na najwyższym poziomie, takie coś się nie zdarza często przy ROZSZERZENIACH do gier (nazwa DLC tutaj jest krzywdząca, to zdecydowanie nie była zbroja dla konia).

Patch 2.0 - dałbym 9/10, uczynili grę nieco bardziej zręcznościową (głównie chodzi mi o skalowanie i ekwipunek) ale jako całość sprawdziło się, mnóstwo poprawek już omawianych wcześniej wprowadzili w tym patchu i doceniam włożoną pracę, na patchu w sumie jakieś 40 godzin miałem 3 drobne błędy i raz wywaliło "do pulpitu" wynik abstrakcyjny w stosunku do wersji PC z premiery.

Cyberpunk 2077 jako całość to jest obecnie dla mnie 9.5/10, mogę w końcu powiedzieć, że Redzi dowieźli oczekiwania premierowe:). Pragnąłbym od Cyberka 2, jeżeli kiedykowiek powstanie tylko dwóch rzeczy - większej RPGowości, dialogi tutaj takie wybory dają, ale chciałby się tutaj poziomu Baldura 3 albo Disco Elysium, czy nawet bogatszego w opcje dialogowe Wiedźmina 3, sky is the limit, i oczywiście OCZEKIWANEJ jakości na premierę, z małą ilością błedów i dobrą jakością oprawy/perf na każdej platformie, na której grę wydają :).

 

Czas powoli odjeżdżać z Night City, dobranoc :)

 

image.thumb.png.351a50ba74ca930088f4ad02b5392c28.png

  • Lubię! 3
Odnośnik do komentarza
11 minutes ago, ginn said:

Jest jakaś zasada co do przechodzenia tego dodatki? W sensie, czy można go ukończyć przed wątkiem głównym?

 

Zacząłem grać od nowa i zastanawiam się, jak najlepiej podejść do nowej zawartości, żeby odbiór był płynny i najlepszy z możliwych.

 

Po misji dla voodoo boys zadzwoni Songbird, ja tak od nowa przechodzę i polecam, dojście do tego momentu to jakieś 8h. Początek Widma epicki totalnie :obama:

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, ginn napisał:

Jest jakaś zasada co do przechodzenia tego dodatki? W sensie, czy można go ukończyć przed wątkiem głównym?

 

Zacząłem grać od nowa i zastanawiam się, jak najlepiej podejść do nowej zawartości, żeby odbiór był płynny i najlepszy z możliwych.

Gra oferuje nowe zakończenie, można nie kończyć wątku głównego by "przejść" grę z tym endingiem, to zakończenie jest zależne tylko i wyłącznie od twoich wyborów z DLC, po zakończeniu można się cofnąć do zapisu z "endingu" i dostać za to nagrody, po czym grać dalej, ta sama sytuacja jak przy "zwykłych" zakończeniach. 

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
16 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Gra oferuje nowe zakończenie, można nie kończyć wątku głównego by "przejść" grę z tym endingiem, to zakończenie jest zależne tylko i wyłącznie od twoich wyborów z DLC, po zakończeniu można się cofnąć do zapisu z "endingu" i dostać za to nagrody, po czym grać dalej, ta sama sytuacja jak przy "zwykłych" zakończeniach. 

 

A pytanie:

Spoiler

Jak dałem umrzeć Songbird to też będę miał nowy ending? I coś trzeba będzie robić z Hanako, żeby był ten nowe ending? 

 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Faka napisał:

 

A pytanie:

  Ukryj zawartość

Jak dałem umrzeć Songbird to też będę miał nowy ending? I coś trzeba będzie robić z Hanako, żeby był ten nowe ending? 

 

Spoiler

NIE/NIE (jakby pierwsze było TAK, to też NIE):gayos:

 

 

UPDATE

Spoiler

Songbird musi przeżyć i to na konkretnych warunkach

 

 

UPDATE 2 ten warunek to:

Spoiler

Reed też musi przeżyć, a ogólnie tego nowe zakończenia całości nie polubiłem, smutne trochę :D 

 

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, szewczun napisał:

Myślałem, myślałem. Mówimy głośne NIE dla konsol w salonach od słonecznej strony!

Piwnica to najlepsze miejsce dla graczy, ewentualnie zagrajmerskie pokoje, typu niby-biuro, czyli lochy z metalowymi roletami z zerową przepuszczalnością światła słonecznego. :fsg:

Ale fakt brak manualnej latarki w tej grze zawsze mnie dziwił. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...