Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Bartg napisał:

 

Najbardziej podoba mi się "dynamiczne 4k", które ile tam maksymalnie wyciąga? 1800p? Wygląda tez, że na XsX przestrzelili z rozdziałką i spadki sa widoczne, bo 45 fps w trybie perf to slabo.

Ta najwyższa rozdziałka na obu konsolach to jest jak wspomnieli w analizie przy "looking in to the sky" XD najczęściej się kręci w okolicach 1440p na obu sprzętach

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Wiadomo że dźwięk przestrzenny wypada lepiej niż zwykły. 

 

Pytałem czym się różni dźwięk 3d na PS5 od tego co dostępne jest na innych platformach dzięki Atmosowi. Bo wymieniłeś go wśród zalet wersji na PS5 więc myślałem że może wychwyciles jakieś różnice...

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Figuś napisał:

Ta najwyższa rozdziałka na obu konsolach to jest jak wspomnieli w analizie przy "looking in to the sky" XD najczęściej się kręci w okolicach 1440p na obu sprzętach

 

No to jakaś pojebana akcja, bo dla mnie te 1440p jest ostre jak brzytwa, a w pewnej innej grze pomimo większej rozdzielczości jest mydło. :obama:  Uprzedzając pytanie: nie, nie podam tytułu tej drugiej gry, because some kulke might break because of the grief. :cool: 

 

edit: fenomenalne jest wykorzystanie głośniczka w DualSense, w ogóle masakra jaka ta gra jest dobra. Byle do 16, siłka, a potem nakurczanie w Cymbergaja do nocy. :obama: 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, HiS napisał:

W moim odczuciu niczym, to ich własna technologia jako konkurencja dla Atmos czy Spatial. Obecnie korzystam z THX Spatial w bezprzewodowych blackshark v2 pro i jak dla mnie to są te same efekty co na PS5 z 3D audio (ps5 miałem dwukrotnie).

Dziękuję za wyjaśnienie :lapka:

Odnośnik do komentarza
W dniu 19.02.2022 o 13:16, Paolo de Vesir napisał:

 

Ja skończyłem dzisiaj, co za emocjonalny - było potężne napięcie, stres, ciekawy zwrot akcji i ta końcówka. Ja też biłem się z myślami czy najpierw Cyberek albo Horizon, ale pod względem świata i narracji gra Redów to światowa klasa. :banderas:

Jestem jakieś 3h po tym hotelu...klimat, miasto, akcje, postacie, dialogi, muzyka, ilość momentów zapadających w pamięć....miażdży :obama: pod tym względem nikt nie jest blisko CD RED.

 

12 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

No to jakaś pojebana akcja, bo dla mnie te 1440p jest ostre jak brzytwa, a w pewnej innej grze pomimo większej rozdzielczości jest mydło. :obama:  Uprzedzając pytanie: nie, nie podam tytułu tej drugiej gry, because some kulke might break because of the grief. :cool: 

Nie tylko rozdzielczość wpływa na ostrość obrazu ale i zastosowane filtry i blury.

W CP2077 pierwsze co trzeba zrobić to wyłączyć te pseudo ulepszenia jak efekt ziarna, głębię ostrości, rozmycie i aberracje.

Odnośnik do komentarza

Sprawdzę dzisiaj to audio 3D, bo szczerze mówiąc wciąż czekam na tytuł który spowoduje u mnie opad kopary pod tym względem. Returnal był świetnie udźwiękowiony, ale "granie na słuch" wkładam między bajki.

 

2 minuty temu, Daddy napisał:

W CP2077 pierwsze co trzeba zrobić to wyłączyć te pseudo ulepszenia jak efekt ziarna, głębię ostrości, rozmycie i aberracje.

 

Nauczony doświadczeniem z Ratcheta od razu wyłączyłem wszystkie te "polepszacze" i jest zdecydowanie wygląda to jak żyćko. :obama: 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

No to jakaś pojebana akcja, bo dla mnie te 1440p jest ostre jak brzytwa, a w pewnej innej grze pomimo większej rozdzielczości jest mydło.

Jeśli mówisz o tej grze o której myślę to pewnie różnica polega na tym że w jednej grze jest masa roślinności na ekranie która jak się jeszcze porusza nie wygląda stabilnie przy CB (bo 1800pCB = 2.9 mln pixeli a 1440p = 3.7 mln 'czystych' pixeli). Ten sam 'problem' miałem z Rise of the Tomb Raider na PS4 Pro gdzie tylko w trybie 4kCB roślinność wyglądała ok.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, łom napisał:

Jeśli mówisz o tej grze o której myślę to pewnie różnica polega na tym że w jednej grze jest masa roślinności na ekranie która jak się jeszcze porusza nie wygląda stabilnie przy CB (bo 1800pCB = 2.9 mln pixeli a 1440p = 3.7 mln 'czystych' pixeli). Ten sam 'problem' miałem z Rise of the Tomb Raider na PS4 Pro gdzie tylko w trybie 4kCB roślinność wyglądała ok.

 

Tak, dokładnie o to. Męczy mnie to chociażby z Horizonie 3 i 5 na Xboxie. Niska rozdzielczość i dużo małych elementów męczy mój wzrok.

 

@Figuś no może na Pulse3D jest to bardziej odbierane, ale na moich AudioTechnikach było tylko OK. Żadna nowa jakość jeśli chodzi o gaming, ale ja już nauczyłem się, że w tej granży "nowa jakość", "rewolucja" i "next-gen" to wyświechtane hasełka z broszurek prasowych wysyłanych do redakcji. Potem jedni powtórzą drugim, drudzy trzecim i tak to leci. :) 

Odnośnik do komentarza
58 minut temu, ASX napisał:

 

Pytałem czym się różni dźwięk 3d na PS5 od tego co dostępne jest na innych platformach dzięki Atmosowi. Bo wymieniłeś go wśród zalet wersji na PS5 więc myślałem że może wychwyciles jakieś różnice...

Porównywałem standardowy dźwięk PS5 vs XSX bez dodatkowego płacenia za kodek. Ot cała filozofia. Tak jak z VRR, nie każdy ma dostęp do tego. 
 

 

Godzinę temu, Boomcio napisał:

Ja uważam, że wersja current gen będzie po patchu 2,0. Teraz wychodzi jeszcze dużo, dużo błędów. A i co do grafiki i ogólnego działania można mieć wiele do życzenia. 

A co dali już termin 2.0? XD 

47 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

No to jakaś pojebana akcja, bo dla mnie te 1440p jest ostre jak brzytwa, a w pewnej innej grze pomimo większej rozdzielczości jest mydło. :obama:  Uprzedzając pytanie: nie, nie podam tytułu tej drugiej gry, because some kulke might break because of the grief. :cool: 

Żadna pojebana. Od zawsze piszę, że 1440p jest naprawdę spoko. „Przepaść” do 1080p 

34 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Sprawdzę dzisiaj to audio 3D, bo szczerze mówiąc wciąż czekam na tytuł który spowoduje u mnie opad kopary pod tym względem. Returnal był świetnie udźwiękowiony, ale "granie na słuch" wkładam między bajki.

Grałeś na słuchawkach w Returnal? Bo z głośników raczej ciężko to uzyskać. 

Odnośnik do komentarza

No fajnie sie smiga, fajnie sie w to gra. widac postep. pora wreszcie cyberbuga zaliczyc po ponad roku.

gameplajoiwo jest git, grafika gitara, postacie, dialogi, muza - tutaj wszystko nie tak znowu znacznie gorsze od jakosci tej w wiedzminach.

Gra w sumie nadal za latwa, od 20 poziomu mniej wiecej i zdobycia pewnej broni, czyszczenie mapy z tych znacznikow ncpd z moim buildem (chyba obecnie najskuteczniejszy, zwlascza po tych wszystkich nerfach, kosiarz jaki jest )zajmuje mi czasami mniej niz 10 sekund na znacznik, a gram na very hardzie. 

Odnośnik do komentarza

Double jump czy charged jump na dłuższą mete bardziej przydatny przy różnych zleceniach i skradaniu? Chce wydać 30k u Viktora na jedno z nich i oba fajne w sterowaniu :(

 

Jak tak ćwiczę wspinaczke na zewnatrz od sklepu Viktora to double jump wydaje się dawać więcej swobody i celnosci w skakaniu, ale nie przeskocze np wysokiego płota z rozpędu. Charge jump wywala mnie w kosmos i często pudłuje probujac spaść na małej platformie. Za to potrafię przeskoczyć przez wysoki płot, co może byc dobre przy ucieczkach z terenu wroga.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...